היוש או ביוש: למי ירדן הראל גונבת את ההצגה?. ענת מוסברג, אור גפן

היוש או ביוש: למי ירדן הראל גונבת את ההצגה?

השבוע ב״היוש או ביוש״ - נטע אלחמיסטר מפתיעה, ירדן הראל גונבת את ההצגה ונועה קירל מבריזה. הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

חן אמסלם

ביום שבת בערב נערכה מסיבת סיום הצילומים של הסדרה החדשה מבית HOT "שלטון הצללים". חן אמסלם, אשר הולכת לשחק בסדרה, הגיעה למסיבה לבושה בג'ינס עם פרנזים, אליו היא ציוותה טופ לבנה, עקבים בצבע ניוד ומעין עליונית מבריקה בצבט טורקיז. אם מסתכלים על הלוק ללא העליונית אפשר להגיד שהלוק היה די חמוד, אך העליונית אותה הוסיפה אמסלם ללוק, די הרסה אותו וגרמה לו להיראות מעט ילדותי. לכן השבוע לצערנו זה יהיה ביוש.

 

© ענת מוסברג

 

דניאל ליטמן

דניאל ליטמן הגיע למסיבת הסיום בלוק די פשוט שהיה מורכב מג'ינס בגזרת סקיני בצבע שחור, אליו הוא הוסיף טי שירט לבנה וסניקרס בצבע אפור כהה בעלות פסים שחורים. הלוק היה אומנם די פשוט, אך הוא היה טרנדי וצעיר, והוא סופר החמיא לליטמן שמקבל מאיתנו היוש עליו השבוע.

 

© ענת מוסברג

 

נועה קירל

ביום שבת הושקה מסעדת Frame בקניון ראשונים בראשון לציון. נועה קירל, אשר העדיפה להבריז ממסיבת סיום הצילומים של הסדרה בכיכובה, הגיעה לאירוע פתיחת המסעדה. קירל הגיעה לבושה בשמלת קטיפה בצבע אפרפר כחלחל, אליה היא הוסיפה ג'קט ג'ינס וזוג עקבים שחורים. כל פריט בנפרד בלוק היה מהמם, אך משהו בשילוב בין כל הפריטים ביחד לא עבד כל כך טוב ולכן השבוע זה יהיה ביוש.

 

© אור גפן

 

נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר הגיעה גם היא לאירוע פתיחת המסעדה. אלחמיסטר, שאולי החליטה לשנות את הסטייל, או סתם רצתה לרמוז משהו לחבר הכדורגלן, הגיעה בלוק די רגוע בצבעי קרם ולבן שלא כל כך אופייני לה. אלחמיסטר הגיעה לבושה במכנס בצבע קרם, אליו הוסיפה חולצה לבנה, זוג עקבים בצבע קרם, ותיק וחגורה בצבע שחור. אנחנו ממש אהבנו את הלוק ולכן זה יהיה היוש השבוע, רק היינו ממליצים לאלחמיסטר להחליף את התיק השחור בתיק בצבע יותר רגוע שימשיך את הקו הנקי והרגוע של הלוק ולהיפטר מהחגורה השחורה. 

 

© אור גפן

 

דניאל לוי

דניאל לוי, או הכפילה של אלילת הפופ אריאנה גרנדה, הגיעה לאירוע פתיחת המסעדה לבושה בלוק שהכי הזכיר לנו בובת ברבי. לוי, הגיעה לבושה בשורט בצבע כסף שהיה קצת טו מאץ', אליו ציוותה טופ שחור ומגפיים שחורים שפחות התחברו עם הלוק. לכן לצערנו השבוע לוי תאלץ לקבל מאיתנו ביוש.

 

© אור גפן

 

עדי אלון

ביום חמישי האחרון חגג הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש את יום הולדתו ה- 27 (שיהיה במזל טוב!). עדי אלון הגיע לחגיגת יום ההולדת בלוק שקצת פחות מגיע לו לקבל עליו מזל טוב. אלון הגיע לבוש בחולצת פולו ארוכה בצבע אפור עכבר, מכנס כחול שהנמיך והרחיב אותו ונעלי מוקסיני שחורות. הלוק עצמו מאוד ביגר את אלון, והצבעים פחות התאימו אחד לשני, ולכן השבוע זה יהיה ביוש.
 
© אור גפן

אימרי זיו

ביום שלישי נערכה קבלת הפנים לזמר רוד סטיוארט בבית השגריר הבריטי ברמת גן. אימרי זיו, שייצג אותנו בכבוד באורוויזיון, הגיע לפגוש את הזמר האגדי פנים מול פנים כאשר הוא לבוש בג'ינס שחור, חולצת ג'ינס ומגפונים שחורים. הלוק היה חמוד, קליל וצעיר, ואין כל כך עוד מה להוסיף עליו, ולכן השבוע זה יהיה היוש.

 

© ענת מוסברג

 

ירדן הראל

ביום ראשון חגגה ניקול ראידמן את יום הולדתה ה- 31. ירדן הראל הגיעה למסיבה לבושה בלוק שללא ספק גנב לכלת השמחה את ההצגה. הראל הגיעה לבושה בחליפה לבנה שהייתה מורכבת ממכנס לבן ומחולצה לבנה א-סימטרית בעלת קשירה במותן, אליה היא הוסיפה זוג עקבים שחורים ותכשיטים כסופים שנתנו עוד טאץ' של גלאם ללוק. הלוק היה סופר אופנתי והוא לוק שללא ספק לא היה מבייש אפילו את הכוכבות ההוליוודיות הגדולות, ולכן ברור שזה יהיה היוש השבוע.

 

© ענת מוסברג

 

 

 

 

תגובות