היוש או ביוש: איזה כוכב נוער קיבל סוף סוף היוש השבוע?. רפי דלויה, ענת מוסברג

היוש או ביוש: איזה כוכב נוער קיבל סוף סוף היוש השבוע?

השבוע ב״היוש או ביוש״ - מור סילבר גונבת את ההצגה בחתונה, עומר דרור מפתיע ולמה לדנה זרמון מגיע מזל טוב משולש? הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עומר דרור

ביום ראשון נערכה הפרמיירה של הסרט החם של הקיץ "כמעט מפורסמת". דרור, אשר מגלם תפקיד ראשי בסרט הגיע לפרמיירה לבוש בלוק מחויט שהיה מורכב מחולה מכופתרת לבנה, ג'ינס לבן, סניקרס לבנות ובלייזר אפור אשר שבר את הלוק הלבן. הלוק היה קלאסי ונקי, ואהבנו את התוספת של הסניקרס שהפכו את הלוק ליותר קליל וצעיר. לכן אחרי הרבה מאוד זמן, השבוע זה יהיה סוף סוף היוש. מקווים שתמשיך ככה!

© רפי דלויה

נועה קירל

הקילרית הגיעה לבכורת הסרט בלוק שניסה לצאת הוליווד, אבל יצא לה שוק הפשפשים. הזמרת צעדה על השטיח הורוד בסט תואם של חצאית וטופ בצבע ארד מסאטן. הבד המבריק של האאוטפיט הוא האשם העיקרי בכישלנו של הלוק, שכן הוא מעניק לקירל מראה זול. גם חצאית המקסי אינה עושה חסד עם הכוכבת שכן האורך של החצאית מקצר את נועה מאוד, כך שהפעם קירל היא פחות 'השורפת' ויותר טורפת את תואר הביוש.

© רפי דלויה

דנה זרמון

בצהרי יום שישי שעבר, לאחר שנה שלמה של תכנונים רבים, התחתנה סוף סוף האיטגירל הכי הורסת שיש. זרמון לא אכזבה אותנו והלכה על מראה קלאסי. השמלה שנבחרה לאירוע המאןשר הייתה שמלת מקסי בעלת כתפיים חשופות ובד שיפון נשפך בחלקה התחתון, שיצר לוק הכי נסיכותי שיש. הפאשניסטה הלכה על המראה הנקי לא הוסיפה תסרוקת מפוצצת ותכשוט מוגזם מה שיצר מראה קלאסי ועדין שבזכותו זרמון ללא ספק מקבלת מאיתנו היוש השבוע.

© ענת מוסברג

לריקודים ולמסיבה שלאחר החופה, דנהל'ה כרגיל בחרה להיות מיוחדת והלכה על לוק לא שגרתי במיוחד. זרמון לבשה אוברול לבן אשר החמיא לה מאוד, אליו הוסיפה סנדלי עקב בצבע תכלת פסטל ומשקפי שמש מלאים בנצנצים שנתנו עוד טאץ' מעניין ללוק. הלוק היה סופר שיקי וללא ספק מיוחד, ולכן גם על הלוק השני של החתונה, כלת השמחה מקבלת מאיתנו היוש כמובן, ושיהיה במזל טוב!

© ענת מוסברג

אבישג נגר

החברה הטובה מהסדרה, אבישג נגר, הגיעה לחתונה לבושה בשמלת נצנצים ירוקה באורך מידי אשר הנמיכה אותה ופחות החמיאה לה. לשמלה הוסיפה נגר סנדלים שחורים, שלא השתלבו טוב עם השמלה, ולכן לצערנו השבוע זה יהיה ביוש.

© ענת מוסברג

מור סילבר

סילבר שהשבוע גם חגגה יום הולדת (מזל טוב דרך אגב!), הגיעה גם היא לחתונה של דנה זרמון. סילבר שכנראה לא שמעה על החוק האומר שאסור לבוא עם שמלה לבנה לחתונה, הגיעה לבושה בשמלה לבנה עם נגיעות של הצבע הכי אופנתי של הקיץ - צהוב. לשמלה הוסיפה הבלוגרית עקבים בצבע שחור ותיק קלאץ' שחור, אשר השתלבו עם הצווארון השחור של השמלה. הטוטאל לוק עצמו היה טרנדי וסופר אופנתי, ולכן ברור שסילבר מקבלת מאיתנו היוש השבוע. אה, והפעם נסלח לך על השמלה רק בגלל שהיא לא הייתה לבנה לגמרי!

© ענת מוסברג

ירדן הראל

הטאלנטית באה להרים בחתונה של דנה זרמון, וכיאה לחתונה נוטפת אופנתית שכזו הראל לא אכזבה בבדיקת הלבוש. אוברול האוף-שולדרס הסגלגל שלבשה המגישה החמיא לה מאוד, וגם בבחירת האקססוריז היא הצטיינה עם משקפי שמש טרנדיות ותיק קלאץ' שתאם לנעליים. אז בזכות הצבע וההתאמה בין הפריטים, הראל לגמרי מקבלת היוש.

 

© ענת מוסברג

 

אייל שיקרצי

ומהחתונה של דנה זרמון נעבור לחתונה נוספת שהתרחשה השבוע. ביום רביעי התחתנו צמד השחקנים דניאל סבג, שחקן הסדרה "זגורי אימפריה" והגר טישמן, שחקנית הסדרה "תאג"ד". שיקרצי הגיע לחתונה לבוש בחולצת ג'ינס בלויה ורחבה, מכנס ג'ינס שחור ובלוי ונעלי עור שחורות. הלוק היה מרושל מדי, והוא הנמיך והרחיב את השחקן שמקבל מאיתנו השבוע ביוש.

© ענת מוסברג

עדי ביטי

הזמרת הצעירה הגיעה לחגיגת 150 הגיליונות למגזין האופנה "Go Style" בלוק שכלל אוברול שחור, ג'קט ג'ינס עם דייטליז פרחוניים ונעלי עקב בצבע ניוד. האאוטפיט פחות החמיא לביטי, שנראתה בוגרת לגילה יתר על המידה ואפילו קצת התקשינו לזהות בהתחלה אם אכן מדובר בכוכבת הילדים האהובה, כך שהפעם ביטי תקבל ביוש.

© ראובן שניידר

זנדאיה

השחקנית הפגינה נוכחות באירוע שנערך לרגל הסרט "ספיידרמן: השיבה הביתה" בברצלונה, והגיעה לבושה באאוטפיט קיצי במיוחד. נערת הדיסני לשיעבר לבשה זוג מכנסיים ירוקים וחולצה מורכבת שהיא חצי אדומה וחצי שקופה. הלוק כולו הזכיר לנו קרנבל חגיגי מה שמקנה לזנדאיה היוש להפעם.

© gettyimages

אמה ווטסון

ווטסון הגיעה לאירוע הפרימיירה החגיגי לסרט "המעגל" בכיכובה בשמלה לבנה עם פרחים קטנים וכחולה, במה שהיה נראה יותר כמו מצעים למיטה מאשר שמלה שמתאימה לבכורה לסרט בו את מככבת. כך שאין ספק וכי והשחקנית זוכה הפעם לביוש

© gettyimages
 

 

תגובות