באד אנד גוצ'י: הראפרים שהשפיעו על עולם האופנה. צילום: הנס מוריץ

באד אנד גוצ'י: הראפרים שהשפיעו על עולם האופנה

מדרייק וניקי מינאז' ועד לקנייה ווסט – אספנו לכם כמה ראפרים מפורסמים שלקחו חלק משפיע בתעשיית האופנה

מערכת היחסים החזקה בין תעשיית האופנה לאמני הראפ היא כבר מזמן לא חדשה – זו היא מערכת יחסים שקיימת עוד משנות ה-80 המוקדמות. ראפרים, לא רק כמוזיקאים אלא גם כאייקונים תרבותיים, משפיעים על עולם האופנה, כמו כן תעשיית האופנה היא מקור השראה קבוע לקהילת הראפ. אף על פי כן, נראה כי בשנים האחרונות מערכת היחסים הזו התחזקה והתרחבה כאשר ראפרים מוצאים את עצמם מובילים קמפיינים, משתפים פעולה בקולקציות ואפילו, אם אתם קניה ווסט, מעצבים בעצמם.

עוד  בערוץ האופנה של פרוגי:

ניקי מינאז'

בין שלל העיסוקים שלה, הראפרית הטרינידדית ניקי מינאז' התנסתה גם בעולם האופנה כאשר השתתפה בקמפיין אביב-קיץ של רוברטו קוואלי בשנת 2015.

 

#RobertoCavalli SS15 campaign shot by Francesco Carrozzini #NickiForCavalli

A post shared by Nicki Minaj (@nickiminaj) on

טראוויס סקוט

הראפר טראוויס סקוט, שבימים אלו הוא הבויפרינד הנוכחי של קיילי ג'נר, השתתף בקמפיינים של בית האופנה אלכסנדר וונג, ואף עיצב קולקציית קפסולה בת 19 פריטים למותג "הלמוט לאנג" שכללה מגוון חולצות וג'קטים.

 

A post shared by ALEXANDER WANG (@alexanderwangny) on

דרייק

הראפר הקנדי-יהודי המצליח דרייק, שיתף פעולה עם לואי ויטון בשירו החדש "Signs" ששואב השראה מבית האופנה המפורסם. אנחנו מקווים שבקרוב דרייק ישתף פעולה עיצובית בין לואי ויטון והמותג שלו, "OVO".

 

New song inspired by @louisvuitton @mrkimjones new collection 🌼 Drake x LV premieres tmrw produced by @ovo40

A post shared by champagnepapi (@champagnepapi) on

יאנג ת'אג 

המותג קלווין קליין שיתף את הראפר יאנג ת'אג בקמפיין "#mycalvins" שלו. כמו כן בקמפיין השתתפו קנדריק לאמאר, והראפר פאטי וואפ.

אסאפ רוקי

הראפר אסאפ רוקי הוא פעיל ותיק בתעשיית האופנה, והשתתף בקמפיינים רבים לבתי אופנה רבים דוגמת דיור, דונה קארן, גס ואלכסנדר וונג.

 

A post shared by Dior Homme Official (@diorhomme) on

אמנם פארל וויליאמס לא היה פעיל בתחום הראפ כבר כמה שנים טובות, אך הוא פעיל במיוחד בתעשיית האופנה והקמפיין שלו לתיק הנשי החדש של שאנל בחודש אפריל האחרון לגמרי שווה איזכור.

דה וויקנד

אייבל מקונן טספיה, הלא הוא דה וויקנד, שיתף פעולה עם רשת הקמעונאות המצליחה "H&M". הוא הוביל את הקמפיין הפרסומי לאביב-קיץ 2017 ופריטים בעיצובו נמכרו באלפי חנויות ברחבי העולם. כמו כן, הוא השתתף בקמפיין האייקוני "DOSOMETHING" של אלכסנדר וונג בשנת 2015.

קניה ווסט

וכמובן שזו לא היתה כתבה על ראפרים בתעשיית האופנה אם לא היינו מזכירים את קניה ווסט, שמעצב כבר במשך 5 עונות את המותג המצליח "Yeezy", ליין המרצ'נדייז שלו הוא מהנמכרים בעולם, וכמו כן עיצב נעליים מבוקשות במיוחד למותגים מפורסמים כמו אדידס, נייקי, לואי ויטון, אייר ג'ורדן ובייפ.

 

A post shared by adidas (@adidas) on

 

תגובות