עדין יותר, טוב יותר: תכוננו לתאהב בצ'וקר החדש. צילום מסך מהאינסטגרם

עדין יותר, טוב יותר: תכוננו לתאהב בצ'וקר החדש

אחרי שטרנד הצ'וקרים כבש אותנו בגדול, כעת הוא עושה זאת שוב בגרסא נוצצת ועדינה יותר. האקססורי הכי מדובר בתעשיית האופנה, שאפילו הגיע לשטיח האדום, מגיע אלינו כעת בגרסא זוהרת מתמיד וגורם לנו להתאהב בו מחד

בשנת 2015 הגיעו אלינו הצ'וקרים בסערה וכמו שאר הטרנדים התקופתיים, גם הם מסרבים להיעלם. במהלך זמן שלטונם כטרנד החם של הרגע הצ'וקרים עברו הרבה מאוד שינויים - משרשרת קלאסית מגומי שדומה לקעקוע סביב הצוואר, הם התפתחו לשרשראות משוגעות שמכסות לנו כמעט את כל הצוואר. אחרי שכל אלו קצת נמאסו והפכו לחרושים, הגיע הזמן לקבל את הצ'וקר החדש: צ'וקר ממתכת בשכבות עדינות של שרשראות צעירות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אנחנו מתים על הטרנד החדש, שכן, הצ'וקר חדש והעדין נצפה אצל כל אושיות האינסטגרם ובלוגריות האופנה המובילות שכבר נשבו בקסמיו של האקססורי הלוהט, החל מקיארה פראני ועד היילי בולדווין.

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

וגם קנדל ג'נר מסכימה איתנו באהבה לטרנד, אחרי שהכריזה שנמאס לה לחרוש על אוסף צ'וקרי הבד שלה והיא מחליפה את האובססיה. בפוסט שפירסמה באפליקציה שלה יותר מוקדם השנה כתבה הדוגמנית באתר שלה:"במקום צ'וקרי הבד, אני אובססיבית עם צ'וקר שרשרת או צ'וקר יהלומים. כל התכשיטים שאפשר לערבב איתם זה כיף. אני אוהבת ליצור שכבות של הצ'וקרים האלה ולדחוס כמה תכשיטים מגניבים".וכשקנדל אומרת, אין לנו ברירה אלא להסכים. 

התאהבה
החליפה התמכרות לצ'וקר אחד להתמכרות בצ'וקר אחד  © אינסטגרם

 

תגיות
תגובות