ביוטי סיטי 2017: דודו בר אור בתצוגה אתנית מיוחדת. צילום: רפי דלויה

ביוטי סיטי 2017: דודו בר אור בתצוגה אתנית מיוחדת

הבוקר (ג'), התקיים אירוע הפתיחה של ביוטי סיטי 2017. מסמר הייתה תצוגת האופנה של המעצבת המצליחה דודו בר אור, בה היא הציגה את קולקצית סתיו-חורף החדשה והמסקרנת שלה

בשיאו של בוקר חמים במיוחד, נפתח היום (ג') אירוע הביוטי סיטי השנתי בתצוגת אופנה אקסולוסיבית של המעצבת דודו (דורית) בר אור. דודו היא מהשמות החמים בתעשיית האופנה הישראלית, ובשנים האחדות שעברו מאז השקת המותג שלה, עיצוביה סוקרו במגזיני האופנה הנחשבים ואף נלבשו על ידי כוכבות בסדר גודל עולמי דוגמת סלינה גומז ואלישה קיז.

 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

© רפי דלויה

התצוגה נפתחה בוידיאו ארט ישן בשחור לבן ובמוזיקה תואמת שהכניסה לאווירה האתנית, שכה מוזהה עם המעצבת. בדומה לקולקציות הקודמות של בר אור גם כאן הקו המנחה של העיצובים היה אלמנט אתני בולט באווירה ים תיכונית. הבגדים הראשונים שהוצגו על המסלול היו בעלי הדפסים אתנים בולטים וצבעונים, והציגו פרשנות חדשה ומרעננת לקו האתני שהפך לסימן ההיכר של המעצבת.

© רפי דלויה 
© רפי דלומי

בהמשך התצוגה הקו האוריינטלי והצבעוני התשנה לאווירה מעט "רוקיסטית" ואפלה יותר, עם נוכחות מודגשת של צבעי השחור, זהב וכסף, בדים שקופים, נקודות פלוקה וניטים. מגמה בולטת בקולקציה הייתה רקמות, כיאה לקולקציה השואבת השראה מבגדי המסורתיים של האישה התימנייה. הפריטים שחתמו את התצוגה היו שילוב מושלם בין האתני והצבעוני ובין האתני האפל - מה שהוכיח שדודו היא לגמרי מעצבת בליגה של הגדולים, שיודעת ליצור פריטים מגוונים אך קשורים ושלמים בשפתם.

© רפי דלויה
 
© רפי דלויה
© רפי דלויה 
© רפי דלויה

תצוגת הקולקצייה האוריינטלית והמוצלחת תהיה פתוחה לקהל הרחב במהלך ימי הביוטי סיטי ב4-7 ביולי בביתן 1 בגני התערוכה. יום רביעי 5.7 בשעה 16:30, יום חמישי 6.7 בשעה 16:30 ויום שישי 7.7. בשעה 11:00

תגובות