22 שנה אחרי: הטרנדים האופנתיים שחזה הסרט "קלולס". צילום מסך

22 שנה אחרי: הטרנדים האופנתיים שחזה הסרט "קלולס"

שנות התשעים הם אחת מן המגמות הבולטות כיום בעולם האופנה, אמנם תופתעו לגלות שהרבה מהטרנדים החזקים כיום ומוגדרים אופנת ניינטיז החלו בכלל מסרט הקאלט "קלולס", עליו גם מתבסס הקליפ ללהיט "Fancy"

 סרט הנעורים הבלתי נשכח "קלולס" חגג השבוע יום הולדת 22, ויחד עם חגיגות יום ההולדת המרגשות, אנחנו בחרנו לחגוג דווקא את החלק המעניין ביותר בסרט - הטרנדים והאמרות האופנתיות שנותרו ואף התחזקו מאז ועד היום. ותאמינו לנו, זה מרגש! ולכל אלו שלא ממש מתמצאים, הסרט "קלולס" הוא סרט תיכון אהוב משנות ה90' שזכה לשבחים על עלילה אמריקאית תיכונית מדויקת וחידש את פני האופנה באותה התקופה, עד כדי כך שהוא השפיע על האופנה שלנו גם כיום.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הצבע הורוד

הצבע הורוד אכן חזר אלינו ובחזק ממש בשנים האחרונות. אנחנו נוטים לראות אותו בכל מקום כמעט - על מסלולי האופנה, בקליפי מוזיקה של זמרות וזמרי הענק ואפילו סתם בצילומי פפארצי של כוכבים הוליוודים. מעצבי האופנה התאהבו בצבע הזה מחדש, ובזירה העולמית ניתן לראות את העיצובים הצבעוניים של ג'רמי סקוט, אשר מאפיינים את שנות ה90' ומראים את האהבה המיוחדת שלו לצבע הורוד בפרט. בביצה הישראלית אנחנו יכולים להתאהב בעיצובים הורודים של המעצבת לירון יצחקוב, שלא מפסיקה להפתיע בעיצובים מיוחדים. אנחנו בטוחים שהשניים לקחו השראה מסרטי שנות ה90' כמו קלולס למשל והחזירו את הטרנד אלינו. 

משבצות

התלבושת האהובה על הבנות בסרט הייתה התלבושת שהן שהיו מתאמות בהגעתן לבית הספר. הסט המשובץ המורכב מג'קט מחויט מושבץ כמובן, וחצאית אמריקאית התואמת אותו. יכולות להיות לא מעט הרמות גבה על הטרנד הזה, אבל מי שמתאהב בטרנד ומתאהב בו עד הסוף. לא סתם הוכרזו המשבצות להדפס החם של העונה הנוכחית.

נעלי בובה סגורות

הנעליים היחידות שבנות הסרט "קלולס" נהגו לנעול היו נעלי הבובה הסגורות הקלאסיות שהן אלגנטיות שיש! היום יש לנו את הנעליים האלו בשלל צבעים, בשלל גוונים ובשלל דוגמאות מיוחדות, אשר הצליחו להתאים את עצמן לאופנה המגוונת שיש כיום. הנעליים האלה גם יכולות לבוא בצורה הקלאסית של עקב קטנטן בצבע לקה שחורה, אבל היום תוכלו למצוא אותן גם ללא עקב בכלל ואפילו בצבע ג'ינס. מגניב לא?

אדום זה השחור החדש

היום אנחנו לא יכולים להתחמק מהעובדה ששמלה שחורה קטנה היא מאסט אצל כל פאשניסטה שמכבדת את עצמה בארון. אז זהו, שבסרט קלולס אין חשיבות לשמלה השחורה, ומה שחייב להיות לכל אחת ואחת היא שמלה אדומה קטנה, הכי פשוטה שיש ואפילו בסגנון של כותונת לילה. יחד עם אודם אדום נועז, יצרת לעצמך לוק שנות ה90' הכי לא מתאמץ.

שחור הולך עם לבן

אם יצא שרציתם ללבוש שחור, ואתם רוצים ללכת לפי חוקי קלולס, אין מצב שאתם לובשים שחור בלי "פופ" של צבע לבן. שחור על גבי לבן, במשחקים שונים של שכבות, ואקססוריז מתאימים, יוצרים את הלוק הכי ניינטיז ומגניב. בשילוב עם גרבי ברך לבנות, או סרטים מגניבים לשיער אתן מוכנות לצאת ולהיות הכי קוליות בסביבה.

צ'וקר מקטיפה

אנחנו בטוחים שכל אחת ואחת מהבנות שקוראות ממש עכשיו את הכתבה, כבר הספיקו להיות אובססיביות לטרנד הצ'וקרים, ושל צ'וקר קטיפה עבה בפרט. אז זהו, שאם לא  ידעתן, הטרנד הזה צמח מתוך הסרט "קלולס" שהוא ללא ספק סרט שמכתיב אופנה. ברגע שהתחילו ללכת עם צ'וקרים בסרט, כולן התחילו ללכת עם צ'וקרים. ולמען האמת, רוב הסיכויים שהצ'וקרים שיש לכן בארון דומים ממש לצ'וקרים של הסרט - ההוכחה הכי טובה לכמה ששנות התשעים חזרו לאופנה ובגדול.

 

תגובות