פאשן פורוורד: מעצבי האופנה שהכי שווה לעקוב אחריהם. צילום: GettyImages

פאשן פורוורד: מעצבי האופנה שהכי שווה לעקוב אחריהם

לעתים האנשים הכי אופנתיים ומעניינים הם דווקא המעצבים שעומדים מאחורי בתי האופנה האהובים עלינו. הרי לכם רשימה של מעצבי האופנה, שיוסיפו גוון מיוחד לפיד שלכם באינסטגרם. רק אל תגידו שלא אמרנו לכם שאתם הולכים להתמכר ולהתאהב

אנחנו נכנסים לאינסטגרם כשאנחנו פוקחים את העיניים, כשאנחנו בדרך לבית הספר וכמובן לפני שאנחנו הולכים לישון, אבל אם נודה באמת האינסטוש עבורנו היא עוד אפליקציה שעוזרת לנו להעביר את הזמן בכיף. אך אם נבחן את הפיד שלנו מקרוב, נוכל אף למצוא אנשים שהאינסטגרם שלהם הוא המקום הכי אופנתי שיכולנו לדמיין. מזל שיש מעצבי אופנה שמפזרים את הסטייל שלהם בפיד שלנו!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אוליבייה רוסטאן

המעצב הראשי של בית האופנה "בלמיין" הוא אייקון אופנה בפני עצמו. עם מבנה פנים מרשים ושיק בלמייני ניכר, רוסטאן מתחזק חשבון אינסטגרם אישי שמונה כמעט חמישה מיליון עוקבים, וזאת בנוסף לחשבון האינסטגרם של בית האופנה, שנהנה מלמעלה משבעה מיליון עוקבים.

 

BALMAIN X BEATS #balmainbeats

A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on

ג'רמי סקוט

סקוט הוא המעצב העומד בראש בית האופנה "מוסקינו" וידוע בזכות עיצוביו הייחודיים והצבעוניים, וזאת מלבד המותג המצליח שנקרא על שמו. הוא אף האחראי לעיצובם של נעלי הכנפיים האייקוניות של אדידס, כך שלא מפתיע אותנו לגלות שחשבון האינסטגרם שלו עומד על מעל למיליון וחצי עוקבים, שרואים את המעצב לבוש במיטב עיצוביו ועושה פוזות עם מפורסמות מדרגה ראשונה דוגמת קארה דלווין וקייטי פרי. 

 

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

אלסנדרו מיקאלה

אייקון המקסימליזם והגאון שמאחורי בית האופנה ג'וצי היא ההגדרה המושלמת לאלסנדרו מיקאלה. חשבון האינסטגרם של בית האופנה פופולרי במיוחד ועומד על 16 מיליון עוקבים, וזאת הודות לפיד הצבעוני והאופנתי שלו המשלב פריטים שיקיים עם צילומי אווירה מעניינים ולוקים של סלבס מכל העולם.

טומי הילפיגר

הילפיגר בן ה-66 הוא מייסד המותג הכל-אמריקאי הקרוי על שמו. פיד האינסטגרם של המותג הוא מושך וייחודי ומציג את הסטייל הגאוני של החברה בשלושת צבעיה האייקוניים - כחול, אדום ולבן. אחרי החשבון עוקבים כמעט 5 מיליון אנסטגרמרים שמקבלים בכל יום בוסט לפיד ע"י המותג המצליח.  

טורי ברץ'

המעצבת האמריקאית-יהודיה שיסדה את מותג האופנה והלייפסטייל על שמה מתחזקת חשבון אינסטגרם בעל מיליון וחצי עוקבים. הפיד עמוס בתיקים ובדים, ובפריטים נוספים מעיצוביה של טורי המקנים אווירה צבעונית ופוטוגנית במיוחד.

 

A post shared by Tory Burch (@toryburch) on

ארדם מוראליוגלו

המעצב הקנדי-טורקי הוא מייסד בית האופנה הצעיר הקרוי על שמו הפרטי, שעתיד לשתף פעולה עם חברת האופנה המהירה H&M מאוחר יותר השנה. חשבון האינסטגרם שלו מציג אופנה גבוהה במיטבה ומלאה בפרחוניות המזוהה עם המעצב.

הזווית הישראלית - גליה להב

גליה להב היא לא סתם עוד מעצבת ישראלית, אלא שגרירתנו בשבועות אופנת הקוטור בפריז. להב היא המילה האחרונה בכל הנוגע לקוטור הישראלי ועל כך מעיד היטב חשבון האינסטגרם שלה המונה למעלה מאחד וחצי מיליון עוקבים הזוכים לראות תמונות של מיטב עיצוביה, אשר תופסים מיד את העיניים של חובבי שמלות הכלה והתפירה העילית.

תגובות