טקס הטין צ'ויס 2017: הלוקים שחייבים לדבר עליהם. צילום: gettyimages

טקס הטין צ'ויס 2017: הלוקים שחייבים לדבר עליהם

אמש (א') התקיים כמו בכל שנה טקס פרסי נבחרי הנוער האמריקאי. אז מי הגיע לשטיח האדום בשיא סטייל ומי קצת פחות?

הלילה התקיים טקס פרסי הטין צ'ויס בלוס אנג׳לס המתקיים מידי שנה ובו מכריזים על הזוכים אותם בחרו בני הנוער. אל שטיח הכחול הגיעו הרבה כוכבים אהובים ומוכרים, חלקם היו לבושים בסטייל וחלקם פחות. הנה כל הלוקים שחייבים להתעכב עליהם מהאירוע המדובר.

ונסה הדג׳נס

השחקנית והזמרת האמריקאית הגיעה בלוק הורס ומיוחד שכלל מכנס פדלפון בצבע ורוד סגול מטאלי סופר שיקי וטרנדי ועליו הדפס שחור, חולצת גולף ארוכה רחבה בידיים בצבע ורוד בייבי, אליה הוסיפה הדג׳נס חגורה מיוחדת בצבע תכלת ונקודות בצבע שחור עם אבנים בצורת לב וסגרה את הלוק עם נעלי עקב בצבע שחור. הלוק עוצמתי, נועז, ייחודי ומחמיא מאוד לכוכבת שעשתה את זה בול!

עשתה את זה בול. ונסה הדג'נס © gettyimages

זארה לארסון

הזמרת הגיעה לטקס לבושה בג'קט מחויט בצבעים ירוק כהה ושחור, כשמתחתיו לבשה לארסון טופ שחור ומכנסי שלושת רבעי רחבים תואמים לג׳קט. ללוק הוסיפה הכוכבת השוודית עגילי סטיימנט ארוכים עם אבנים בצבע כסף ונעלה נעלי עקב מיוחדים ומגניבים שאמנם פחות מתאימים ללוק מבחינת הצבעים, אבל זה לא נורא כי הלוק הכולל בסך הכל יפה.

הלוק הכולל בסך הכל יפה. זארה לארסון © gettyimages

זנדאיה

השחקנית-רקדנית מפתיעה בזמן האחרון בלוקים קוליים מחמיאים ויפים, וגם לטקס היא מגיעה בלוק הורס של חליפת פסים בצבעי לבן, כחול, צהוב וחום שמשתלבים נהדר ביחד. ללוק הוסיפה יוצאת דיסני נעלי עקב בצבע צהוב חרדל שמתאימים עם החליפה. לסיכום, אהבנו מאוד את השילוב והצבעים שמתאימים לזמרת.

צבעי החליפה משתלבים נהדר יחד. זנדאיה © gettyimages

ריטה אורה

הזמרת הגיעה לטקס בשמלה בצבע ורוד פוקסיה בסגנון חלוק שדורשת המון אומץ ולא מתאימה לכל אחת. על אורה השמלה נראית מהמם ויושבת מעולה. אל השמלה הוסיפה הבריטית נעלי עקב בצבע כסף שהתאימו לשרשרת, לעגילים, לטבעות ולצמידים הכסופים שהוסיפה. הלוק מחמיא מאוד לאורה והיא נראתה מעולה, ולא אכזבה כמו תמיד. 

לא מאכזבת. ריטה אורה © gettyimages

ליסה ולנה

התאומות הזהות המוכרות לכם מהאפליקציה ״מיוזקלי״ הגיעו בלוקים זהים ולבשו שמלת תחרה בצבע ורוד עתיק ועליה צווארון לבן וחגורה שחורה פשוטה שהתאימה לנעלי העקב עם הקשירות שלבשו. ללוק הוסיפו האחיות תיק ורוד תואם. הלוק כל כך חמוד, צעיר, טרנדי ומתאים לגילן.

לוק שמתאים לגילן. ליסה ולנה © egettyimages

ביבי רקסה

הזמרת הגיעה לשטיח האדום בלוק מושקע שכלל מכנס פדלפון שחור, טופ שחור מבריק ומתחתיו חולצת לבנה מכופתרת שלה הוסיפה רקסה סוודר שחור עם גימור לבן. הלוק מבגר מעט את הכוכבת, אם כי הוא לא נראה נורא, אך אין ספקה שרקסה יכלה לעשות את זה הרבה יותר טוב.

יכלה לעשות את זה הרבה יותר טוב. ביבי רקסה © gettyimages


תגובות