אינסטה פאשן: שמלת החלומות של אורי מינקובסקי . צילום מסך מהאינסטגרם

אינסטה פאשן: שמלת החלומות של אורי מינקובסקי

המעצבת בת ה-15 משתפת אותנו בסודות שמאחורי חשבון האינסטגרם שלה, כולל שיתוף הפעולה החלומי עם האיטגירלז, הגירל פאוור האיכותי שנוכח אצלה בפרופיל ולמה לא קיים אצלה אף פריט מכוער

הפעם אורי מינקובסקי, מעצבת האופנה הצעירה בארץ עונה על שאלון האינסטגרם האופנתי שלנו וחושפת מדוע אנשים עוצרים אותה ברחוב, ממי היא שואבת השראה ומה הטיפ שלה לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מצליח.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"אני מאוד אוהבת את האאוטפיט הזה משום שזהו אאוטפיט יומיומי, ספורטיבי המשלב קלילות, כיפיות וחיות. חצאיות הטניס שלי הן האהובות עליי ושילוב החצאית האדומה עם הקרופ טופ הצבעוני שנשען על אלמנט האש מביא חיות ורק נותן לי חשק לצאת לשחק טניס! כשאני מסתובבת עם האאוטפיט הזה ברחוב אין אחד ואחת שלא עוצרים אותי לשאול עליו ומאיפה הפריטים ואני עונה "זה שלי".

 

A post shared by OM (@om_oriminkowski) on

 מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל? 

"התמונות הכי אופנתיות שלי באינסטגרם הן התמונות שבהן כל הדוגמניות שלי מתאספות לתמונה קבוצתית. לדעתי אלה הן התמונות הכי אופנתיות משום שניתן לראות את כל הבגדים הצבעוניים יחד משתלבים ואת האווירה השמחה של כל הבנות המחוייכות, דבר שמציג צבעוניות מתפרצת וגירל פאוור איכותי".

 

About last night #squadgoals ✨💖//#omgirl👯 #omstyle👗

A post shared by OM (@om_oriminkowski) on

מה הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך? 

"אני נערה מאוד פרפקציוניסטית מאז ומתמיד, דבר המשפיע גם על עולם העיצוב שלי – כל בגד או פריט שיוצא החוצה אל עיניי האנשים עובר מיליון ואחת בדיקות ורק ברגע שהוא מושלם בעיניי אני מאפשרת לאנשים לראות אותו. לכן מאוד מאוד מאוד קשה לשים את האצבע על פריט אופנה שנמצא באינסטגרם שלי שהוא לא אופנתי כי מבחינתי לא קיים כזה".

מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?
"התמונה הזו של בנות האיט גירלז היא הכי מגניבה ומאחוריה סיפור אופנתי. בנות האיט גירלז רצו להכין הפקה מגניבה לכבוד קבלתה של קים וייס, האיטגירל החדשה. הן רצו לעשות הפקה מגניבה, כיפית וצבעונית. בעת החשיבה על ההפקה החדשה מיד פנו אליי לבקשת הבגדים הצבעוניים של OM שהתאימו באופן מושלם לאווירת ההפקה הקלילה. בנות האיט גירלז התלהבו בטירוף מהבגדים והכתירו אותם כבגדים ברמה עולמית שכל אחת שמבינה באופנה תלבש".

 

A post shared by OM (@om_oriminkowski) on

באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך? 

"בתמונה זו ניתן לראות את השמלה שהכי חשובה לי. את השמלה הזו עיצבתי לעצמי לכבוד שבוע האופנה הראשון בו הצגתי. זוהי שמלת החלומות שלי אותה העלתי לדף לפני זמן רב, כשאת הבד ציירתי ושרטטתי בעצמי בגיל 7.
בשנת 2014 הוציא בית האופנה דולצ'ה וגבנה קולקציית בגדים ואיתם בדים של ציורי ילדים. הבד הספציפי הזה שאותו עיצב בית האופנה המפורסם וממנו יצרתי את השמלה שיקף כמעט באופן מושלם את השרטוטים שלי בתור ילדה קטנה ולכן בשנייה הראשונה שראיתי אותו, התאהבתי ולקחתי אותו ובמוחי עלתה שמלת החלומות שלי. כשהשמלה הייתה מוכנה וראיתי אותה בפעם הראשונה צרחתי מהתרגשות וחשתי כאילו יצרתי עכשיו את הדבר המושלם ביותר בעולם".

 

A post shared by OM (@om_oriminkowski) on

מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה? 

"במסגרת החיפושים שלי אחר איפור מעניין לדוגמניות שלי לתצוגה הקודמת, נתקלתי באיפור המהמם הזה שממש משך את תשומת ליבי ונשמר בפיד האינסטגרם שלי".

 

A post shared by OM (@om_oriminkowski) on

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"אני חושבת שהפיד שלי כולו מביע טרנדיות רבה- הצבעוניות והחיות הולכים לשלוט אצלנו העונות הקרובות והעולם הצעיר והמודרני כבר פה. לכן אני חושבת שהעיצובים שלי מאוד טרנדיים אך גם עתידניים. התמונה בה בחרתי לענות על השאלה הזו זו התמונה הזאת, בה ניתן לראות שיקוף של שני הדברים שהעלתי לפני כן- הצבעוניות המתפרצת על הבגד ועם כך גם עולם צעיר חדש ומודרני".

 

A post shared by OM (@om_oriminkowski) on

ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?
"עמוד אינסטגרם שאני מאוד מאוד אוהבת הוא עמוד האינסטגרם של@aww.sam  בלוגרית אמריקאית שיוצרת גם תוכן להרבה מדורים באינטרנט ומביאה איתה צבעוניות מטורפת שמשתלטת על הפיד שלה בצורה מושלמת! שילוב צבעים גאוני וחידוש אין סופי. ממנה אני מאוד שואבת השראה לפיד הכללי ולעתים אף שותלת בפיד שלי תמונות שלה (כמובן עם קרדיט) דבר שמקפיץ את הראייה הכללית של הפיד ומקלילה אותו".

 

A post shared by OM (@om_oriminkowski) on

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים שלנו
"התחזוק לחשבון אינסטגרם אופנתי מושלם הוא קלילות- ברגע שאתם תהנו מהעלאת התוכן אנשים אחרים הצופים בעמוד שלכם יקבלו את האווירה שהקרנתם ויהנו לעקוב אחריכם, תנסו ללכת על קו ייחודי משלכם ולדבוק בו וכך ליצור פיד מושלם שכל מי שיכנס אליו יגיד "#goalssssss".

 

תגובות