לאחר פיטורי הסטייליסטית: צבא הסטייל החדש של הקרדשיאנס. צילום מסך מהאינסטגרם

לאחר פיטורי הסטייליסטית: צבא הסטייל החדש של הקרדשיאנס

לפני כארבעה חודשים פיטרו בנות המשפחה את מוניקה רוז, שהייתה הסטייליסטית הצמודה של המשפחה במשך כעשור. כעת עובדות הבנות עם צבא חדש של סטייליסטים. אז מי הם האנשים שבוחרים לאחיות המפורסמות את הבגדים?

בתחילת חודש מאי עולם האופנה רעד כאשר נודע כי בנות משפחת קרדשיאן נפרדו בנסיבות מסתוריות ממי שהלבישה את האחיות במשך עשור, הסטייליסטית מוניקה רוז. במקביל לעבודתה המשותפת עם הקרדשיאנס הפכה רוז לאושיית אופנה מובילה שיחד עם לקוחותיה הכניסה לעולם האופנה את טרנד הצ'וקר וטרנד הלנז'רי, שהיו שניים מן הטרנדים הבולטים של השנה האחרונה. בימים אלה עובדות בנות המשפחה הידועה עם צבא חדש של סטייליסטים חדשים שאחראים על הלבוש של הכוכבות. הכירו אותם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 קלואי וקיילי ג'נר

האחיות הצעירות חולקות שתיהן סטייליסטית, ומשתמשות בשירותיה של ג'יל ג'ייקובס שעבדה לפני כן כעוזרת של מוניקה וחדי העין יכלו להבחין בה בתוכנית הריאלטי החדשה של קיילי. ברזורמה של ג'ייקובס ישנן עבודות משותפות עם מותגי אופנה ומגזינים, אך העבודה עם הבנות היא שלב חדש עבורה: "עם קיילי זה בחלט שיתוף פעולה. יש לה סגנון נהדר ועין מאוד חדה" אמרה הסטייליסטית על העבודה עם ג'נר והוסיפה "אני אוהבת להביא לשולחן הרבה דברים מגניבים לעבוד איתם. אנחנו תמיד מחפשות משהו אחר ורענן".

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 קנדל ג'נר

מי שמחליטה מה תלבש הסופרמודל היא מרני סנפונט, שגם אחראית על הלוקים של ביונסה, וג'נר היא הלקוחה הגדולה ביותר של סנפונט שאינה מגיעה מתעשיית המוזיקה. הסטייליסטית התחילה את דרכה בעולם האופנה כאשר עבדה אצל מעצבת בגדי הים המיתולגית נורמה קמאלי, שלאחר תחנונים רבים נתנה לה לראשונה להלביש דוגמניות והשאר היסטוריה .מאז החלה לעבוד עם סנפונט מספקת הדוגמנית שלל לוקים אוונגרדים באווירת אולד קול, שמושפעים במיוחד משנות ה-90.

 

A post shared by marnixmarni (@marnixmarni) on

 קורטני קרדשיאן

האחות הבכורה נעזרת בשירותיה של הסטייליסטית דני מישל, שהחלה את דרכה כמתמחה במגזין "סבנטין". קורטני היא ללא ספק בעלת עין חדה במיוחד כאשר זה מגיע לאופנה וסטייל והקרדשיאנית לא מהססת לנסות מראות חדשים: "אני אוהבת לעבוד עם קורטני" אומרת מישל. "אנחנו תמיד עושות המון כיף במדידות שלנו. היא יודעת מה היא אוהבת, אז אנחנו עושים לוקים שהם אותנטיים בשבילה, בעוד שאנחנו תמיד שואפים ליותר." 

 

A post shared by Dani Michelle (@danigerous) on

קים קרדשיאן

הכוכבת עובדת כבר תקופה ארוכה עם הסטייליסטית סימון הרושה, עוד לפני סיום העבודה המשותפת עם רוז והסטייליסטית אף נכחה בשוד של אושיית הריאלטי. הרושה אחראית על הסטייל האלגנטי ומאופק של קימי, ומלבישה אותה בקביעות בפריטי וינטאג' של מעצבי על: "היא (קים) אוהבת להסתכל על איזכורי וינטאג'" אמרה הרושה "שנות ה-90 וראשית שנות ה-200 הן מגמות גדולות באופנה הנוכחית, מה שמאפשר ללבוש פריטים שעדיין מרגישים רעננים וזורמים".

 

 

תגובות