סוף עונת הרחצה: בגדי הים שישארו אצלנו גם בקיץ הבא. צילום מסך מאינסטגרם

סוף עונת הרחצה: בגדי הים שישארו אצלנו גם בקיץ הבא

הטרנדים והגזרות השונות מציפים אותנו בכל יום, אבל אין סיבה שבגדי הים הבאים לא ישארו בעולם האופנה הקיצי של שנה הבאה. כך תתכוננו לקיץ 2018 שנה מראש!

ממש לא מזמן הקיץ היה תחת הטייטל "מתקרב", ועכשיו עונת הרחצה נמצאת לקראת סיומה והאכזבה מציפה ללא ספק את כל אוהבי השמש והאופנה הקיצית. אבל תמיד אפשר לצפות לעוד קיץ לוהט בארץ ישראל, והדרך הטובה להבטיח עונת רחצה אופנתית וקורנת גם בשנה הבאה היא לדעת אילו בגדי חוף הכי מוצלחים של השנה יש לשמור למלתחה של קיץ 2018.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ביקיני

הביקיני שמקוטלג כבגד הים הרגיל והפשוט הגיע השנה בגזרות מפתיעות שאף אחד לא ציפה להן. הגזרות המיוחדות שלא התאפיינו בגזרה המשולשת והרגילה היו משולבות מבדים שונים ובהדפסים מיוחדים ויוצאי דופן, ועל כן יש לשמר אותם היטב לשנה הבאה. יש לציין שהביקיני, המשמש כבגד ים החשוף ברובו, הגיע הפעם דווקא בגרסה הסגורה והשמרנית מפני השמש החזקה.

השלם הקלאסי

אחת הגזרות האופנתיות בבגדי הים היא גזרת השלם. מעבר לנוחות של הגזרה על הגוף הוא מכיל בתוכו שלל סגנונות וצורות אשר מחמיאים לגוף בצורה יוצאת מן הכלל ומקנים מיוחדות וסטייל. השלם הקלאסי של שנת 2017 בהחלט יתאים לקיץ הבא וזאת מפני שהוא מופיע בצבעי פסטל ובצבעים הניטראליים אשר מופיעים כמעט בכל קיץ.

הטריקיני  

הטריקיני שנוצר משילוב בגד ים בגזרת הבקיני והשלם חודש השנה בגזרות יוצאות דופן, נועזות ומלאות בסטייל. מתוך שלל הגזרות השונות והרבות, ישנן הגזרות  שלא היה ניתן לפספס, אשר לגמרי היינו שומרים איתנו לשנה הבאה.

השלם החדש

השלם החדש לא נמצא בגזרת המונוקיני, הטריקיני או הקלאסי. הוא משולב משלושת בגדי הים האלו ומביא עיצוב חדש ומתפתח בעולם האופנה. השלם החדש מכיל חיתוכים שונים ומגניבים אשר לא ניתן להגדירם יחד עם בגדי הים המוכרים לכולם אשר בכל שנה ושנה מגיעים או יוצאים מעולם האופנה. לכן, בגדי הים הבאים לגמרי ראויים למקום מכובד בארונכן, כי הם בהחלט יצליחו להשאיר אתכן שנה הבאה על הגל האופנתי של הקיץ.

 

A post shared by Daniel Yona Katon (@danielyona) on

 

תגיות
תגובות