שבוע האופנה בניו-יורק: עשרת הרגעים הגדולים. gettyimages

שבוע האופנה בניו-יורק: עשרת הרגעים הגדולים

שבוע האופנה של ניו-יורק לעונת האביב- קיץ הקרובה נחתם, ובמסגרתו התקיימו שלל רגעים מסקרנים. אז מי היא האיט גירל החדשה של עולם האופנה ומי הם הדוגמנים הישראלים שצעדו על המסלול?

בסופ"ש האחרון נחתם שבוע האופנה בניו-יורק ורגע לפני שנתקדם אל עבר שבוע האופנה בלונדון, הנה עשרת הרגעים הגדולים שהתרחשו במהלך השבוע האופנתי בתפוח הגדול.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

יוצאים לרחובות

מעצב העל אלסנדר וונג החליט לזנוח את הקונספט הרגיל של תצוגת אופנה שגרתית, והחליט להציג את קוקלציית האביב-קיץ החדשה שלו בתצוגה מחתרתית ברחוב. לשם כך התקיימו שתי תצוגות בשני רחובות שונים שנסגרו במיוחד לרגל האירוע, והדוגמניות נסעו על אופנועים כדי לעבור בין הרחובות.

 

A post shared by ALEXANDER WANG (@alexanderwangny) on

קאיה גרבר מככבת

הכוכבת העולה והבת של הסופרמודל לשעבר סינדי קרופורד, הוכיחה היא לא כאן כדי לשחק. רק בת שש-עשרה, צעדה גרבר השבוע על המסלולים הגדולים ביותר דוגמת קלווין קליין, אלכסנדר וונג, COACH, מארק ג'ייקובס וגם תצוגת האופנה של ריהאנה לפומה.

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

אייקון אופנתי

בין כל התצוגות והמסיבות, השבוע התקיים טקס פרסי האופנה של המגזין "Daily Front Row". בין הזוכים בלטה במיוחד הדוגמנית קנדל ג'נר, אשר זכתה בתואר הנחשק "אייקון האופנה של העשור". לאירוע לבשה שמלה שחורה ודרמטית מבית ג'יאמבטיסטה וואלי מקולקציית הוט קוטור 2013 של בית האופנה.

 

thank you! thank you!

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

ביגר איז בטר

מלבד קוקלציה חדשה, המעצב פאבל גרון השיק על המסלול גם שיתוף פעולה חדשה בתחום התכשיטים והציג לעולם את הגרסה שלו לעגילי הסטיימנט הגדולים, שעוררו היסטריה קלה בקרב הפאשניסטות ואישרו ללא ספק כי טרנד העגיילים הגדולים כאן כדי להישאר.

 

A post shared by Prabal Gurung (@prabalgurung) on

מכוניות ושמלות

לרגל 50 שנות קריירה, החליט המעצב הנודע ראלף לורן להזמין 250 אורחים ברי מזל לתצוגה מיוחדת שנערכה במוסך בו הוא מאחסן את אוסף המכוניות שלו, שכולל כמה מהדגמים הנדירים ביותר בעולם. לדברי לורן האוסף היווה השראה לקולקציה שהוצגה על המסלול, כך שמיקום התצוגה היה הבחירה המתבקשת.

 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren) on

סופר מודל לחיקוי

בשעה שעזבה בלה חדיד את תצוגת האופנה של מייקל קורס ביום רביעי, הקיפה את הדוגמנית קבוצה גדולה של צלמי פפראצי ועקבה אחריה. אחת הצלמות אשר עמדה קרוב לחדיד, נהדפה בכוח על ידי אחד ממאבטחיה. הדוגמנית הגיבה מיד, נחלצה לעזרתה של הצלמת, הורתה למאבטח לעזוב אותה בשקט ואף שאלה אותה אם נפגעה. גאים בך!

 

תכשיטי גוף

ג'רמי סקוט הידוע בכינויו "המעצב של האנשים", ציין השבוע את יום השנה ה-20 מאז הקים את המותג על שמו. בתצוגה חגיגית שהייתה צבעונית כהרגלה ובין עורות נחש בצבעי ניאון והמון גליטר, היתה סדרת לוקים אותה כינה סקוט  "תכשיטי גוף": שמלות מבד רשת המכוסות באבני זכוכית גדולות, צבעוניות ומבריקות כאבני חן.

 

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

השואו של ריהאנה 

השבוע הציגה הזמרת והמעצבת האהובה את קולקציית אביב-קיץ 2018 שלה לפומה, הרביעית במספר. התצוגה היתה מחזה מרהיב כשנפתחה עם פעלולנים על אופנועים שביצעו קפיצות, היפוכים ושאר פעלולים על גבי דיונות חול ורודות. בסיום התצוגה, רירי נכנסה בדרך מושקעת ויצירתית כמו מלכה, רוכבת על גב אופנוע ומונעת על ידי אחד הרוכבים שעשה לה "סיבוב ניצחון" על המסלול.

 

A post shared by PUMA (@puma) on

בשקט אך ברעש

התצוגות של מארק ג'ייקובס ידועות כמושקעות במיוחד, אך הפעם בחר המעצב לחרוג מהמסורת ולהציג את התצוגה שלו באולם בפארק, ללא תפאורה או מוזיקה רועשת. אמנם תסמכו על עיצוביו הצעקניים של ג'ייקובס שיספקו את הרעש הראוי ואם לא בקול אז במראה הצבעוני שלהם.

 

הם משלנו

בין שלל הדוגמנים והדוגמניות שצעדו על המסלולים במהלך השבוע, היה ניתן לראות גם דוגמנים כחול לבן. סופי מצטנר, דורית רבליס ואביטל לאנגר בנות ה-16 צעדו בכמה מהתצוגות הנחשבות, ברק שמיר צעד בתצוגה שחשפה את שיתוף הפעולה החדש של אדידס, הדוגמנית אביב שניידר הופיעה בלא פחות מארבע תצוגות והדוגמנית שון לוי צעדה גם היא במספר דומה של תצוגות.

 

kith x Adidas show SS18 in NYFW @kith @ronniefieg @adidasoriginals #nyc

A post shared by Barak Shamir® (@itsbarakshamir) on

 

A post shared by Aviv (@aviv_schneider) on

 

A post shared by Sean (@sean_levyy) on

 

 

תגובות