אינסטה פאשן: הפיג'מה שבר מיניאלי לעולם לא תשכח. צילום מסך מהאינסטגרם

אינסטה פאשן: הפיג'מה שבר מיניאלי לעולם לא תשכח

השחקנית בת ה-16 חושפת בפנינו את כל הסודות שעומדים מאחורי חשבון האינסטגרם מלא הסטייל שלה, משתפת מאיזו פרימיירה הלוק שלבשה הוא משמעותי במיוחד ומספרת על הפעם הראשונה שצעדה בתצוגת אופנה

השבוע בר מיניאלי, שכבר הספיקה להוכיח לכולנו עד כמה היא מוכשרת בעולם המשחק, מוכיחה לנו ש-52,000 העוקבים שלה יודעים בדיוק למה הם שואבים השראה מהסטייל שלה. אז מהם סודות האופנה שעומדים מאחורי החשבון המיוחד שלה ואיך תוכלו לתחזק חשבון הורס משלכם?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"יום אחד יצאתי עם כמה חברים בערב. ידיד שלי, ירין ואני, החלטנו שהוא יעשה לי סטיילינג באותו היום והוא הלביש אותי בחולצת גולף שחורה כשמתחתיה חולצת תחרה".

 

Night out 💤🌟 📸: @yarinkoren

A post shared by בר מיניאלי 💜 (@bar_miniely) on

מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"התמונה הכי אופנית היא מיום אחד שהתעוררתי בבוקר ואמרתי: 'אוקיי, היום אני כובשת את העולם' והלכתי  עם מגף, עקב וג'ינס רחב בשילוב חולצה שהתאימה, ויצאה לי תמונה שיק בטירוף".

 

Bringing it back 💥💣

A post shared by בר מיניאלי 💜 (@bar_miniely) on

 מהו הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"אני ואח שלי, אור, עשינו לייב ביוטיוב שלי ביום אחד כשהייתי בפיג'מה. החלטתי להעלות תמונה לאינסטגרם שלי בפיג'מה כשאני מודיעה על כך שיהיה לייב #השפלה".

 מאחורי איזו תמונה שלך יש סיפור מעניין שנוגע באופנה ובסטייל?

"האמת שהסיפור הזה הוא הפעם הראשונה שהלכתי על מסלול האופנה. השתתפתי במסלול של סופר פארם יאנג אמהות ובנות, והלכתי עם אמא על המסלול בביוטי סיטי. היה לנו איפור, שיער ושמלות הורסות. פשוט היה מושלם באותו היום".

 באיזו תמונה הלוק שלבשת משמעותי במיוחד בשבילך?

"הלוק הכי משמעותי באינסטגרם שלי הוא הלוק מהפרימיירה של הסרט שהשתתפתי בו, "אבוללה". זאת הייתה הפרימיירה הראשונה הגדולה שלי ורציתי שהלוק יתאים למעמד, אז פניתי לחנות בשם INK שהלבישה אותי לפרימיירה. זה היה יום ממש מרגש, אני אזכור אותו לתמיד".

 

זכרונות מהפרימיירה של "אבוללה" 💗 #abulelemovie #abulele מי ראה את הסרט כבר? 😎

A post shared by בר מיניאלי 💜 (@bar_miniely) on

 מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה?

"לוק האיפור הכי יפה שלי באינסטגרם חייב להיות מהפרימיירה של צפוף. המאפרת שלי, יעל, עשתה לי עיניים חתוליות כל הצבעים פשוט התאימו. זה היה מושלם".

 מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"הייתי בחתונה של אח של החברה הכי טובה שלי ומחוץ לאולם היה קיר פרחים צהובים. אז גם הלוק היה קלאסי לחתונה וגם התמונה יצאה טרנדית".

 

💀💀💀

A post shared by בר מיניאלי 💜 (@bar_miniely) on

 ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"אין תמונה ספציפית ששאבתי ממנה השראה מחשבון אחר, אבל בכללי אני תמיד לוקחת השראה מחשבונות שאני אוהבת".

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם?

"אופנה היא דבר מאוד אינדיבידואלי. אנשים אוהבים להפוך אופנה למשהו המוני וחד גוני, אבל האופנה משתנה מרגע לרגע. כל דבר שתלבשו ייחשב אופנתי כל עוד באמת תאהבו אותו. אם אתם לא מרוצים מאיך שאתם לבושים, בדקו את עצמכם. האם אתם לא מרוצים מאיך שאתם מתלבשים, כי אתם רוצים להראות כמו אחרים, או כי אתם לא אוהבים את הסטייל שלכם? לכו תמיד עם הלב שלכם. אופנה ייחודית היא אופנה מיוחדת".

 

תגובות