מבית טוב: הכוכבות שסללו את דרכן בהצלחה לעולם האופנה. צילום: gettyimages

מבית טוב: הכוכבות שסללו את דרכן בהצלחה לעולם האופנה

מי אמר שילדות דיסני הן לא אופנתיות? קבלו שבעת הכוכבות שהצליחו לשבור את התדמית להשתלב מצוין בתעשיית האופנה

סביר להניח שאם התחלת בגיל צעיר בתור שחקנית בערוץ כמו דיסני ככל שעובר הזמן יהיה מאוד קשה להיפתר מהתדמית הילדותית, אך לא בלתי אפשרי. רק תראו את הכוכבות שעשו קפיצה מוצלחת אל עולם האופנה ומציגות סגנון אופנתי הכי רחוק מדיסני שאפשר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

זנדאיה

זנדאיה קולמן החלה את דרכה כרוקי בלו אי שם בסדרה "שייק" וככל שחלפו השנים התפתח החוש האופנתי שלה. מלבד העובדה שהיא ידועה כבר מספר שנים כאחת המתלבשות מצטיינות על השטיח האדום השיקה כוכבת דיסני לשעבר השנה גם ליין בגדים בעיצובה, והיא השתתפה בסרט החדש בסדרת ספיידרמן "השיבה הביתה" מבית דיסני שיצא מוקדם יותר השנה. כנראה שהתגעגעה הביתה.

 

רוואן בלנצ'ארד                                                                            

את רוואן הכרנו לראשונה בסדרה "עולם של ריילי" שם היא השתתפה בתפקיד הראשי בגיל 13 בלבד, והיא השתתפה גם בסרט "שקוף שזאת אחותי" וגילמה את דמותה של קליאו. ב-2016 הפכה השחקנית המוכרת לאחת מהפרזנטוריות של "אמריקן איגל" לעונת החגים.

 

סברינה קרפנטר

קרפנטר היא השחקנית השנייה אשר גילמה דמות ראשית בסדרה "העולם של ריילי", כאשר שיחקה את דמותה של מאיה הארט. בנוסף לכישורי המשחק שלה, השחקנית היא גם זמרת ופזמונאית מוכשרת, שגם הסטייל שלה התגלה כנועז.

 

סלינה גומז

סלינה היא בהחלט לא חדשה בתעשייה ההולוודית. כידוע סלינה היא שחקנית וזמרת מצליחה, שרק לאחרונה שיתפה לא על השתלת הכליה שעברה ומתחזקת יחד עם הזמר דה וויקנד זוגיות פוטוגנית במיוחד. אך אל תשכחו כי גברת גומז הייתה בתחילת דרכה כוכבת של דיסני, וכזכור היא שחקה את אלכס ב"המכשפים מווברלי פלייס". בשנה האחרונה סלינוש היא אחת מהכוכבות עם הלוקים המובילים על השטיח האדום ובכלל, כאחת מהכוכבות המובילות בעולם האופנה.

 

דאב קמרון

השחקנית הידועה של דיסני מוכרת בעיקר בגילומן של התאומות ליב ומאדי בסדרה "ליב ומאדי". בנוסף היא גם משחקת בסרטים המקוריים של הערוץ (בסרטי היורשים , קלאוד 9 ). לצד כישרון משחק, התברכה קמרון גם בחוש אופנה מפותח.

 

סקיי ג'קסון

את ג'קסון הכרנו לראשונה בהיותה בת 9 כשגילמה את דמותה של זורי רוס בסדרת דיסני מצחיקה והמצליחה "ג'סי". במהלך השנים פיתחה השחקנית הצעירה חוש אופנה מעט בוגר לגילה, אך היא משתמשת בו היטב כשהיא לובשת לוקים מאוד מוצלחים.

 

מיילי סיירוס

סיירוס היא אחת השחקניות המוכשרות שיצא לנו לראות ולאחר כמה שנים לא פשוטות בהן היא תיפקדה כילדה הרעה של הוליווד, השנה היא חזרה ובגדול וכך גם הסטייל שלה. בגרסתו הנוכחית הסטייל של הכוכבת חזר לשנות ה-70, תקופת הרוק אנד רול, והיא מציגה לוקים ותספורות שתאומות לתקופה וממש מזכירים את אלביס פרסלי. למי ששכח, סיירוס שחקה בעברה את האנה מונטנה בסדרה הישנה והמוכרת "האנה מונטנה" בערוץ דיסני.

 

 

 

 

 

 

 
תגובות