אינסטה פאשן: האיפור המטורף של אורן גל באמצע הלילה. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: האיפור המטורף של אורן גל באמצע הלילה

אושיית הרשת משתפת אותנו בסוד שלה לחשבון אינסטגרם מצליח, על ההחלטה לתרום את המתלחה שלה לנזקקים ויוצאת בהצהרה אופנתית שוברת מוסכמות

הפעם היוטיוברית הצבעונית אורן גל, עונה על שאלון האינסטגרם האופנתי שלנו ומגלה לנו את הסודות מאחורי חשבון האינסטגרם הסופר ייחודי שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"אין לי אאוטפיט שאני מרגישה שהוא "הכי יפה", כל שילוב שאני מרכיבה אני אוהבת – כי לשלב בגדים מגיע לי מאוד לא בטבעי ואני מאוד מתאמצת להבין "מה נכון" ומה פחות. בכל מקרה אחד מהאאוטפיטים שהכי נהנתי ללבוש לאחרונה זה האאוטפיט שבניתי מסביב לשמלת העננים שלי. הוא נורא כייפי וקייצי וקליל בגלל שכל הדברים בו קשורים: השיער שלי היה השמש, השמלה היתה העננים והתיק והגרביים היו הקשת. האאוטפיט סיפר סיפור, וזה היה מאוד יפה בעיניי".

מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"אין ממש תמונה כזו, אני לא בן אדם אופנתי יותר מידי. אני עושה מה שאני רוצה ולובשת מה שאני אוהבת גם אם זה הרבה פעמים ייחשב "לא באופנה", אבל אחת התמונות האחרונות שבלטו אני חושבת באינסטגרם שלי היא תמונה שלי ושל גאיה קיי שהיא בין החברות הכי טובות שלי. אני וגאיה עשינו הפקת אופנה עם חלק עליון ששתינו הזמנו מהאינטרנט. הרכבנו לוקים בעצמנו עם מה שהיה לנו בבית (וזה היה לא פשוט להתאים לחולצה הזו דברים), היא בעיקר עשתה את הסטיילינג ואני נתתי חוות דעת ובסוף זה יצא מדהים. אפילו העמוד "דולסקיל" שזה עמוד האינסטגרם של החנות ממנה קנינו עם 1.3 מליון עוקבים הראה התעניינות גדולה בפוסטים מאותו הסט. היינו מאוד גאות בעצמנו".

 מה הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך? 

"לדעתי אם את מרגישה בטוחה ואת אוהבת את איך שהוא נראה עלייך, אז הוא לא יכול להיות מכוער או לא בסטייל בעיני עצמך. לדוגמה, אני מניחה שאם תשאלו על התמונה בה אני לובשת שמלה שחורה ואני מרימה יד וחושפת שיער בבית השחי, הרוב בוודאי ייגעלו נורא ולא יחשבו אפילו לקשר לזה את המילה 'אופנה'. אבל בעיניי שיער בבית שחי יכול להיות הצהרה אופנתית נהדרת. ואני חושבת שבמינון נכון עלי, זה מאוד יפה. הרבה אנשים אחרים פחות מסכימים איתי. אבל בסופו של דבר אני הבמאית של עצמי ואם אני אוהבת את זה אני אלך עם זה".

 מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"השנה הוזמנתי למאחורי הקלעים של שבוע האופנה בתל אביב ביחד עם חברת האיפור מאק. נורא התרגשתי, ובחיים שלי לא חשבתי שתהיה לי הזדמנות ללכת לשבוע האופנה ותמיד בשנים קודמות הייתי מסתכלת על האתרים שבוחרים את האאוטפיטים הכי יפים של האורחים שבאו ושומרת אאוטפיטם שאהבתי לתיקיית השראה במחשב. כשגיליתי שאני הולכת התחרפנתי לגמרי, ולקח לי המון זמן לסדר ולמצוא אאוטפיטים שאני הרגשתי טוב איתם. כמעט בכיתי מרוב לחץ בחלק מהימים כי היה לי כל כך חשוב להרגיש טוב עם האאוטפיט שלי. בסוף אחרי שהשבוע נגמר, האאוטפיטים שלי נכנסו לרשימת הלוקים שעשו את שבוע האופנה ביום הראשון והשני. כל כך שמחתי. הייתי באמת בהלם. פתאום נכנסתי לרשימות ששנים קודמות אפילו לא חלמתי או חשבתי שאהיה בהן. התמונה שהעלתי היתה תמונה של אחד הלוקים שבחרו, תמונה בכלל לא מוצלחת שלי. אבל זה לא היה משנה!". 

באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?

"לפני כמה חודשים החלטתי לתרום 95 אחוז מהארון שלי לנזקקים ולהתחיל מחדש לגמרי. הסיבה היתה שאני מרגישה שאני לא מעיזה מספיק ושאני רוצה להתלבש בצורה הרבה יותר נועזת וצבעונית. זה היה מאוד מרענן אבל גם מאוד קשה, כי בעצם התחלתי מההתחלה, והיו לי הרבה דברים שהיו חסרים לי. הייתה תמונה שצילמתי באמצע הלילה בחדר שלי. קניתי חולצת טי-שירט מגניבה של TNT והיתה לי תמונה מאוד ברורה בראש של אאוטפיט שאני רוצה להרכיב, זה קורה לי הרבה אבל אף פעם אין לי בדיוק את כל מה שאני צריכה בשביל להשלים את הלוק שאני מדמיינת. התחלתי לחפש בחדר דברים שיתאימו וגיליתי שאני נמצאת במצב שבו עשיתי מספיק קניות חכמות של בגדים, נעליים ואקססוריז כדי לשרת הרבה לוקים שאני רוצה ללבוש. התמונה יצאה בדיוק כמו שדמיינתי אותה וזה היה הישג ענק מבחינתי. רגע שבו הבנתי שהארון שלי מתחיל להתמלא שוב אבל הפעם בבגדים שאני אוהבת ובאמת גאה ללבוש".

 מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה?

"בעיקרון יש לי שגרת איפור די קבועה, תמיד אותה הטכניקה. אמנם המוצרים לפעמים משתנים כשאני מנסה דברים חדשים שאני אוהבת כמובן, אבל לרוב האיפור שלי הוא די אותו הדבר. הייתה פעם אחת שניסיתי להשתמש במסקרות החדשות של מאק שהן בכל מיני צבעים משוגעים לגמרי. היתה מסקרה אחת לבנה, ויצרתי לוק שבעין אחת המסקרה שלי שחורה ובעין השניה הריסים לבנים לגמרי. זה מטורף לחלוטין, ולא לוק ליום-יום שלי לפחות (אבל היי, אם אני אראה מישהי עם מסקרה לבנה ביום-יום אני לגמרי אגנב על זה). אני חושבת שזה יצא מוצלח לגמרי, בעיקר כי עשיתי את זה לבד בבית שלי באמצע הלילה שזה הזמן הכי טוב להשתגע!".

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"יש לי תמונה עם נעליים שפשוט נולדו בשבילי ממותג מאוד נחשב בעולם האופנה האלטרנטיבית כרגע. אני מאוהבת בנעליים, אבל לרוב לא תראו תמונות שבהן אני שמה דגש רק על הנעל שלי. בתמונה הזו פשוט ישבתי עם הנעליים על שפת הבריכה בזמן צילומים, וצילמתי אותן עם הטלפון שלי מעל המים. זה יצא כל כך מהמם. זו לגמרי תמונה טרנדית כי תכלס, זה טרנד ה"תמונות נעליים" שבלוגריות אופנה מוכרות משתמשות בו הרבה כדי לגוון את הפיד. אני חושבת שזו פעם ראשונה שעשיתי את זה. יצאתי מרוצה".

 ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"בכל תמונה! אני מאוד מושפעת מאנשים מסביבי ומבלוגרים שאני אוהבת. אני לומדת מכל אחד שרוצה ללמד אותי כי אני באמת מאוד מתקשה לבד. להתאים בגדים ממש לא מגיע לי בטבעי, ואני כל הזמן מנסה להעלות את הרמה אבל עדיין להשאיר את האותנטיות שלי".

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם?

"בעיקרון, הבסיס הוא לא לפחד לבטא את עצמכן.ם. אני יודעת שיש מלא ביקורת כשבן אדם מתבלט בצורה שהיא שונה מהכלל. אבל אם אתם מתעניינות.נים באופנה, אל תפחדו להעז. אל תפחדו להתנסות. אל תפחדו ממה אנשים יגידו. כי הם יגידו. אבל זה לא משנה. כשאתם מבטאות.ים את עצמכן.ם עם החיצוניות שלכן.ם אתן.ם לא פוגעים באף אחד. מעבר לזה, לעבוד על פיד אחיד באינסטגרם. תמונות יפות זה לא מספיק. תנסו לחשוב גם איך כל התמונות היפות האלה מתקשרות ביחד אחת עם השניה. האם הכל לבן, שחור, ורוד או אפילו צבעוני לגמרי! זה מה שבעיניי יוצר חשבון אינסטגרם מהפנט".

 

תגובות