היוש או ביוש: מלכת היופי בשמלה שתשאיר אתכם המומים. צילום: לנס הפקות, Gettyimage

היוש או ביוש: מלכת היופי בשמלה שתשאיר אתכם המומים

השבוע בהיוש או ביוש- ההוליוודית שמסוגלת ליותר, המצחיקן שפישל בשילוב והפאשניסטה שמוכיחה כי היא בהחלט ראויה לתואר. כל הלוקים החמים של השבוע

השבוע כמה מהכוכבות הופיעו על השטיח האדום בלוקים בלתי נשכחים. אז מי ניצחה את כללי המשחק ומי כשלה בענק?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עלמה זק

השחקנית והקומיקאית הגיעה להשקת העונה החדשה של הסיטקום ״אלישע״ בו היא מככבת בלוק צעיר וסופר טרנדי המורכב מטישרט בצע בז׳ ועליה הדפס של קורי עכביש, מכנסיים שחורים מבריקים שהולכים לככב בחורף הקרוב ונעלי עקב שפיציות שחורות. זק עידנה את הלוק עם שרשרת וצמיד דקים, ושידרגה אותו בעזרת משקפי שמש עגולים ותיק קלאץ'. על תיאום הפריטים הנכון והלוק הצעיר והמגניב שנוצר מגיע לכוכבת לקבל השבוע היוש, המשיכי כך!
 
© רפי דלויה

עודד פז

השחקן הגיע גם הוא לפרימיירת "אלישע" בחולצת טי-שירט שחורה, מכנס ג'ינס, נעלי סניקרס בטורקיז וזוג משקפי שמש. אמנם הפריטים בלוק יוצרים לוק מינימלי שבדרך-כלל מצליח, אך לא אהבנו את יחסי הצבעים בין הסניקרס לג'ינס, והיינו מציעים נעליים בצבע אחר דוגמת מנטה, סגול לילך או אפילו צהוב. מצטערים מודד, אך הפעם זה יהיה ביוש

© רפי דלויה

ירדן הראל 

המנחה והפאשניסטה הגיעה לפתיחת גלידריית הפופ אפ "Cream" בחסות אמריקן אקספרס בלוק מושקע שכלל חולצת מעטפת בצע כחול רויאל עם מחשוף וי, מכנסי ג׳ינס בהירים ונעלי עקב בצבע זהב. ללוק צירפה הכוכבת האופנתית תיק צד צבעוני שהשתלב נהדר בלוק מבחינת הגוונים. הראל מוכיחה לנו כל פעם מחדש שהיא בהחלט ראויה לתואר פאשניסטה, וגם הפעם היא עושה זאת מעולה ומפציצה בלוק שללא ספק שווה היוש.
 
© לנס הפקות

קארין עליה

מלכת היופי לשנת 2016 הגיעה גם היא לפתיחת גלידריית הפופ אפ "Cream" בחסות אמריקן אקספרס בשמלה מאוד ייחודית, שונה ואפילו מוגזמת שמורכבת כולה מכרטיסי אשראי בצבע זהב. אל השמלה צירפה הדוגמנית נעלי עקב תואמות. השמלה אינה מחמיאה לגופה של עליה והלוק הביזארי לא עבד ובעיקר השאיר אותנו המומים, כך שהשבוע תקבל מלכת היופי במיל' ביוש.
 
© לנס הפקות

יעל בר זוהר

השחקנית והדוגמנית הגיעה להשקת קולקציית החורף של המעצבת לארה רוסנובסקי כשלבשה שמלת מיני עם שרוולים רחבים המשלבת בין שני פרינטים: הדפס צבאי וצמחי מים. אל השמלה הוסיפה יב"ז משקפי אוברסייז ונעלי עקב שחורות. למרות שהשילוב בין גזרת השמלה למשקפיים היה מוצלח, היא לא החמיאה לבר זוהר ולכן השבוע זה יהיה ביוש מאיתנו.   

© מריאנה סטבנבה

סלינה גומז

הזמרת הגיעה לטקס פרסי האופנה של המגזין InStyle בלוק השמלה השחורה הקטנה: שמלת מיני שחורה, תיק קלאץ' שחור, עגילי חישוק מזהב ונעליים ייחודית ולא תואמות בעלות עקב א-סימטרי. בשמלה הזו סלינוש ממשיכה את רצף הלוקים המוצלחים הבלתי-נגמר שלה וקוטפת עוד היוש לאוסף.
© GettyImages

דמי לובאטו

הזמרת הגיעה גם היא לטקס פרסי האופנה של המגזין InStyle בשמלת סאטן סגולה בעלת שסע גבוה, חגורת ניטים בצבע תואם ונעלי עקב מטאליות. הגזרה הצמודה, הקמטים והשסע, כולם לא עשו חסד עם לובאטו כלל וכלל,  ומראה הביוטי רק גרע מהלוק. דמושקה את מסוגלת להרבה יותר, אך הביוש הזה מגיע לך.

© GettyImages

 

תגובות