אינסטה פאשן: כששחר חיון כמעט נפלה למים. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: כששחר חיון כמעט נפלה למים

הכוכבת העולה חושפת בפנינו את כל הסודות מאחורי חשבון האינסטגרם האופנתי שלה, על ההשראה מקיילי ג'נר ועל הפעם ההיא בה כמעט נפלה היישר לנחל הירקון

הפעם שחר חיון, שמסתמנת כאחת ההבטחות הגדולות בביצה המקומית עם תפקידים ב"שלטון הצללים", סדרה חדשה ברשת וחוזה בסוכנות "וילהמינה לונדון", משתפת אותנו בכל הג'וס שמאחורי פרופיל האינסטגרם האופנתי שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת? 

"אני נורא ספורטיבית, ככה שגם אם אני אלבש משהו קלאסי יהיה בזה אלמנט של ספורטיביות. את התמונה עם האאוטפיט הזה אני הכי אוהבת, כי לפי דעתי הלבוש היומיומי הוא הכי יפה".

מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל? 

"זו התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלי. החליפה שלבשתי היא של "Lucky Laros", השיער וגם החליפה פשוט היסטרים, לזה לגמרי קוראים אופנה. רק שתדעו, את החליפה הזאת לובשים גם גברים".

מה הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"הג'קט הכחול הוא לפי דעתי הפריט הכי מכוער שהצטלמתי איתו. אגב, הג'קט הזה היה ממש באופנה לפני כמה חודשים טובים, אבל כרגע הוא הפריט הכי מכוער שהעליתי איתו תמונה".

 

#yesterday 💀®

A post shared by Shahar Hauon | שחר חיון (@shahar.hauon) on

 מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"בתמונה הזו אכלתי יוגורט עם שוקולד הרבה שוקולד. היוגורט פשוט נפל לי על כל החולצה ונאלצתי להחליף את החולצה המלוכלכת בחולצה שקניתי לפני מספר דקות באותו מקום. החולצה הזו פשוט הצילה אותי! אז הצטלמתי עם החולצה הנקייה באותו מקום שהתקרית קרתה".

 

nevermind 🤤

A post shared by Shahar Hauon | שחר חיון (@shahar.hauon) on

 באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך? 

"הלבוש פה היה מאוד משמעותי בשבילי, כי זה היה פרוייקט מאוד חשוב שהייתה לו אופציה להגיע למגזינים גם בחו"ל שזה מטורף. אגב, בזמן שצלמנו ישבתי על עמוד ממש דק מתחת לירקון, ותזוזה אחת לא במקום והייתי נופלת לנחל ירקון בשנייה".

 

#📷®

A post shared by Shahar Hauon | שחר חיון (@shahar.hauon) on

מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה?

"לוק איפור הכי יפה שהיה עליי היה בצילומים הכי ספונטנים שהיו לי, ומאפרת בתחילת דרכה איפרה אותי. לפי דעתי היא מאפרת מצויינת. האיפור פשוט מדויק".

 

#blessed #week 🙏🏽

A post shared by Shahar Hauon | שחר חיון (@shahar.hauon) on

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"התמונה הכי טרנדית שלי שעד היום לא משנה מתי אני מקבלת עליה תגובות ולייקים צולמה ב-2016, ובכיף הייתי לובשת את אותו האאוטפיט גם השנה".

 

Just chilling 🖕🏾

A post shared by Shahar Hauon | שחר חיון (@shahar.hauon) on

ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"הייתי פה בת 14 ומאוד אהבתי את קיילי ג'נר. טוב, עד היום אני אוהבת. באותה תקופה לקיילי העלתה את אותה תמונה בפיד שלה, והלכתי על הסטייל שלה כי היא מרעננת ומשפיעת דעת קהל בצורה מטורפת".

 

From yesterday #parteenk 🤘🏽

A post shared by Shahar Hauon | שחר חיון (@shahar.hauon) on

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים שלנו

"לא משנה מה תמיד להיות מעניינים ולגוון בתמונות שאתם מעלים, וכמובן לא להיות חשופים מידי. לפי דעתי כל אחד ואחד באינסטגרם יכול להיות משפיע דעת קהל, אבל צריך לשמור על ענווה וצניעות בסיסית. זה מאוד חשוב בעיניי, והרבה ויותר כובש ומושך עוקבים מאשר תמונות שהן יותר מדי חשופות. תמשיכו להיות רעננים ולגוון בכל תחום אפשרי ולעולם אל תעצרו בעשייה".
 
תגובות