אתם הולכים לחרוש עליהן: הסניקרס שיכבשו אותנו העונה. צילום מסך מאינסטגרם

אתם הולכים לחרוש עליהן: הסניקרס שיכבשו אותנו העונה

הסתיו כבר כאן, מה שאומר שהגיע הזמן לזנוח את הכפכפים הקייצים ולמצוא את הסניקרס המושלמות לעונה הנוכחית. הבאנו לכם כמה דוגמאות לסניקרס שעומדות לככב העונה בכל מקום, במגוון של צבעים וסגנונות

 
נעלי ספורט לא מיועדות רק לפעילות ספורטיבית, והן קיימות גם בדגמים אופנתיים יותר הידועים כסניקרס. ישנם מגוון סגנונות של סניקרס המתאימים גם ללוקים אלגנטיים יותר, ולקראת העונה הקרירה שמתקרבת אלינו אספנו  את כל הטרנדים שהולכים לככב בתחום הסניקרס ולכבוש את מגירת הנעליים שלנו.
 
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
 

פרחוני 

הדפס הפרחים אולי יותר מתאים לקיץ ולאביב, אך העונה אנו הולכים לפגוש אותו בגוונים כהים יותר שמתאימים לסתיו-חורף. הפרחים הרקומים הם הסגנון העיקרי שהולך לככב על הסניקרס הפעם, וההדפס הרקום ישמר את הפרחים במלוא פריחתם גם כאשר קר בחוץ.
 

כוכבים 

הדפס נוסף שהולך לככב בתחום הסניקרס הוא הדפס הכוכבים, שמגיע אלינו כהשראה מנעלי הגולדן גוס. הסגנון הזה זמין במגוון דגמים שיקיים במיוחד וניתן לשלב אותו בכל לוק, פשוט או מיוחד, הוא יוסיף המון. הסניקרס יתאימו לכם גם ללוק יום-יומי וגם ללוק ערב, והם ללא ספק הולכים לכבוש אותנו העונה ובגדול.
 

קטיפה

כמו שאתם כבר יודעים, טרנד הקטיפה נכנס חזק בשנים האחרונות וגם העונה הוא ממשיך לשלוט, הפעם בתחום הנעליים. נעלי הקטיפה מתאימות יותר ללוקים אלגנטיים, אך ניתן לשלב אותן גם בלוקים יום-יומיים פשוטים ולא יותר מידי עמוסים והן בטוח ישתלבו נהדר. אנחנו ממליצים לבחור סניקרס מקטיפה בצבעים חזקים שמתאימים לעונה כמו אפור ככה, כחול רויאל וחרדל.
 
 



תגובות