אינסטה פאשן: השינוי הגדול בחייה של דנה גרוצקי. צילום מאינסטגרם

אינסטה פאשן: השינוי הגדול בחייה של דנה גרוצקי

הדוגמנית והמגישה משתפת אותנו בסודות שעומדים מאחורי חשבון האינסטגרם המצליח שלה, מספרת לנו על תסביך השיער שלה ומי היא שואבת השראה

השבוע דנה גרוצקי, השגרירה הישראלית של מותג האיפור הצרפתי "בורז'ואה", עונה על השאלון האופנתי שלנו וחושפת את כל מה שתמיד רצינו לדעת באשר לחשבון האינסטגרם שלה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת? 

"התמונה הזו צולמה בזמן צילומי הפרומו לערוץ החדש של קשת. הסטייליסט הציע לי כמה אופציות, ובחרתי את מה שיהווה תירוץ להראות את הריבועים".

 

@keshet_broadcasting 🏳️‍🌈 behind the scene

A post shared by @danagrotsky on

מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל? 

"התמונה הזו מתוך צילומים שלי לשער של המגזין "לאשה". אין ספק שכשבמבקשים ממני לתת את התמונה הכי אופנתית שיש, היא תהיה כזו שמישהו אחר הלביש אותי בה, כי אם זה תלוי בי זה היה עוד תמונה עם ג'ינס וטי- שירט. שלו לבן הסטייליסט המוכשר הלביש אותי באאוטפיט מתוחכם והצילום היה נהדר. ללא ספק עומדים מאחוריו מיטב המוחות".

 

A post shared by @danagrotsky on

 מה הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"את התמונה הזו אני אוהבת במיוחד, היא צולמה בערב נעים עם שני האחים שלי אצלי בבית. השיער לא כ"כ הסתדר באותו היום, אז פשוט קשרתי מעין צעיף "סחבה" על הראש כשאני לבושה בפיג'מה. אז סטייל? פחות".

 

אין אהבה כזאת בעולם! ❤️ #mybrothers

A post shared by @danagrotsky on

מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"התמונה הזו צולמה במהלך חופשה במקסיקו וזו אלכס שלי איתי בתמונה. אפשר לראות שאני עם סרט קשור על הראש. יש לי תסביך שיער קשה – כמעט כל יום אצלי הוא Bad hair day. במהלך החופשה במקסיקו גיליתי את נפלאות הסרטים והצעיפים וכמה שהם מסייעים למראה טוב יותר של השיער. בתמונה הזו במיוחד, הצבעים שילוב הצבעים הפשוט עבד. איבדתי את אותו הסרט, לדעתי הוא אפילו נגנב. אז אם את/ה אותו הגנב/ת שלקח/ה לי את הסרט קורא את הכתבה הזו – אנא ממך, אני רוצה אותו בחזרה!"

 

Turtles are definitely our new bestie's 🐢❤️ #babyAlex #ILoveMexico

A post shared by @danagrotsky on

באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך? 

"הסיבה שבחרתי בתמונה הזו היא לא לקדם את המיזם העסקי או להראות כמה אני חטובה, אלא להראות מה משמעותי וחשוב לי בחיים האלו. עשיתי לפני כ-4 שנים שינוי מאוד גדול באורח החיים שלי כשהכנסתי את הספורט לשגרה היומיומית שלי. כיום הוא משחק תפקיד מאוד משמעותי ונדיר למצוא אותי לא בבגדי ספורט. ועצם העובדה שאני לרוב עם הבגדים האלו מזכירים לי כל פעם מחדש את שהשגתי והשינוי שעברתי – היום אני לא יכולה לדמיין את החיים שלי ללא ספורט".

 

@aquaforza.israel התמכרות 💪🏻💦❤️

A post shared by @danagrotsky on

 מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה? 

"התמונה הזו צולמה בפורים. זה לא בהכרח האיפור הכי יפה אבל מדובר באיפור שאני עשיתי לבד! ולכל אלו שחוששות להתאפשר לבד, התמונה הזו אומרת הכל – Yes We Can".

 

About last night! 💪🏻 #lovepurim #WECANDOIT

A post shared by @danagrotsky on

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"התמונה הזו צולמה במהלך נסיעת עבודה עם "ערב טוב עם גיא פינס" בלונדון. רק שם באמת ובתמים אפשר ליישם את הטרנד החורפי של מעילי פרווה, כי מזג האוויר מאפשר את זה. כמובן שמדובר בפרווה סינטטית בלבד. אני לעולם לא אלבש פרווה אמתית".

 

It's bed time 😴 makeup off and good night to you all 😆❤️️

A post shared by @danagrotsky on

ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"בתמונה הזו אני מושפעת מהשחקנית האייקונית ג'יין פונדה".

 

Me ☺️

A post shared by @danagrotsky on

 מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים שלנו

"באמת שאין לי סוד ואני לא יודעת אם אני עושה עבודה כל כך טובה. אין לי שעות שאני מעלה תמונות, יש לי חברות שממש מקפידות על זה. אני מעלה כשיש לי תמונה יפה, באמת. אני לא עובדת בזה".

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות