נחשף: כל הפרטים על הנשף האופנתי הגדול של השנה. צילום: Gettyimages

נחשף: כל הפרטים על הנשף האופנתי הגדול של השנה

נשף ה"מט גאלה", ידוע גם כאירוע האופנה המרכזי של התעשייה ונערך על ידי עורכת מגזין "ווג" האגדית אנה ווינטר ומתקיים במוזיאון המטרופוליטן בחודש מאי מידי שנה. אמש (ד') נחשף נושא השנתי של הנשף

נשף ה"מט גאלה", הלוא הוא האירוע האופנתי החשוב של השנה בו מצויינת פתיחת התערוכה השנתית של מוזיאון המטרופוליטן מתקיים מידי שנה, ואוסף אליו את מיטב הכוכבות החמות שנכנסו לרשימת המוזמנים היוקרתית כשהן לבושות בשמלות מפוארות שעיצבו עבורן מיטב מעצבי העל על פי נושא שנבחר מראש. אמש חשף מגזין "ווג" אותו עורכת אנה ווינטר המארגנת את הנשף היוקרתי, את הנושא של הנשף ב-2018 ומי הם הכוכבות שיארחו אותו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לאחר שהשנה הנשף היה בסימן בית האופנה "קום דה גרסון", הנושא של הנשף שיערך בחודש מאי 2018 יהיה "גופים שמימיים: אופנה ודמיון קתולי". על פי הפרסום במגזין משמעות הנושא היא "ליצור דיאלוג בין אופנה לבין יצירות האמנות הדתית שיש באחזקת המוזיאון". מלבד ווינטר, מי שיארחו את הערב החגיגי הן ריהאנה, מעצבת העל דונטלה ורסאצ'ה ואמל קלוני, אשתו של השחקן הנודע ג'ורג' קלוני.

תארח את הערב. דונטלה וראסצ'ה בנשף המט גאלה האחרון © gettyimages

אנחנו לא יכולים לחכות לחודש מאי הקרוב ולראות את כל השמלות הנוצצות שילבשו הכוכבות, ולראות את הפרשנויות של מעצבי האופנה הגדולים לנושא המסקרן. נמשיך לעקוב!

תגובות