קבלו אותה: אדואה אבואה היא הדוגמנית המדוברת של הרגע. צילום: Gettyimages

קבלו אותה: אדואה אבואה היא הדוגמנית המדוברת של הרגע

עם שם שובר שיניים, מראה ייחודי ואטיטיוד לא מתפשר אדואה אבואה היא ללא ספק הדוגמנית הכי מדוברת בעולם האופנה בימים אלה. אז מה הופך אותה לאיט גירל שכולם מדברים עליה?

אדואה אבואה נולדה בשנת 1992 לאב שחור ואמא לבנה. הוריה עבדו בתעשיית האופנה והעיצוב, והיא הוחתמה בסוכנות דוגמנות כשהייתה רק בת 16. בנוסף לעיסוקה באופנה, לאבואה הייתה קריירת משחק. עיסוקה באופנה הוא לא רק בדוגמנות, ולאדואה עצמה יש סטייל אישי שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כוכבת הסטייל בנתה לעצמה אישיות כדוגמנית אקטיבית, פמיניסטית, שתומכת בבריאות הגוף והנפש, ונגד רזון. בשנה האחרונה אבואה חורכת את מסלולי התצוגות הנחשבות וקוטפת את הקמפיינים הגדולים בתעשייה, אך הבאזז הגדול סביבה הגיע לפני מספר ימים בלבד, כאשר עורך ווג בריטניה החדש, אדוארד אנינפול, בחר בה להופיע על שערו הראשון כעורך הראשי של "ווג" בריטניה. בחירת אדואה כדוגמנית לשער הראשון של אנינפול, מצביעה על עתידו במגזין הנחשב, שיעסוק בגיוון גזע ומגדר, ויציג יופי עממי ומציאותי יותר; דבר ששונה מכל דוגמניות השער הוצגו על השער של "ווג" עד עכשיו (כמו משפחת חדיד וג'נר, ועוד שלל דוגמניות מוכרות).

"איפה אני מתחילה, ללא מילים", כתבה הדוגמנית בעמוד האינסטגרם שלה. "אף פעם לא חשבתי, אפילו לא במיליון שנה, שאהיה על עמוד השער של ווג הבריטי".

 

A post shared by Adwoa Aboah (@adwoaaboah) on

השער המדובר, כמו כל שער אחר, הביא עמו גם תגובות קשות. מה שהייתה אמורה להיות הצהרה על עתיד טוב ואמיתי בווג הבריטי, נראה בעיני אחרים כמרוטש מידי, כאשר אבואה נראית בהירה עם נמשים מודגשים, דבר המערער את צידה השחור במשפחה. ואם זאת, הביקורת על השער לא תהיה מה שיעצור את הדוגמנית, שמסמנת כסופרמודל עולה, להמשיך לכבוש את עולם האופנה בעזרת האטיטיוד המגניב שלה יחד עם הסטייל הייחודי שלה והמראה המיוחד שלה. אין ספק כי נשמע עליה עוד רבות.

 

A post shared by Adwoa Aboah (@adwoaaboah) on

 

A post shared by Adwoa Aboah (@adwoaaboah) on

 

A post shared by Adwoa Aboah (@adwoaaboah) on

 

A post shared by Adwoa Aboah (@adwoaaboah) on

 

תגובות