היוש או ביוש: עומר חזן משקיע ועדן בן זקן חוזרת למנומר . צילום: אור גפן

היוש או ביוש: עומר חזן משקיע ועדן בן זקן חוזרת למנומר

השבוע בהיוש או ביוש- השחקן הצעיר בלוק מגניב, הכוכבת שמגיעה בלוק לא מחמיא גם הפעם ולעומתה הזמר שהוא גם אחד מחבריה הטובים בלוק סופר שיקי. כל הלוקים המדוברים של השבוע

עוד שבוע עתיר באירועים הסתיים לו וזה הזמן לסקור את האאוטפיטים המעניינים ביותר של הסלבס. אז למי מגיע "היוש" ומי ביאס ב"ביוש"?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 בר מיניאלי

השחקנית הצעירה הגיעה לפרימיירת הסדרה "אחותי קפצה כיתה" בה היא מככבת. לאירוע ההקרנה לבשה מיניאלי חולצת רשת שחורה עם הדפס מטאלי, מכנס שחור בגזרה גבוהה, מעיל צמר לבן ומגפונים שחורים. את הלוק השלימה עם מגוון אקססוריז כמו שרשרת צ'וקר מטאלית, תיק יד שחור ועגילי חישוק. הלוק היה אמיץ וצעיר, והזכיר לנו לוקים משטיחים אדומים בהוליווד, אז למרות שעל התיק היינו מוותרים, הלוק מוצלח ונועז ומזכה את בר בהיוש.

© אור גפן

 קים וויס

כוכבת "איט גירלז" הגיעה לאירוע השקת ״חוברת המתכונים של הסלבס״ של המגזין פנאי פלוס בלוק חמים במיוחד ובו שמלה שחורה בעלת מחשוף וי, מעליה ג'קט ורוד פרחוני, מגפוני עקב בצבע שחור איתם שילבה גרבי רשת קצרים בצבע לבן. הלוק מורכב מפריטים שהם אמנם סופר שיקים אך החיבור ביניהם אינו מוצלח, ולכן השבוע תקבל וויס ביוש.

© רפי דלויה

עומר חזן 

השחקן והדוגמן הגיע להשקת סדרת הנוער החדשה של yes Kidz ״אחותי קפצה כיתה״ בה הוא מככב בלוק מושקע שכלל חולצה לבנה מכופתרת ומעליה מעיל עם הדפס משבצות כהה, מכנסי ג׳ינס עם ניטים בברכיים וסניקרס לבנות. הלוק קליל, מגניב, מתאים לאירוע ועל כך חזן יקבל גם השבוע היוש.

© אור גפן

דנית גרינברג

יוצאת האח הגדול הנחתה את יום האודישנים לתואר הפרזנטורית של רשת הנעליים "FETISH" ולבשה שמלה א-סימטרית רקומה בגזרת מעטפת, אליה ציוותה נעלי עקב שחורות. השמלה לא החמיאה לגרינברג והיא נראתה קצרה מדי עליה ולכן אנחנו מצטערים, אך הפעם זה יהיה ביוש.

© ס.ר.פ צילומים

רועי סנדלר

הזמר הגיע לפרגן לחבריו בהשקת הסדרה החדשה של yes Kidz״אחותי קפצה כיתה״ בלוק סופר שיקי וצעיר ובו טי-שירט לבנה ועליה מעיל עור שחור, מכנסיים שחורים וסניקרס לבנות. ללוק הוסיף הכוכב משקפיים סופר טרנדיים ושרשרת חרוזים ארוכה, ועל הלוק המגניב שנוצר יקבל השבוע סנדלר היוש.

נועה קירל

הזמרת הידועה הגיעה לאירוע השקת המותג הבינלאומי ״ציזקייק פקטורי״ במתחם ״שרונים״ בהוד השרון בלוק שכלל מכנסי פסים מחויטים בגזרה גבוהה אליהם צורפו חגורה, חולצה מכופתרת שחורה ומגפוני עקב בצבע שחור. הלוק של קירל לא מחמיא לה גם הפעם,  ולכן השבוע תקבל הכוכבת המצליחה ביוש.

© לנס הפקות

עדן בן זקן

הזמרת האהובה הופיעה בהיכל מנורה מבטחים בהופעת סולד אאוט עתירת צופים. על הבמה לבשה מלכת השושנים שמלת מיני מחוייטת בעלת שרוולים ארוכים,כתפיים מודגשות וגזרת מעטפת, אשר כולה בהדפס מנומר כקריצה לאוברול המפורסם שלה. בחירת השמלה היתה מוצלחת, שכן היא החמיאה לבן-זקן והזמרת צולחת פעם נוספת את הלוק המנומר המזוהה איתה ומקבלת מאיתנו היוש.

© אור גפן

שי מיקה

זוכת "האח הגדול" הגיעה גם היא לאירוע ההשקה של המותג הבינלאומי ״ציזקייק פקטורי״ יחד עם נועה קירל, האחות הקטנה של בן זוגה בחודשים האחרונים. הדיירת לשעבר הפציעה בלוק קלאסי ובו חולצה לבנה מכופתרת, מעיל עור שחור עם כפתורים בולטים, מכנסיים משובצים ונעלי עקב שפיציות. הלוק ביגר מעט את הכוכבת והחולצה לא השתלבה יפה עם המעיל, כך ששי מיקה מקבלת ביוש.

© לנס הפקות

קייט מידלטון

הדוכסית מקיימברידג' (הלוא היא אשתו של הנסיך וויליאם) הגיעה למופע הצדקה השנתי "רויאל וראייטי" בשמלת שתי שכבות כחולה ארוכה, משובצת אבנים ופאייטים על בד טול. השמלה מבית מעצבת הקוטור ג'ני פקהאם החמיאה במיוחד למידלטון, אשר ידועה כבעלת הסטייל המשובח ביותר במשפחת המלוכה, והיא מזכה אותה בהיוש ענק. אהבנו!

© gettyimages

קארדי בי

הראפרית העולה והמאורסת הטריה לראפר אוף-סט שמוכרת בזכות הלהיט "Bodak Yellow", צעדה על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה "MOBO" בשמלה שחורה משובצת פאייטים זהובים עם בד רשת ופרווה במכפלת. השמלה כמעט היתה מוצלחת, אך אורך מכפלת הפרווה היתה ארוכה מדי והרסה את כל הלוק. מצטערים קארדי, אך זה לא עובר אצלנו וזה יהיה ביוש הפעם.

© gettyimages
 
 
תגובות