היוש או ביוש: נועה קירל בלוק עוצמתי ועדי ביטי עושה חסד. צילום: אור גפן

היוש או ביוש: נועה קירל בלוק עוצמתי ועדי ביטי עושה חסד

צמד היוטיוברים האופנתיים שאחד מהם לא צלח במשימה, הזמרת האהובה בלוק שמתאים לה כמו כפפה ליד והשחקן בלוק לא רע אך מסוגל ליותר. כל הלוקים המדוברים של השבוע

שבוע סופר חגיגי עבר על הביצה שלנו. אז הלוק של מי ניצנץ ומי התלבש בלוק שביאס?

 עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 עדי ביטי

הכוכבת הגיעה גם היא לבכורת העונה השנייה של הסיטקום "בית הכלבים" (בה היא גם קפצה לתפקיד אורח). אוברול הקטיפה שלבשה הזמרת החמיאה לה מאוד כאשר הגזרה והצבע של האוברול עשו עימה חסד, האקססוריז שאיבזרו את הלוק היו במידתיות הנכונה ואפילו התסרוקת התאימה ללוק, כך שביטי לגמרי זוכה בהיוש.

© אור גפן

נאיה פדרמן

השחקנית הגיעה אל בכורת העונה השנייה של הסיטקום "בית הכלבים" של ערוץ ניקלודיאון ו-yes בלוק קז'ואלי למדי ביחס למעמד החגיגי. פדרמן לבשה ג'ינס קרעים וטי-שירט לבנה להם הוסיפה ג'קט עור בצבע ורוד צעקני (שתאם לצבע השפתון שלה) ונעלי סניקרס בצבע סגול לילך. הצבעים בלוק לא התאימו אחד לשני והלוק היה פשוט מידי לאירוע בכורה חגיגי, כך שהכוכבת הצעירה מקבלת השבוע ביוש

© אור גפן

אגם בוחבוט

לרגל חגיגות יום הולדתה ה-14 ויציאת הסינגל החדש שלה "חוזרת אלייך" לבשה הזמרת הצעירה שמלה שחורה ומנצנצת (שלגמרי מתאימה לערב השנה האזרחית החדשה בעוד כשבועיים) שהחמיאה לה במיוחד, נעלי סניקרס אופנתיות של בית האופנה "גוצ'י" וקינחה את הלוק בעגיל סטייטמנט דומיננטי. הלוק הסופי שנוצר מתאים לבוחבוט כמו כפפה ליד והוא תואם לגילה, אופנתי שיקי וגלאמי. הכי היוש.

גל גברעם 

כוכבת הרשת הגיעה לפרגן לחברתה שחגגה 14 אביבים והשיקה את שירה החדש בלוק נוצץ במיוחד ובו טופ שחור ומעליו בלייזר בגוון ורוד פסטל, אליו צירפה הכוכבת מכנסיים מטאליים כסופים ומגפי עקב שחורים. הלוק הורכב מפריטים טרנדיים שהשילוב ביניהם היה מוצלח ועל זאת תקבל הכוכבת השבוע היוש, המשיכי כך!
 
© יבגני זיביק

שירן סנדל 

כוכבת הנוער הגיעה גם היא לפרגן לאגם בוחבוט שחגגה את יום הולדתה ה-14 ואת הוצאת הסינגל החדש בלוק שכלל בגד גוף שחור בעל מחשוף עמוק עם בד רשת ומעליו ג'קט מחויט, מכנסיים תואמים לג'קט שאליהם הוסיפה סנדל חגורת בד ועליה טבעת, מגפי עקב שחורים, עגילי פונפונים וצמידים מכסף. הלוק שנוצר היה מעט חשוף, ללא טוויסט אופנתי מעניין והאקססוריז גרעו מהאוטטפיט כך שסנדל תקבל ביוש.
 
© יבגני זיביק

ליאון שניידרובסקי ויואב מאיר 

צמד היוטיוברים הידועים נכחו כמנחים במפגש המעריצים של היוטיוברים מהתכנית "Play" שבערוץ זום.
ליאון הגיע עם גופייה בצבע טורקיז אליה הוסיף צעיף עם הדפס לבבות מנומרים, מכנסי דמוי עור וכובע קש עגול. הפריטים בלוק לא התחברו כלל והלוק שנוצר היה מבולבל, כך שהשבוע נאלץ להעניק ליוטיובר ביוש.
 
לעומתו ,יואב הגיע בלוק צעיר שכלל טישרט מבד קטיפה בצבע סגול-כחול ייחודי, מכנסי ג׳ינס כחולים וכובע שחור.
הלוק שנוצר היה מגניב ומאוד החמיא למאיר ועל כך מגיע לו לקבל היוש.
 
© אור גפן

שי מיקה

זוכת ה"אח הגדול" הגיעה לפרגן למי שעשויה להיות גיסתה לעתיד (כזכור שי יוצאת עם אחיה הגדול של קירל) בהקרנת הסדרה החדשה בכיכובה בלוק שאמנם היה דומה לזה של כוכבת הערב, אך גם שונה מאוד. בניגוד ללוק של נועה, הצבע המתעתע של החליפה לא החמיא למשתתפת "להיות זמרת" והשיער המשוך לאחור לא החמיא לה גם הוא. אמנם המגפיים הסגולים היו נקודת האור של האאוטפיט, אך זה לא מספיק והכוכבת תקבל הפעם ביוש

© אור גפן

נועה קירל

הסטארית הגיעה להקרנת הבכורה של הסדרה החדשה "כפולה" המבוססת על חייה שתעלה בערוץ Kidz, וכיאה לכוכבת הסדרה קירל הגיעה בלוק עוצמתי שמשך אל כל תשומת הלב אליה. הצבע האדום של החליפה החמיא לגוון עורה השזוף תמיד של הזמרת והבחירה שהמכנסיים הגיעו עד לרצפה הייתה החלטה נכונה. עוד אהבנו בלוק הם הטופ המנצנץ שלבשה נועה ואת העובדה ששיערה היה משוך לאחור, כך שהשבוע זה לגמרי היוש

© אור גפן

עומר דרור

השחקן האהוב צעד על השטיח האדום בהקרנת הסדרה "כפולה" בה הוא מככב בטוטאלוק שחור שהורכב מסריג עם צאוורון גולף, מכנסיים מחוייטים ונעליים מהודרות. למרות האלגנטיות ששידר הלוק, הוא לא היה מלהיב במיוחד מבחינה אופנתית למרות הניסיון לפן שכזה באמצעות המשקפיים הטרנדיים. מצטערים, אך הפעם זה יהיה ביוש.

© אור גפן

דין מירושניקוב

השחקן הגיע גם הוא לפרימיירת הסדרה ״כפולה״ בה הוא גם משתתף בלוק שכלל חולצה לבנה מכופתרת ומעליה ג׳קט מחויט שחור, מכנסי ג׳ינס כהים וחצי מגפיים אפורים. השילוב בין הנעליים הכהות לבין מכנסי הג'ינס הכהים לא צלח והלוק אמנם לא היה רע, אך אנו בטוחים כי מירושניקוב מסוגל להרבה יותר, והשבוע דין יקבל מאיתנו ביוש.
 
© אור גפן

דמי לובאטו 

הזמרת האהובה הגיעה להופיע באירוע ה"ג'ינגל בל" שנערך לרגל חג המולד (ומקביל לפסטיגל שלנו) שהתקיים בניו- יורק ולבשה לוק הורס שהורכב מטופ ג'ינס בהיר אליו מצורפת חגורה נוצצת ומתחתיו חולצת רשת נוצצת בגזרת אוף שולדרס ומכנסי ג'ינס גבוהים מתרחבים עם רוכסנים בחלקם התחתון, וגם כאן מצטרפת חגורה תואמת.
לובאטו הצטיינה בלוק סופר מיוחד ומגניב ויש לציין שבנוסף ללוק הייחודי העגילים, מראה איפור ועיצוב השיער היו מדהימים כך שמגיע לה היוש ענקי!
 
© GettyImages

 היילי סטיינפלד

השחקנית והזמרת הגיעה לפרימיירת הסרט השלישי בסדרת סרטי "פיץ' פרקט" בו היא משתתפת, אלא שהלוק שלבשה סטיינפלד לא היה פרפקט כלל וכלל. שמלת הפאייטים והשיער המתולתל העניקו לשחקנית מראה בסגנון שנות השבעים ויצרו לוק שנראה לא עדכני, אין ספק כי השבוע זה ביוש עבור הכוכבת.

© GettyImages

 

תגובות