אינסטה פאשן: הפריצה של אביטל לנגר בשבוע האופנה בפריז. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: הפריצה של אביטל לנגר בשבוע האופנה בפריז

הסופרמודל בהתהוות משתפת אותנו בכל הסודות העסיסיים שמאחורי חשבון האינסטגרם האופנתי שלה. אז מתי היא לא ידעה איך להתאים את הבגדים ולאיזה רשת אופנה ענקית היא הצטלמה?

השבוע הדוגמנית אביטל לנגר, שבגיל 16 כבר הספיקה לככב על המסלולים בשבוע האופנה בניו-יורק ובפריז מספרת לנו את כל הסיפורים שתמיד רצינו לדעת מאחורי התמונות בפרופיל האינסטגרם השיקי שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"התמונה עם האואטפיט הכי יפה שלבשתי היה בהשקה של המגזין "גו סטייל" והבושם ז׳אן פול גוטיה. לבשתי שמלה מהממת של המעצבת המוכשרת ענבל דרור. היא לא הייתה כל כך נוחה, אבל היא משכה הכי הרבה תשומת לב והייתה פשוט מהפנטת, לא הפסיקו להחמיא לי עליה!".

 מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלי בפרופיל היא תמונה שצולמה בניו יורק באמצע שבוע האופנה המטורף. בין אודישן לאודישן מצאתי הזדמנות להצטלם והיא הייתה הכי פשוטה אבל הכי יפה".

 מהו הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"הפריט הכי מכוער ולא בסטייל שמתועד באינסטגרם שלי הוא מגפי בלנסטון ששמתי עם אאוטפיט שלא לגמרי מתאים. זה קרה בנסיעה הראשונה הראשונה לניו-יורק לפני שנתיים כשהייתי בת 14, ולא בדיוק ידעתי עדיין מה אני אמורה לשים ואיך להתאים את הבגדים".

 

Miss you NYC❤😞 Good night 🌃🗽

A post shared by Avital Langer•אביטל לאנגר (@avital_langer) on

 מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"בתמונה הזאת יש את הסיפור הכי מעניין שנוגע באופנה ובסטייל משום שזה האאוטפיט שלבשתי בשבוע האופנה בפריז, יום לפני התצוגה הראשונה שלי, תצוגה למותג מיו מיו. הוא הכי חקוק לי בזיכרון כי העברתי את כל היום איתו בציפייה לתצוגה. שמתי ג׳ינס שחור פשוט, טישרט אפורה רגילה ומעיל סטייל ירוק זית".

 

A post shared by Avital Langer•אביטל לאנגר (@avital_langer) on

 באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?

"הלוק שלבשתי והוא הכי משמעותי בשבילי הוא בפריצת הדרך הראשונה שלי בתצוגה של מיו מיו בשבוע האופנה בפריז. הבגד היה נורא מיוחד ויפה".

 מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה? 

"לוק האיפור הכי יפה שהעילתי צולם מאחורי הקלעים בצילומים לקמפיין שמלות ערב של המעצבת גליה להב. המאפר המוכשר שאחראי על הלוק הוא שי הללי זיו (המוכר גם כשי שץ). הכי התחברתי ללוק האיפור הזה משום שהוא הדגיש לי באופן בולט את הגבות והעיניים שלי, שני הדברים שאני הכי אוהבת בפנים שלי".

 

#backstage Good day❤️

A post shared by Avital Langer•אביטל לאנגר (@avital_langer) on

 מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"התמונה הכי טרנדית שלי היא תמונה שצולמה בקורונה בספרד, לשם נסעתי במסגרת צילומים לקמפיין העולמי של רשת האופנה זארה. בתמונה אני לבושה הכי פשוט אבל הכי יפה עם ג׳קט גינס וג׳ינס שחור עם פרנזים מיוחדים כאלה שמייחדים אותו! את כל הלוק רכשתי במדריד שטיילתי כמה שעות בזמן הקונקשיין לשם".

 

❤️

A post shared by Avital Langer•אביטל לאנגר (@avital_langer) on

 ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"אין תמונה שהושפעתי מהסטייל של מישהו אחר, כל מה שאני בוחרת לשים זה לפי בחירתי האישית ואני פחות אוהבת להעתיק".

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים שלנו

"התחזוק לחשבון אינסטגרם אופנתי מושלם מבחינתי הוא לעלות לפחות פעמיים בשבוע תמונה אם לא יותר ולהשתדל שכל האאוטפיט יהיה מתאים אחד לשני".

 

Happy moment from #NYFW 😁✌🏽

A post shared by Avital Langer•אביטל לאנגר (@avital_langer) on

 

 

תגובות