חמשת המופלאים: הטרנדים שעשו לנו את 2017. צילום: fotolia

חמשת המופלאים: הטרנדים שעשו לנו את 2017

רגע לפני שנגמרת השנה, אספנו לכם את חמשת הטרנדים הכי חמים שעשו לנו את השנה. הנה הטרנדים הגדולים שכבשו את הארון שלנו ב-2017

עוד שנה הגיעה אל סיומה ואיתה שנה חדשה בפתח. רגע לפני ש-2018 מתחיל הגיע הזמן לעשות לכם סדר ולבחור את הטרנדים הגדולים של השנה שלא יצאנו מהבית בלעדיהם. אז קבלו את הטרנדים הגדולים של השנה החולפת!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מטאלי

הטרנד המטאלי האיר לנו את החורף וגרם ללוקים על השטיח האדם לבהוק ולנצוץ. הבגדים המטאליים לא נועדו רק לשטיח האדום בלבד אלא גם לאאוטפיטים קלילים ליום יום ששדרג את כל ההופעה.

 

A post shared by Heather (@_thefab3) on

עור 

ז'קט העור הפך מפריט רוקנרולי ומחוספס לאחד הפריטים הכי קלאסיים בתעשיית האופנה.הוא מסוג הפריטים שמלווים אותנו משנה לשנה ולאחרונה תפס חזק והפך למעשה לפריט קלאסי.

פרווה 

מעיל הפרווה אולי הטרנד החם ביותר על מסלולי התצוגות. המעיל הכי נכון לחורף 2017 היה המעיל השעיר והצמרירי שלצאת איתו מהבית היה הכי נעים ואיכותי על הגוף.. חושבים שהטרנד יישאר גם בשנה הבאה?

ז'קטים משובצים 

בחודשיים האחרונים אי אפשר היה להתעלם מהטרנד הז'קט המשובץ. לחלקכם אולי הז'קט הזכיר יותר פריט מהארון של סבא. אבל עם קצת דיוק חידוד ושילוב השראות נכונות זה היה עושה את העבודה. אין ספק שהוא פריט המפתח של חורף 2017 והטרנד הכי שולט באינסטגרם לעכשיו.

 

A post shared by Anouki Areshidze (@anoukigold) on

קטיפה

אם יש טרנד אחד שהיה אסור לכן לוותר עליו השנה אין ספק הוא הקטיפה. בניגוד לשנה הקודמת אימצו את הקטיפה בשילוב עם פריט בודד או באמצעות אקססוריז , העונה בשטיח האדום ההעדפה הברורה היא ללוקים גדולים יותר ומושקעים.

 

A post shared by ✾ ANNA ZAK ✾ (@annazak12) on

תגובות