חמים ונעים: 5 מעילים מלאי שיק שישדרגו לכם את חורף. צילום: fotolia

חמים ונעים: 5 מעילים מלאי שיק שישדרגו לכם את חורף

מעיך פוך שיחמם אתכם בימים הקרים או אולי מעיל עור שיעניק לכם מראה מחוספס? קבלו חמישה מעילים מלאי שיק וסטייל שיהפכו את החורף שלכם לקצת יותר אופנתי

החורף בישראל אמנם לא כל כך גשום, אבל זה לא ימנע מאיתנו להיות אופנתיים. מצאנו חמישה מעילים שיקיים ופוטוגנים במיוחד שללא ספק הולכים לעשות את החורף שלכם נעים וחם במיוחד. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מעיל (דמוי) פרווה

מעיל דמוי פרווה הוא ללא ספק פריט חובה בכל מלתחה. הוא מתאים ללוק יום יומי וגם ליציאה בערב או לאירוע מיוחד. המעיל הוא הפתרון המושלם לשדרוג כל לוק והוא בהחלט יהפוך אותו ליותר מושקע וחגיגי. היתרון הנוסף במעילים האלו הוא שהם אף פעם לא יוצאים מהאופנה והם זמינים בכל חנות במגוון צבעים.

מעיל פוך

מעילי הפוך הם המעילים הכי נפוצים בעונה הקרירה, ואנחנו בטוחים שכמעט לכל אחד ואחת מכם יש לפחות מעיל אחד כזה בארון. הם מתאימים לכל לוק, והכי חשוב - הם באמת מחממים ומבין כל סוגי המעילים הכי כיף ללבוש אותם בחורף. אנחנו ממליצים לשלב אותם בלוקים פשוטים וקלילים כדי שלא יצא לוק מוגזם מידי.

 

A post shared by Hannah Liza Pot d'Or (@hannahliza) on

מעיל צבאי

ההדפס שכבש את עולם האופנה  ולא ממהר לעזוב את המלתחה שלנו הוא ההדפס הצבאי, שנמצא כיום על כל פריט ובכל חנות. אפשר לשלב את המעיל הצבאי בלוקים חסרי צבע או כדי להוסיף טאצ' מעניין. המעיל הצבאי משדרג ומקפיץ כל לוק ואף מוסיף חספוס למראה כולל. ההדפס הצבאי בגוון ירוק זית הוא השכיח ביותר אך מומלץ ללכת על הדפס צבאי בגוונים ורודים, צהובים וכתומים כדי להיות ייחודים יותר.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

מעיל ניילון

בד הניילון נכנס השנה חזק לאופנה ואפשר למצוא בחנויות מגוון רחב של פריטים מניילון במגוון צבעים. הניילון הוא בד מיוחד והפריטים המורכבים ממנו מעניינים במיוחד. אם אתם רוכשים מעיל ניילון אנו ממליצים לבחור צבע מיוחד ונועז, כך שלא יהיה ניתן לפספס אתכם.

 

A post shared by NOA SHIMONI (@noa_shimoni) on

 מעיל עור

כמו מעילי הפוך, אנו בטוחים כי לרובכם יש גם מעיל דמוי עור בארון, כי פשוט מדובר באחד הפריטים הקלאסיים שחייבים בכל מלתחה. מעילי העור מתאימים לכל לוק ומשתלבים מעולה גם בלוקים יום יומיים וגם בלוקים שמתאימים לערב. מעיל עור הוא לגמרי פריט שימושי שכדאי לרכוש,צבע שחור הוא המומלץ ביותר אבל אם בא לכם להיות אמיצים לכו על אדום, כסף וירוק בקבוק - הם הגוונים הנכונים.

מעיל עם קפוצ'ון דמוי פרווה

קפוצ'ון פרווה יכול להיות בכל אחד מהמעילים שדיברנו עליהם אבל כדאי ומומלץ שיהיה מעיל ניטרלי, פשוט שמתווסף אליו קפוצון פרווה שיחמם אתכם בעונה הקרירה וישדרג לכם את האאוטפיט.

 

A post shared by WeLoveFurs.com (@welovefurs_com) on

תגובות