הכי משפיעים: עשרת אנשי האופנה הבינלאומיים של 2017 . צילום: GettyImages

הכי משפיעים: עשרת אנשי האופנה הבינלאומיים של 2017

דוגמניות, מעצבים ומובילי דעה: 2017 הייתה מלאה בשמות אופנתיים במיוחד. אז מי היו האנשים שהכי עשו לנו את השנה?

השנה האזרחית החדשה בפתח ובמבט לאחור ניתן לומר כי הייתה לנו שנה אופנתית במיוחד. שיתופי פעולה בלתי נשכחים, שמות חדשים ומותגים חמים שמכרו במאות מיליוני דולרים. ערוץ סטייל מסכם שנה אזרחית עם עשרת האנשים שהשפיעו הכי הרבה על תעשיית האופנה העולמית בשנה האחרונה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קאיה גרבר

אין ספק ששנת 2017 הייתה שנת הפריצה של הדוגמנית בת ה-16, שקיבלה את הגנים של לא אחרת מאשר הסופרמודל במיל' סינדי קרופורד. היא אומנם התחילה בקטן עם שערים וקמפיינים, אבל השנה היא כבשה את מסלולי תצוגות האופנה והשאירה אבק לשאר הדוגמניות המובילות. השנה היא כיכבה בתצוגות של בתי האופנה הגדולים ביותר כמו מוסקינו, מיו מיו, ולנטינו, פראדה, פנדי, ורסאצ'ה, קלווין קליין ועוד ועוד, ואף פתחה את תצוגת האופנה הגראנדיוזית של שאנל.

 

@versace_official

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

אדואה אבואה

הדוגמנית ומובילת הדעה בת ה-25 הוכתרה לדוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה הבריטי ולא במקרה. בשנה האחרונה כבשה אבואה את התעשייה כשכיכבה בקמפיינים ועל מסלולים רבים של ענקיות האופנה כמו ברברי, שאנל ומארק ג'ייקובס. כמו כן, הדוגמנית עשתה כותרות כשהעורך החדש של מגזין ווג הבריטי, אדוארד אנינפול, בחר אותה כזאת שתככב על שער הגיליון הראשון בעריכתו. 

 

A post shared by Adwoa Aboah (@adwoaaboah) on

ריהאנה

אין עוררין על כך שריהאנה היתה אחד מהשמות החמים ביותר בעולם האופנה והביוטי בשנה האחרונה. בספטמבר האחרון השיקה הכוכבת את מותג הביוטי שלה, "פנטי ביוטי", שפרץ לתודעה העולמית באופן מיידי ואף לאחד ממותגי הביוטי החמים של הרגע. כמו כן, השנה עיצבה רירי שתי קולקציות חדשות לבמסגרת שיתוף הפעולה הכל-כך מצליח שלה עם ענקית הספורט פומה. ואם זה לא מספיק, הזמרת אף כיכבה על שער מגזין "אל" האמריקאי, היוותה השראה לסטייל והכתיבה טרנדים אופנתיים.

 

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on


קיילי ג'נר

היא אמנם רק בת 20 אך השנה המותג שהקימה בכוחות עצמה עבר את רף ה-500 מיליון דולר. חצי מיליארד בשנתיים וחצי! לשם השוואה, מותג הביוטי הענק והמצליח של טום פורד, הגיע לסכום מכירות זהה לאחר לא פחות מעשר שנים. בנוסף, קיילי עיצבה קולקציית משקפי שמש למותג Quay. 

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on


וירג'יל אבלו

המעצב האמריקאי-גנאי התחיל את הקריירה שלו בפנדי, אך לפני ארבע שנים ייסד את המותג Off White וכיום עומד בראשו וכיוםהוא נחשב לאחד מהשמות החמים ביותר בתחום הסטריט סטייל. השנה אבלו שיתף פעולה עם ענקיות אופנה כמו ליוויס, צ'מפיון, טימברלנד ואף שיתף פעולה עם לואי ויטון שמתוכנן לצאת בשנה הבאה. המעצב זכה בתואר "מותג היוקרה האורבני" הטוב של 2017 בטקס פרסי האופנה הבריטי לאחר ששוחררה קולקציית הסניקרס שלו עם נייקי, שכללה תשעה דגמים אייקוניים של החברה, אשר עוצבו מחדש על פי חזונו של אבלו ונחטפו עד השרוך האחרון, תוך דקות ספורות.

 

A post shared by @virgilabloh on


בלה חדיד

אמנם בחודש האחרון הצליחה הדוגמנית לעורר את זעמם של גולשים רבים לאחר שפרסמה פוסט באינסטגרם בנושא הכרזת טראמפ, אך אנחנו לא כאן כדי לעסוק בפוליטיקה, אלא באופנה ואין ספק ששנת 2017 הייתה השנה של בלה חדיד. בשנה האחרונה, הוסיפה הדוגמנית בת ה-21 לרזומה שלה לא פחות מ-31 שערי מגזינים ברחבי העולם, כבשה מעל 40 מסלולים בבירות האופנה, השתתפה ב-24 קמפיינים והפכה לפנים של כמה מהשמות הגדולים ביותר - פנדי, בולגארי, מקס מארה ועוד. בנוסף, שיתפה פעולה בעיצוב קולקציית קפסולה למותג כרום הארטס. תגידי, בלה, את הספקת גם לישון השנה או שרק עבדת?

 

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

קים קרדשיאן ווסט

כוכבת הטראש הלכה השנה בדרכה של אחותה למחצה, קיילי ג'נר, והשיקה מותג הביוטי הקרוי על שמה - KKW Beauty. חוץ מאיפור, השיקה ווסט גם בושם שהניב רווח של לא פחות מעשרה מיליון דולר ביום אחד (!), כך על פי אתר TMZ. כמו כן, היא עצבה ביחד עם בעלה, קניה ווסט, קולקציית ילדים שנמכרת תחת YEEZY, מותג אופנת הרחוב של קניה.


פארל וויליאמס

הראפר השפיע רבות על על אופנת הגברים בפרט ועל עולם האופנה בכלל בשנת 2017, עם קמפיין שעשה כותרות בו דיגמן פארל תיק נשי של שאנל, כיכב על שער מגזין ווג ושיתף פעולה בפרוייקטים עם ענקיות אופנה כמו אדידס אוריג'ינלס, ג'י סטאר ואף שאנל, שביחד עם אדידס השיקו זוג נעליים בעיצובו של פארל. הפרט המעניין הוא שיוצרו רק 500 זוגות בלבד של הנעליים האלו בבוטיק קולט בפריז שבדיוק נסגר, וכיום הנעל שווה מעל לעשרת אלפים דולר.

 

A post shared by Pharrell Williams (@pharrell) on


מלאניה טראמפ

על אף שמותגים ובתי אופנה רבים סירבו להלביש אותה עקב אי תמיכתם בנשיא האמריקאי הנוכחי, מהרגע שנכנסה לבית הלבן, הגברת הראשונה של ארצות הברית משפיעה על טרנדים אופנתיים ועושה כותרות בבחירות האופנתיות שלה לאירועיים רשמיים.

 

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on


מייגן מרקל

הדוגמנית והאקטיביסטית האמריקאית שמאורסת לנסיך הארי, הייתה אחת מהשראות הסטייל של השנה ופריטים אשר לבשה נחטפו מהמדפים. לקראת חתונתה בחודש מאי הקרוב, מרקל אף ביקשה ממעצבת שמלות הכלה הישראלית ענבל דרור להכין לה שלוש סקיצות לשמלת כלה פוטנציאלית. כבוד!

 

A post shared by Meghan Markle (@meghanmarkle) on

תגובות