סטייל מנצח: הדוגמניות עם הסטייל שהכי שווה לעקוב אחריהן. צילום מסך מאינסטגרם

סטייל מנצח: הדוגמניות עם הסטייל שהכי שווה לעקוב אחריהן

קבלו את הדוגמניות עם הסטייל שמתחזקות חשבונות אינסטגרם ששווה לעקוב אחריהם, ומצליחות להוכיח שהן לא רק פנים יפות

במקביל לקריירת הדוגמנות, ישנן דוגמניות המתחזקות חשבונות אינסטגרם שווים ואופנתיים במיוחד, מהם ניתן לשאוב השראה רבה. בתקופה האחרונה ניתן לראות שהתופעה הולכת ומתפתחת ועם הזמן כמות הדוגמניות שעוסקות באופנה ולא רק על המסלול עולה ועולה. הן דואגות להישאר אופנתיות בין עבודה לעבודה ובחשבונות האינסטגרם המצליחים שלהן הן מתעדות ומציגות כל רגע אופנתי. אז צימצמנו עבורכם את הרשימה לעשר הדוגמניות שהכי שווה שלכם לעקוב אחריהן ולקבל מהן השראה לסטייל מנצח.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 אלזה הוסק

הדוגמנית ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט מציגה בחשבון האינסטגרם שלה סטייל נכון וטרנדי, כל תמונה ייחודית והפיד הצבעוני הוא לגמרי חלום! 

 

💕💕💕TOKYO💕💕💕

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

ג'ורג'יה פאולר

הדוגמנית הצעירה הספיקה לסמן וי במהלך הקריירה בכך שדיגמנה לויקטוריה'ס סיקרט והופיעה על שערי מגזינים מצליחים בעולם, בנוסף שמה נקשר בעבר גם בשמם של הארי סטיילס וליאונרדו דיקפריו. היא מתחזקת חשבון אינסטגרם שכולל מגוון לוקים מעורר קנאה והאינסטגרם שווה עוקב ללא שום ספק. 

 

🍦 Museum with mum. Who also asked for photocredit 🍦

A post shared by GEORGIA FOWLER (@georgiafowler) on

רוברטה פקורארו

הדוגמנית בעלת השיער הסופר טרנדי מתחזקת חשבון אינסטגרם בו שולט סגנון הוינטג'. אפשר לראות שרוברטה מאוד אוהבת את המראה המחויט ובנוסף היא מאמצת את סגנון הוינטג' שהפך להיות טרנדי בשנה האחרונה. 

 

Checkmate ! 📷 @jonofriend ❤

A post shared by ROBERTA (@robertapecoraro) on

הארייט פול

 אין לנו ספק בכך שהדוגמנית (שגם כן כיכבה במסלול כמלאכית ויקטוריה'ס סיקרט) היא אחת הדוגמניות המיוחדות והצבעוניות בסטייל שלה. הסגנון שלה הוא סטריט סטייל בשילוב אופנה מחויטת, ניגודים שיחד משתלבים מעולה.

 לאורה לאב

לאב היא בתה של עורכת בכירה במגזינים "ווג" ו"טין ווג", שאוחזת בחשבון אינסטגרם קולי למדי, ממש כמו הסטייל שלה. ברזורמה שלה תוכלו למצוא עבדות לבתי אופנה כמו ויוויאן ווסטווד ופנדי, וסטייל המגניב והאומנותי שלה הוא הסיבה העיקרית לעובדה שחייבים לעקוב אחריה.

 

Ur Knight in shining armor #metball2017

A post shared by Laura Love 👽 (@lootin) on

 רומי סטריד

הדוגמנית, שוודאי מוכרת לכם מהקליפ "2U" של ג׳סטין ביבר בו לקחה חלק, והיא מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט כבר כמה שנים. רומי מתחזקת חשבון אינסטגרם בעל 3.9 מליון עוקבים ובנוסף להכל היא גם סופר אופנתית ומגוונת מבחינת סגנונות. אתם חייבים לעקוב אחריה!

 

A post shared by Romee Strijd (@romeestrijd) on

 שרה סמפיו

הדוגמנית הפורטוגזית היא אחת הדוגמניות המצליחות בעולם והבסטי של הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה, הספיקה לככב בקמפיינים הכי שווים והיא דואגת לתחזק חשבון אינסטגרם הורס בעל 6.2 מליון עוקבים בו משתפת את עוקבים בסטייל נכון ומיוחד.

 

And with this awesome faux fur @marcjacobs coat I say bye bye to #NYFW

A post shared by Sara Sampaio (@sarasampaio) on

 ג'סמין טוקס

הדוגמנית האמריקאית שגם כן מככבת כמלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, מתחזקת חשבון אינסטגרם מושלם ודואגת לשתף את העוקבים בתמונות מהממות שגורמים לנו לרצות כל פריט ופריט שקיים אצלה. בהחלט שווה לעקוב. 

 

Bonjour Paris! 🇫🇷

A post shared by Jasmine Tookes (@jastookes) on

 אלישה הרברט 

הדוגמנית בת ה-18 היא ההוכחה שגם בגיל צעיר אפשרי לתחזק חשבון אינסטגרם אופנתי ומצליח. הצעירה יודעת להרכיב לוקים מעניינים ומסקרנים שמושכים את העין ומחמיאים לה בטירוף.

 

BTV we’re back💃💃 DAY 1 @beyondthevalleyfest

A post shared by Elisha Herbert (@elisha__h) on

 טיילור היל

טיילור היא אחת הדוגמניות הידועות בעולם האופנה כיום, ורוב התמונות בפיד שלה באינסטגרם נטולות פילטרים ודואגת להיות טבעית ולא מתאמצת. כך גם מבחינת הסטייל שלה, הפשוט הוא היפה. אם אתם עדיין לא מכירים אותה, לגמרי הגיע הזמן!

 

Obsessed ❤️

A post shared by Taylor Hill (@taylor_hill) on

 

תגובות