לא רק על המסלול: הדוגמניות שמתחזקות ערוץ יוטיוב . צילום מסך מיוטיוב

לא רק על המסלול: הדוגמניות שמתחזקות ערוץ יוטיוב

הדוגמניות הגדולות בעולם לא מסתפקות רק בהתנוססות על שערי מגזינים או הליכה על המסלול. הנה כמה מהן שהחליטו לעלות שלב ולהראות שהן חזקות גם ברשת

יוטיוב זו הדרך המושלמת לעקוב אחרי מגוון תכנים שמעניינים אתכם כמו אופנה, מוזיקה, או סרטונים של כוכבי רשת אהובים. הדוגמניות שהצליחו לכבוש את עולם האופנה החליטו לכבוש גם את הרשת ופתחו ערוצי יוטיוב מוצלחים. אז מי אלו הכוכבות שעשו זאת?

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

ג'יג'י חדיד 

הדוגמנית הידועה, שלא מזמן הודיעה על הפסקה מכל הרשתות החברתיות ולאחרונה חזרה להעלות תמונות לחשבון האינסטגרם שלה. עד לפני כארבע שנים תחזקה חדיד חשבון ערוץ יוטיוב, אך היא  החליטה להפסיק להפעיל את ערוץ היוטיוב שלה והשאירה את כל שישים אלף הרשומים שהיו לה מאוכזבים. בכל מקרה, אי אפשר להתעלם ממנה ובמקום לצפות בסרטוני היוטיוב שלה, נוכל לצפות בפיד האינסטגרם שלה.

 

טיילור היל 

הדוגמנית המוכרת לנו כשגרירה של מותג האופנה "ויקטוריה'ס סיקרט" הספיקה להגשים את חלום הילדות שלה ולככב במגזינים ובתצוגות הנחשבות ביותר. בין הצילומים למגזינים והתצוגות מקפידה היל לנהל גם את ערוץ היוטיוב שלה יחד עם אחותה ואח שלה. הערוץ עוסק בוולוגים מחייהם האישיים ובנוסף לזה הצליח לצבור כ-49 אלף רשומים. מלבד לערוץ היוטיוב מצליחה היל לעניין את תשעה מיליון העוקבים שלה באינסטגרם.

 

רומי סטריד 

 סטריד היא עוד מלאכית של ויקטורי׳ס סיקרט ששולטת ברשות עם קרוב לארבע מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. רומי הספיקה להופיע בכל מגזין אפשרי, לצעוד בתצוגות שונות ולהשתתף בקמפיינים. גם היא מעלה וולוגים לערוץ היוטיוב המצליח שלה, אליו רשומים כ-400 אלף רשומים, כך שניתן לראות כי הצופים ללא ספק אוהבים את הערוץ של הכוכבת.

 

 קרלי קלוס  

קלוס היא אחת מן הסופרמודלס האהובות בעולם. היא צעדה כמעט בכל תצוגת אופנה גדולה, כיכבה בעשרות קמפיינים, והופיעה על שערי מגזינים נחשבים. ערוץ היוטיוב שלה עוסק בוולוגים מחייה, אך מלבד אלו מציגה הדוגמנית סרטונים בריאים ומשתפת אותנו בסיפורים מחייה. קרלי הצטרפה ליוטיוב בחודש יולי 2015, ומאז היא משתדלת לעלות סרטונים פעם בשבוע. 

 

רובין הולזקן

כוכבת נוספת היא וולגרית מניו-יורק וגם היא דוגמנית של ויקטוריה'ס סיקרט. הולזקן מטייילת ברחבי העולם ומתעדת וולוגים מאותם המקומות בהם ביקרה. בנוסף לוולוגים מצליחה רובין למצוא זמן לצלם סרטוני איפור ואוכל בריא, ולערוץ היוטיוב שלה יש שמונה אלף מנויים המעוניינים בתוכן.

 

 

 

תגובות