מה שקורה בפריז: האיחוד של נעמי קמפבל וקייט מוס . צילום: Gettyimages

מה שקורה בפריז: האיחוד של נעמי קמפבל וקייט מוס

בפעם הראשונה מזה שנים, זכינו לראות שתיים מהדוגמניות הגדולות בכל הזמנים על המסלול יחד. כל מה שקרה בתצוגת האופנה של לואי ויטון

שבועות האופנה לגברים בעיצומם בימים אלו ומעצבי על רבים מציגים את קולקציות הגברים שלהם לסתיו 2018, וביניהם גם המעצב קים ג'ונס, האחראי על קולקציות הגברים לבית לואי ויטון. המעצב המוכשר אף הכריז כי זו היא תצוגתו האחרונה בבית האופנה, כיוון שלאחריה החליט לעזוב.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הקולקצייה שהוצגה בתצוגה היתה מלאה בגלאם ומאוד אופיינית לוואי ויטון של ג'ונס. הגוונים ששלטו היו כחול, אפור וחום, עם נגיעות של צבעי נאון כמו צהוב וכתום ואף כמה פריטים מטאליים דומיננטיים במיוחד. פרינטים רבים כיכבו - בין הדפסי עצים והרים ועד כמובן לפרינט המונוגרם הידוע. כל הדוגמנים צעדו במגפי טיפוס כבדים ומעילים ארוכים עד הברך גנבו את ההצגה.

 

A post shared by @theffjournal on

 

A post shared by Vogue Hommes (@voguehommes) on

את התצוגה האחרונה שלו למותג החליט ג'ונס לסיים בגדול. הוא גייס למסלול שתיים מהסופרמודלס האייקוניות ביותר בכל הזמנים - נעמי קמפבל וקייט מוס. השתיים צעדו אחרונות, לבושות במעיל טרנץ' עם הדפס המונוגרם האייקוני ומגפי הרים. בפינאלה עלו על המסלול יד ביד עם המעצב, כשהכפיים של הפאשניסטות והכתבים ליוו אותם לאורך כל הדרך.

"זו מחווה ממני למעצב העל מארק ג'ייקובס, אשר נתן לי את ההזמנות והזכות להיות בלואי ויטון", כתב ג'ונס באינסטגרם. 

© GettyImages

תגובות