"זה פשוט דוחה": הסערה האופנתית של סלינה גומז. צילום: GettyImages

"זה פשוט דוחה": הסערה האופנתית של סלינה גומז

אמנם טרנד אי-השימוש בפרווה בשיאו, אך הזמרת נראתה השבוע (ד') לבושה בווסט פרוותי של קואץ' והמעריצים לא נשארו חייבים

זה ידוע שסלינה גומז היא מלכת השטיח האדום. בכל אירוע אליו מגיעה, הזמרת לובשת שמלה או חליפה שמושכת את כל המבטים. ברחוב, לעומת זאת, נדירים המקרים בהם נצפית גומז בפריט יקר במיוחד, שכן היא אוהבת לשמור על המושג "פחות זה יותר"  כשהיא מחוץ למשמרת. אף על פי כן, לפני כמה ימים נצפתה השחקנית בת ה-25 על ידי צלמי הפפראצי כשהיא נכנסת לאולפן הקלטות בניו יורק, לבושה בווסט פרוותי וזכתה לביקורת קשה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הכוכבת תועדה לובשת ווסט אוברסייז מפרווה ושרלינג של קואץ', בעל תג מחיר של לא פחות מ-2,670 דולר. הזמרת שילבה את הווסט עם סווטשרט, גם הוא מבית קואץ' וזוג מכנסי עור צמודים. כידוע, גומז היא הפנים של המותג הניו יורקי הותיק, אשר חתם איתה על חוזה בשווי 10 מיליון דולר (!), אז זה אכן הגיוני שהזמרת תאמץ כמה פריטים של בית האופנה אל המלתחה שלה. אך בכל זאת, זהו מעשה בעייתי להחליט ללבוש פרווה אמיתי בימים אלו. לאורך השנה האחרונה גדל השיח בתעשיית האופנה על מותגי על שמפסיקים להשתמש בפרווה. מייקל קורס, גוצ'י וסטלה מקרטני הם כמה מהשמות הגדולים אשר החליטו שלא להשתמש יותר בפרווה, וכשסלבריטאים אשר עדיין בפרווה מקבלים ביקורת רבה מהמעריצים. רק השבוע, הסופרמודל קנדל ג'נר צעדה על המסלול של המותג האיטלקי דיסקוורד והמעריצים לא היו מרוצים כלל ממעיל הפרווה הענק שלבשה על המסלול. 

 

this coat! backstage @dsquared2

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

עכשיו נראה כי גם גומז מקבלת גם היא ביקורת דומה: "ללבוש פרווה אמיתית זה פשוט דוחה, שימי לב סלינה." צייצה משתמשת אחת. משתמשת אחרת אף כתבה למגזין" ווג" אשר פירסם את הלוק: "אתם באמת לא צריכים לקדם פרווה אמיתית כשיש כל כך הרבה בגדים יפים דמויי פרווה." 

הזמרת עוד לא הגיבה לביקורת החריפה, אך יהיה מעניין לראות האם מותגים נוספים יעקבו אחרי גוצ'י ומייקל קורס, ויצטרפו לתנועה האופנתית ללא פרווה.

תגובות