געגועים לקיץ: בגדי הים שאנחנו לא יכולות לחכות ללבוש. צילום מסך מאינסטגרם

געגועים לקיץ: בגדי הים שאנחנו לא יכולות לחכות ללבוש

מזג האוויר הקריר ששורר בימים האלה הוא עוד סיבה מושלמת לחכות לחודשי הקיץ. אז מי הם בגדי הים שלא נוכל לעבור את הקיץ הקרוב בלעדיהם? הרשימה המלאה

אם נודה, כולנו מחכים לקיץ, שהשעון יתחלף והימים יתארכו. כמו שרובנו כבר יודעים, המתכון לקיץ מושלם הוא כמה שיותר זמן על החורף או בבריכה. ככל שאנחנו מבלים שם יותר זמן, כמות הצורך שלנו בבגדי הים הכי מלאים בסטייל עולה. בדיוק בשביל זה קבלו את רשימה של בגדי הים הכי טרנדיים לעונה, והם לגמרי אחת הסיבות שאנחנו מחכות לקיץ.

צהוב לימון

אם את לא רוצה שיפספסו אותך השנה כשאת מגיעה לים או לבריכה, מומלץ שיהיה לך בארון בגד ים בצבע צהוב לימון. הוא גוון ידידותי לאור השמש ויוצר מראה מואר ולא מתאמץ. אם תשאלו סטייליסטים, יאמר לכם שהצבע הצהוב הוא צבע המתכתב עם צבע השמש ולמעשה הוא בסביבה כל עונה קייצית, אבל אין ספק שהשנה הוא בולט במיוחד.

 חגורה על בגד ים

אמנם זהו לא טרנד שאנחנו רואים בכל עונה, הוא דורש אומץ והתאמה מושלמת והוא ייחודי ובעל נוכחות, אך אנחנו מאמינים שטרנד החגורה על בגד הים חוזר בגדול. כשמשלבים את החגורה על המותן מעל לבגד הים השלם, יוצרים לוק בעל סטייטמנט שימשוך את כל המבטים בחוף.

 

A post shared by Solid & Striped (@solidandstriped) on

 משבצות הגינגהאם

מדדי אופנת הרחוב מצביעים: משבצות גינגהאם ימשיכו לככב גם בעונה הקרובה. הדפס גינגהאם הוא דרך קיצית מומלצת ליישם את האהבה הנצחית למשבצות, ואם כבר קיצית, למה שלא ניישם את זה דרך בגדי הים שלנו? הכי סטייל להראות כאילו יצאנו מכפר צרפתי הישר אל חוף שטוף שמש. 

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 שלם עם כפתורים

בגד ים שלם עם כפתורים בחלקו העליון הוא בהחלט הטוויסט המפתיע של עונת הקיץ הקרובה. יש לנו את האפשרות להחליט עד כמה הבגד ים שלנו פתוח או סגור, והכפתורים מוסיפים לבגד הים מראה ייחודי ונוטף סטייל שלא ניתן להתעלם ממנו.

 

A post shared by juillet swimwear (@juilletswimwear) on

 בגד ים עם שרוולים

בגדי הים הארוכים קיימים בשוק האופנה כבר כמה שנים, אבל רק בעונה האחרונה הוא נכנס באופן משמעותי, והינה בקיץ הקרוב הוא חוזר אלינו שוב. הטרנד חדש מאיים להעיף את הביקיני לתוך המצולות ולהצניע את המשתזפות.

 

תגיות
תגובות