לפעמים המסיבה נגמרת: ירדן הראל נפרדת מפול מון. צילום פרטי

לפעמים המסיבה נגמרת: ירדן הראל נפרדת מפול מון

לאחר 97 פרקים שנפרסו על שתי עונות, "פול מון" הגיעה לסיומה. ירדן הראל נזכרת בחוויית הצילומים, שינון הטקסטים והעבודה על הסט. אבל זה לא הכל - היא גם זכתה להודעה מעניינת במיוחד ממעריץ של הסדרה

לאחר 97 פרקים מותחים עם טוויסטים בעלילה, מריבות, אהבות ואקשן - הדרמה היומית פול מון הגיעה לסיומה. בדיוק השבוע קיבלתי את ההודעה הפרטית הזאת באינסטגרם: "לא חשבתי שאת רעה, את לא נראית כזאת. דרך אגב שי זה שם של בן".

עוד בערוץ אופנה של פרוגי:

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

התגובה הרגשית שלי נחלקה לשלושה היבטים. באינסטינקט הראשוני צחקתי כי ההודעה דיי משעשעת; אחר כך התרגשתי, כי כדי לעורר תגובה כזאת במישהו זה אומר שהוא עמוק בעלילה והאמין לדמות שלי - שי (שאגב בעיניי היא לא רעה בכלל אלא בטוחה שהדרך שהיא בוחרת בה היא הנכונה); ולבסוף נתקלתי בהתקף נוסטלגיה בעיקר בגלל החלק האחרון של ההודעה שבו נכתב שחור על גבי לבן ששי זה שם של בן ואני, כל הילדות אמרו לי שירדן זה שם של בן...

שי, דמות לא רעה
שי, דמות לא רעה © צילום פרטי

הייתי הירדן הבת היחידה בסביבה. אז לפרוטוקול להגדיר "שם לבן" ו"שם לבת" זה ממש פאסה בעיניי, כל אחד הופך את השם שלו לשלו. ובחזרה להודעה, בשום שלב אגב היא לא הכעיסה אותי או העליבה אותי, להפך, סוף סוף הבנתי ויכולתי להזדהות עם השחקנים שאומרים שמקבלים אלפי תגובות ממעריצים על מעשה שעשו בסדרה ולא מצא חן בעיניי הצופים. עבורי זה שינוי מרענן בגלל שעד כה בעיקר הנחתי בטלוויזיה ותפקידי המשחק שלי היו תפקידי אורח או כאלו שהיו קצרים וקומיים.

זאת הפעם הראשונה ששיחקתי דמות משנה שפועלת לאורך כל הסדרה ויש לה תפקיד מפתח בהנעת העלילה ונהניתי כל כך בצילומים (כן אפילו שלא טסתי לתאילנד). נהניתי גם מהתגובות של אנשים לאורך שתי העונות של "פול מון". להשתתף בסדרה הייתה חוויה מאוד מעצימה בשבילי: להבין את המורכבות של הדמות, לעבוד עליה עם ערן פסח התותח, ללמוד טקסטים, להתחיל ימי צילום באמצע הלילה, אפילו המלתחה שהרכבנו לה וכמובן עבודה עם שחקנים מוכשרים שאת חלקם הכרתי על הסט (כמו הפרטנר שלי מיכה סלקטר, הלוא הוא זקס המעולה).

"פעם ראשונה ששיחקתי דמות משנה שפועלת לאורך כל הסדרה" © צילום פרטי

עכשיו, כשמסיבת הפול מון הסתיימה לה אני מסתכלת לאחור ומחייכת (אני ירדן, לא אני כ-שי שכמעט אף פעם לא מחייכת) ומקווה שבקרוב אזכה להשתתף בעוד פרוייקטים מעניינים של משחק ואוכל שוב לעבור תהליך ולהיכנס לדמות ולעולם חדש.

"מסתכלת לאחור ומחייכת", על סט הסדרה עם דין מירושניקוב © צילום פרטי

 

תגובות