בואי בובה: אושיות האופנה שזכו לבובת ברבי משלהן. צילום: GettyImages

בואי בובה: אושיות האופנה שזכו לבובת ברבי משלהן

אנחנו בטוחים כי אין אחד שלא שיחק אי פעם אחת מבובות הברבי. בעולם האופנה יש כמה אושיות אופנה שזכו לבובת ברבי משלהן והגשימו חלום. אז מי הן המאושרות שהגשימו את החלום?

כולנו חלמנו שנוכל להיות בנות ברבי ולהתגורר בעולם של ברבי – כי מה יותר כיף מחיי סטייל ושלמות? ואם אנחנו לא זכינו לכך, לפחות יש כמה מאושיות הסטייל הגדולות בעולם שכן הגשימו את החלום ואכן זכו לבובת ברבי משלהן. קבלו כמה מהאהובות עלינו במיוחד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אשלי גראהם

העולם התקדם ונוצרה מודעות גדולה לכך שהצעירות זקוקות למודל גוף חיובי יותר מאשר בלונדינית פלקטית בעלת מידות סטנדרטיות. הדוגמנית המצליחה למידות גדולות, שהפכה לשגרירה של דימוי גוף חיובי, זכתה לבובת ברבי בדמותה ואנחנו לגמרי בעד.

 

קיארה פראני

בלוגרית האופנה האיטלקית כובשת עוד פסגה אופנתית ופלסטית- חברת מטאל יצרה בובת ברבי בדמותה. ממש כמו המקור, גם בובת הברבי אוחזת בשיער ג׳ינג׳י, פנים זהות וכמובן סטייל מפותח.

 

A post shared by Barbie® (@barbiestyle) on

 קלאודיה שיפר

הנציגה העולמית המובהקת של ברבי היא ללא ספק דוגמנית העל קלאודיה שיפר, המגלמת את אידאל היופי הבלונדני. דמותה של שיפר מאגדת תחת קורת גג אחת תשוקה, תמימות, נשיות מתפרצת ומשפחתיות.

 

A post shared by Barbie® (@barbiestyle) on

 איימי סונג

סונג היא מעצבת פנים אמריקאית המחזיקה בלוג מצליח שעוסק בעיצוב פנים ואופנה הנקרא "Song of style". האופנה היא חלק המרכזי בחייה ולבחורה יש סטייל אמיתי גם כשזה מגיע לבגדים. סונג זכתה לברבי המייצגת תמיכה בנישואין חד מיניים. בתמונה יושבת ברבי לצד בובה נוספת - שאמורה לייצג את סונג.

 

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

 ג'יג'י חדיד

אפשר להסכים על זה שלא חסר לחדיד הישגים מרשימים בחייה כאחת מהסופרמודלס הגדולות של השנים האחרונות, אך הדוגמנית כובשה הישג מדהים במיוחד כאשר בובת ברבי בדמותה. חברת מטאל הכינה ברבי של ג'יג'י הכוללת חולצה של המעצב טומי הילפיגר, לו היא משמשת כפרזנטורית. בהחלט הגשמת חלום.

 

A post shared by Barbie® (@barbiestyle) on

 

תגובות