אינסטה פאשן: הלוק המנצח של מעיין אשכנזי . צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: הלוק המנצח של מעיין אשכנזי

יוצאת הריאלטי חושפת בפנינו את הסודות שעומדים מאחורי התמונות בחשבון האינסטגרם שלה, ומספרת על לוק האיפור שובר השגרה שלה ולמה היא לא תמחק את התמונות עם הפריטים המכוערים מתקופת ה"אח הגדול"

הפעם מעיין אשכנזי חולקת איתנו את הג'וס שמאחורי האינסטגרם שלה, ומספרת כיצד זה מרגיש להיחשף מול מדינה שלמה בפריים טיים ועל הנעליים המנומרות שעשו לה את הלוק. 

וד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"אני לא יודעת אם זה בהכרח האאוטפיט הכי יפה שלבשתי (או אם אפשר להגדיר את זה אאוטפיט) אבל ללא ספק הכי יפה והכי קלאסי זה ביקיני שחור בגזרה מחמיאה ושיזוף של קיץ. לוק מנצח".

© צילום מסך מאינסטגרם
מהי התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל? 
"התמונה הכי אופנתית זו תמונה שצולמה ברומא. שמלה שחורה קצת דרמטית אבל בשילוב של סניקרס לבנות ומשקפי שמש שמקלילים את הלוק. עם נעלי עקב זה היה יכול להיות גם לוק לערב. וכמובן כשרומא ברקע זה כבר מוסיף לזה שיק!"

© צילום מסך מאינסטגרם
 
מה הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?
"ללא ספק כל מיני תמונות שיש לי מתקופת השהות שלי בבית "האח הגדול". תמונות שאני לובשת טישירטים או פיג׳מות או קפוצ׳ונים אוברסייז בהגזמה. אבל זה לא תמונות שאמחק כי סך הכל זה באמת חוויה עוצמתית שעברתי וזה הכל זכרונות טובים".

© צילום מסך
 
באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?
"התמונה עם הלוק הכי משמעותי שלבשתי היא של הלוק שנכנסתי איתו לבית האח הגדול. בדיעבד במבט לאחור אולי הייתי מתלבשת או מסדרת את השיער אחרת באותו ערב. אבל זה תמיד יהיה זכרון ורגע משמעותי בשבילי בגלל הציפייה, ההתרגשות, המתח.. אין הרבה רגעים שמשתווים לרגע הזה שאת נחשפת בפעם הראשונה מול מדינה שלמה בתכנית הכי נצפית בפריים טיים".
 
מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה?
לוק האיפור הכי יפה הוא מסדרת צילומים שעשיתי עם חברת "מאק". אני בחורה שבד״כ כמעט ולא מתאפרת בטח לא ביומיום שלי אז זה היה לוק מאוד מיוחד ושובר שגרה בשבילי.

© צילום מסך מאינסטגרם
 
מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?
"לדעתי היא תמונה שהעליתי דווקא לאחרונה. חליפה שחורה קלאסית שנראית מחויטת עם סניקרס מנומרות שגם שוברות את הלוק המחויט וגם מכניסות צבע והדפס וכמובן משקפי שמש שהן הכי טרנדיות שיש".

© צילום מסך מאינסטגרם
 
מהו הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם?

"אני לא יודעת אם יש איזשהו סוד או חידוש שאני יכולה לגלות לגבי תחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי ובטוח יש כאלו שמשקיעות בזה ושמות על זה דגש יותר ממני.. אני חושבת שמבחינתי הדרך הכי טובה זה פשוט להנות מזה, ללבוש מה שיפה ואופנתי בעינינו ולאו דווקא מה שהכי טרנדי באותו רגע אם זה לא מחמיא לנו. אופנה ואינסטגרם זה משהו שצריך להנות ממנו כמה שיותר ובלי להתאמץ יותר מדי ככה זה יהיה הכי טבעי".

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות