ראשים ורחפנים: הרגעים הגדולים משבוע האופנה במילאנו. צילום: יחצ

ראשים ורחפנים: הרגעים הגדולים משבוע האופנה במילאנו

שבוע האופנה של מילאנו לעונת הסתיו-חורף הבאים, נחתם והוא כלל לא מעט תצוגות ומופעים שייזכרו לזמן רב • מדוע התצוגה של בית האופנה הנחשב התחילה באיחור ואיך הרחפנים הפכו לכוכבים הגדולים של השבוע?

שבוע האופנה במילאנו נחתם אמש (ב') והוא כלל לא מעט רגעים אופנתיים ששווה להיזכר בהם - וכמובן לזכור לעתיד. אז רגע לפני שנפתח שבוע האופנה הרביעי והאחרון לעונה בבירת האופנה פריז, הנה כמה מהרגעים הבלתי נשכחים ממילאנו.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

היישר מחדר הניתוחים

העובדה שהמעצב אלסנדרו מיקאלה הוא חובב סרטים גדול ניכרה השבוע בתצוגת האופנה של גוצ'י, בה הלכו 90 הדוגמנים והדוגמניות על מסלול בתפאורת חדר ניתוחים, כשאר חלקם אוחזים דרקונים קטנים, זיקיות ואף העתקים מדוייקים של ראשם. כל אלו הוסיפו לאווירת התצוגה הביזארית המזוהה עם מיקאלה, ונראה כי את התצוגה הזו נזכור לעוד הרבה זמן.

שיער מרחף?

על מסלול התצוגה של ז'יל סנדר, הביוטי הוא מרכיב שתמיד שווה לבחון. בעונה הקודמת החזירה המעצבת הגרמנייה את הצמות לאופנה עם תסרוקות מחמיאות, העונה החליטה המעצבת לקחת את זה צעד אחד קדימה. השיער, אשר נעשה על ידי מעצב השיער יוג'ין סלימאן, נאסף לצמות אשר למרבה ההפתעה ריחפו לימין, לשמאל או ישר אחורה. מעניין אם בקרוב נראה את התסרוקת המסקרנת על השטיח האדום!

הדיילות הצבעוניות של מוסקינו

בכל עונה, התצוגה הצבעונית והעליזה ביותר שייכת למוסקינו. תחת ניהולו האומנותי של המעצב ג'רמי סקוט, צעדו על המסלול דוגמניות בלוקים בולטים במיוחד, חלקן אף מכוסות בצבע גוף סגול, ורוד, צהוב או כחול. בית האופנה הציג קולקציה שחיברה אופנה וכיף ביחד עם סטייל,  בגזרות אשר נוצרו בהשראה מדיילות של חברת תעופה, ונלקחו היישר משנות ה-60 ומהסטייל האישי של הגברת הראשונה ג'קי קנדי.

למקומות, היכון, צא

שבוע האופנה הגיע לשיאו כאשר מאות אנשים הגיעו לצפות בתצוגת האופנה הרביעית האחרונה של שיתוף הפעולה בין ג'יג'י חדיד לטומי הילפיגר. התצוגה שאבה השראה מעולם מרוצי המכוניות וזה ניער בכל מקום - על הבגדים ואף על תפאורת מסלול התצוגה, אשר דימתה מסלול מרוצים, כמובן. בין אורחי התצוגה היו בלוגריות, כתבים וסלבריטאים מכל העולם וגם מישראל, כאשר בר רפאלי אלין כהן נכחו בתצוגה ותיעדו כל רגע ורגע בחשבונות האינסטגרם שלהן.

"נשיות רומנטית לאישה עוצמתית"

זו היתה ההשראה לקולקציית הסתיו של בית האופנה פנדי, על פי המעצבים סילביה ונטורי פנדי וקארל לגרפלד. בעונה שעברה הפרינט העיקרי היה הפסים, והפעם המשבצות הם ההדפס החם של העונה. חליפות מחוייטות וכתפיים מודגשות היוו חלק עיקרי בקולקצייה והדפס הלוגו של פנדי כיכב על כל סוג של פריט- מתיקים ושמלות ועד לג'קטים, צעיפים ומגפיים.

האישה האידיאלית של ורסצ'ה

"הקולקצייה מתעסקת בעיקר בדמות ובאופי של האישה הלובשת אותה", הסבירה המעצבת דונטלה ורסאצ'ה. העונה, האישה של ורסאצ'ה נבלטת מהסובבים אותה דרך הבחירות האופנתיות שלה, בין אם אלו עקבים או סניקרס, מעיל מחוייט או חצאית עם הדפס בעל נוכחות. פלטת הצבעים של הקולקציה היתה רחבה, ההדפס המשובץ כיכב במגוון גוונים, חצאיות מידי ולוקים ששילבו ג'ינס כחול והדפסים בוהקים- הכל היה שם.

הכי המאה ה-21

תצוגת האופנה של דולצ'ה וגבאנה התחילה באיחור של כמעט שעה, והסיבה מפתיעה: נשמעה בכריזה בקשה מאורחי התצוגה לכבות את האינטרנט האלחוטי במכשירם, וכמובן שלדאוג שמעל ל-600 טלפונים של אורחי התצוגה יהיו על מצב טיסה, זה דבר שלוקח זמן. על מה כל העיכוב הזה? התשובה הייתה הגימיק שעשה את התצוגה - רחפנים. הקלעים נפתחו ומאחוריהם יצאו מספר רחפנים אשר נשלטו מרחוק והחזיקו עליהם דגמים חדשים של תיקים מבית האופנה. לאחר מכן התצוגה המשיכה כרגיל, ועל המסלול עלו מעל ל-100 לוקים מלכותיים ומחמיאים כיאה לבית האופנה המוגזם והאקסטרה וואנגזי.

תגובות