קטיפה ופייטים: כל הלוקים הנוצצים מטקס האוסקר. צילום: GettyImages

קטיפה ופייטים: כל הלוקים הנוצצים מטקס האוסקר

לפנות בוקר (יום א') נערך טקס האוסקר בלוס אנג'לס וכרגיל משך אליו את כל הכוכבים הכי גדולים, שהציגו לוקים מרשימים על השטיח האדום. מי השחקן שדווקא הפתיע לטובה ומי אכזבה אותנו הפעם?

טקס האוסקר הוא ה-90 במספרו שהנחה ג'ימי קימל, משך אליו את כל הבמאים, השחקנים ואנשי הבידור החמים ביותר שהגיעו בחליפות טוקסידו ושמלות מנצנצות בהתאם למעמד האירוע.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ג'ניפר גארנר

השחקנית המוכשרת הפתיעה לטובה והגיעה לשטיח האדום עם שמלת מקסי כחולה עם שובל ארוך, שבולטת הרבה מעל שאר השמלות בצבעים "הקלאסיים" שנראו על השטיח.עם לוק כזה בהחלט ניראה שגארנר יודעת מה היא עושה והגיעה כמו כוכבת.

 

הפתיעה עם שמלה כחולה
הפתיעה עם שמלה כחולה © gettyimages

 

זנדאיה

זנדאיה, הגיעה לטקס בשמלה של ג'יאמבטיסטה ואלי בגוון ספק חום ספק שחור. בדרך כלל אנחנו רגילים לראות את כוכבת דיסני עםם שמלות יותר צבעוניות, אך הפעם בחרה זנדאיה ללכת על המראה הקלאסי בשמלה א-סימטרית. אנחנו עדיין חלוקים בדעתנו לגבי השמלה -מצד אחד מדובר בלוק קלאסי ושונה ממה שאנחנו רגילים לראות בגזרת השחקנית, אך מצד שני נותר לוק מעט מבוגר ומסורבל שקיבל איזון על ידי האקססוריז, האיפור העדים והקוקו המתוח. 

לא בטוחים אם אהבנו או לא
לא בטוחים אם אהבנו או לא © gettyimages

גל גדות

השחקנית היפיפיה הגיעה עם בעלה לטקס האוסקר, בשמלת מקסי מנצנצת בצבע כסף של בית האופנה ז'יבאנשי. שמלת הכתפיות הצמודה משובצת פייטים כסופים הלמה את גדות והתאימה למראה הדרמטי השמור רק לשטיח האדום של האוסקר. בשילוב סנלדי עקב ושיער אסוף בקפידה, גדות הציגה לוק כולל מרשים, מאופק וקלאסי במיוחד.  

 

בהחלט לוק מרשים
בהחלט לוק מרשים © gettyimages

 

סירשה רונאן

שחקנית ממוצע אירי-אמריקאי שהייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר, הגיעה בשמלת סטרפלס ארוכה בצבע ניוד עם פפיון מאחורה, שלא ממש החמיאה לה ויצרה מראה חיוור. בחירה לא מוצלחת.

 

סירשה רונאן
סירשה רונאן, יצאה חיוות © gettyimages
והלוק מאחור
והלוק מאחור © gettyimages

 

ג'ניפר לורנס

גם השחקנית המהוללת הגיעה לטקס בלוק כסוף ונוצץ, אך לעומת גל גדות - פחות הצליח לה הפעם. השמלה הכסופה עם הפייטים של דיור לא החמיאה לגופה של השחקנית והיא נראתה קצת כמו כדור דיסקו. מה שהציל מעט את הלוק היה השיער הפזור והמנופח והאודם האדום - שהיו מרעננים לראות על השטיח, שכן שאר הכוכבות העדיפו ללכת על הלוק האסוף, המאופק והקלאסי.  

 

זאת ג'ניפר לורנס או כדור דיסקו? © getimages

 

אנסל אלגורט

השחקן הכובש מ"אשמת הכוכבים" הגיע בחליפת קטיפה בצבע ירוק כהה וחולצה לבנה, שילוב הצבעים הכהים ובהירים ממש החמיאו לו והוא מקבל מאיתנו ח"ח על הבחירה האמיצה והלא משעממת  

 

מפתיע עם ירוק
מפתיע עם ירוק © gettyimages

 

 

תגובות