נבר סיי נבר: ג'יידן סמית' משתף פעולה בקולקציית ג'ינסים חדשה. צילום: Pascal Le SegretainGettyImages IL

נבר סיי נבר: ג'יידן סמית' משתף פעולה בקולקציית ג'ינסים חדשה

בנו של השחקן וויל סמית' שכבר לגמרי מתפקד ככוכב בפני עצמו ממשיך לכבוש את עולם האופנה, כשהפעם נודע כי האיטבוי ייעצב קולקציית ג'ינסים

לאחר שבשנה שעברה הכריזו על "הג'ינס העמיד בעולם", מותג הג'ינסים ג'י-סטאר הכריז כי הוא מתכונן לקולקציה של ג'ינסים עמידים וברי קיימא נוספים, הפעם בשיתוף פעולה עם ג'יידן סמית'. הראפר (זוכרים אותו עוד מימי הלהיט המשתף "Never Say Never" עם ג'סטין ביבר?) ובנו בן ה-19 של השחקן וויל סמית' מספר כי התעניין לראשונה בג'י-סטאר עקב מעורבתו של פארל וויליאמס במותג, שכן האחרון יצר לג'י-סטאר כבר שתי קולקציות בנות 25 ג'ינסים כל אחת ומשמש כפרזנטור החברה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

"בפעם הראשונה נחשפתי אל המותג על-ידי פארל, שאני מעריך ואוהב," מספר סמית' ומוסיף: "מה שהמותג עושה עם עמידות חדשנית לאחרונה היה דבר כה מעורר השראה..זה אותו דבר שניסיתי לעשות עם מותג בקבוקי המים הבר קיימא שהקמתי- לחדש בתעשייה שיש בה כל-כך הרבה מקום לשיפור. ג'י-סטאר הוא מקום נהדר בשבילי לשתף פעולה, ללמוד וליצור השפעה חיובית על עולם האופנה."

עולם האופנה כמובן לא זר לסמית', אשר עד גילו הצעיר הספיק להופיע בקמפיינים גדולים כמו קמפיין הנשים של לואי ויטון, עשה כותרות כשהגיע עם הראסטות שלו בידו כאקססורי לאירוע המט-גאלה של שנת 2017, כיכב על שערי מגזינים ברחבי העולם ואף ייסד את "JUST Water", חברת בקבוקי מים ידידותית לסביבה. על הצטרפותו של ג'יידן למותג הכריז פארל בחשבון האינסטגרם שלו: "גאה להכריז כי ג'יידן סמית' מצטרף למשפחת ג'י-סטאר. המחוייבות שלו לסביבה היא כה מעוררת השראה. הקולקציה שלו תהיה לוהטת" כתב פארל, ואנחנו לגמרי מחכים.

 

 

 

תגובות