היוש או ביוש: שגיא ברייטנר קולי ונאיה פדרמן מתוחכמת. צילום: רפי דלויה, אור גפן

היוש או ביוש: שגיא ברייטנר קולי ונאיה פדרמן מתוחכמת

השבוע בהיוש או ביוש- הזמר שמהווה חלק מהרכב מוזיקלי שלא צלח השבוע, הכוכבת שמפתיעה אותנו לטובה אחרי ה'ביוש' בשבוע שעבר ולמי השילוב בין חליפה לנעלי סניקרס עבד מצויין? כל הלוקים החמים של השבוע

שבוע עתיר בהקרנות בכורה עבר על הביצה שלנו השבוע. אז מי הם הכוכבים שהגיעו נוצצים והסטייל של איזה כוכבים היינו קצת פחות מרוצים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נינט טייב 

אמנם בשבוע שעבר הכוכבת צעדה על השטיח האדום בפסטיבל קאן בשמלה אשר לא כל/כך החמיאה לה, אך השבוע הגיעה טייב לבכורה הישראלית של "בשבילה גיבורים עפים" שתעלה בקשת 12 בלוק שגרם לה להיראות זוהרת ויפה מתמיד. הזמרת הגיעה בשמלה בגוון ורוד ניודי עם כתפיים מודגשות ובעלת חיתוכי טקסטורות ייחודים עליה אחראי המעצב גדי אלימלך, ולה היא צירפה נעלי עקב שפיציות תואמות ללא ספק הלוק גרם לכוכבת להיות מדהימה, כך שהשבוע היא תקבל היוש ענק!
© רפי דלויה

תומר קאפון

השחקן הגיע גם הוא לפרימיירה של הדרמה "בשבילה גיבורים עפים" בה הוא משתתף, ובאירוע לבש חליפה באפור כהה מעל לחולצה אפורה ו-וסט בגוון נייבי, יחד עם נעליים שחורות. הלוק היה מעט עמוס לטעמנו עם התוספת של הוסט שרק גרע, וכפתורי החולצה העליונים היו פתוחים ויצרו מראה פחות מוקפד, דבר אשר לא החמיא לקאפון ולכן אנחנו מצטערים, אך הפעם זה יהיה ביוש.

© רפי דלויה

מיכאל אלוני

השחקן הגיע גם הוא לפרימיירה של הדרמה החדשה "בשבילה גיבורים עפים" בחליפה בגוון נייבי, חולצת טי-שירט שחורה, נעלי סניקרס לבנות ומשקפי שמש צהובים. אמנם השילוב בין חליפה לסניקרס לא תמיד עובד, אך נראה שלאלוני זה עובד מצויין והוא מקבל מאיתנו היוש.

© רפי דלויה

אלי פרץ

הצלע מהצמד הידוע "האולטראס" הגיע לחגיגות יום ההולדת ה-25 של יוצאת "האח הגדול" עומר קינן . פרץ הגיע לבוש בטי-שירט שחורה ועליה ג'קט ארוך בגוון אפור כהה, מכנסי ג'ינס צמודים ונעליים במראה וינטג'. הזמר הלך על גוון אחד בלוק, מה שגרם לכך שהלוק היה מעט משעמם, כך שהיינו מציעים להוסיף צבע שיוסיף ללוק, לכן השבוע יקבל פרץ ביוש.
 
© אור גפן

נאיה פדרמן

השחקנית הצעירה הגיעה לפרימיירת הסדרה "טרנינג" בה היא מככבת ותשודר בערוץ HOT kidZ ולבשה חולצת טי-שירט לבנה, מכנס בגוון נייבי עם פסים לבנים וסנדלי פלטפורמה תואמים. הלוק היה פשוט ולא מתאמץ אך באותה מידה גם מתוחכם, כך שפדרמן מקבלת מאתינו היוש השבוע. אהבנו!

© אור גפן

 עמית רהב 

השחקן וכוכב הנוער הגיע להשקת הסיטקום החדש ״טרנינג״ בו הוא מככב רהב ולבש אאוטפיט בסגנון וינטג׳ שכלל גופייה לבנה ועליה חולצה מכופתרת פתוחה עם הדפס פרחוני בגוונים עדינים, מכנסי אלגנט שחורים ונעלי ספורט אלגנט לבנות. אמנם הלוק חמוד, אך הוא היה יכול להיות טוב יותר אם המכנסיים היו בהירים, ככה שהם היו משתלבים יחד עם שאר הפריטים, לכן השבוע נעניק לשחקן ביוש.
© אור גפן

שגיא ברייטנר

אמן הביטבוקס והמנחה הגיע לפרגן בפרימיירת "טרנינג" ולבש גופייה אפורה עם הדפס לבן, מכנסי ג'ינס עם קרעים בברכיים ונעלי סניקרס לבנות. את הלוק המגניב חתם ברייטנר עם משקפי שמש עגולים וצהובים אשר הוסיפו למראה הצעיר והקול של הלוק אשר מזכה את ברייטנר בהיוש ענק. 

© אור גפן

 

 

 

תגובות