ללכת על בטוח: הנעליים הטרנדיות לאביב 2018 . צילום מסך מאינסטגרם, hannamw@

ללכת על בטוח: הנעליים הטרנדיות לאביב 2018

כשהאביב שוב בפתח, זה הזמן לחשוב מחדש על ארון הנעליים שלך. רגע לפני שאתן יוצאות למסע קניות לקראת העונה הקרובה, ריכזנו עבורכן את הנעליים שהכי בלטו על המסלולים של המעצבים הגדולים

בעקבות רצף שבועות האופנה שכבר מאחורינו הסקנו מסקנות וריכזנו את מגמות הנעליים שהכי טרנדיות העונה. הן מגוונות- במסלול אחד נמצא נעלי עקב עדינות מעוטרות, ומצד שני נמצא נעלי בוקרים גסות ובולטות. איכשהו, כשמזג האוויר מתחיל להתחמם ואנחנו מחליפים את המלתחה לבגדי האביב-קיץ המאווררים, הנעליים הן הדבר האחרון שאותו אנחנו מחליפים. וגם פה, ניתן היה לראות שרוב הטרנדים הם עדיין באווירת החורף שחלף, וזה בא לידי ביטוי במגפונים ונעליים סגורות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נעלי פלסטיק

הוא מטפטף אלינו כבר כמה עונות ועכשיו אין ספק שאפשר להכריז על כך שטרנד הפלסטיק הוא לגמרי אחד הטרנדים הכי בולטים העונה. מגפי הפלסטיק השקופים לגמרי גנבו את ההצגה על המסלול של שאנל בפריז, ואצל עוד המון מעצבים מובילים. מה שאומר שהגיע הזמן להכניס קצת פלסטיק לארון.

דיסקו

מי שחשבה שתופעת הנצנצים והפאייטים תחלוף מהר, נדרשת להתאזר בסבלנות כי גם העונה הן הנעליים שבלטו על המסלולים של המעצבים הנחשבים. הטרנד הזה לגמרי ישאיר אותך נוצצת ובולטת. ולמקרה שהתלבטת עם אילו נעליים כדאי לך להתחיל את עונת האביב, המראה הכי נכון הוא לגמרי הטרנד הזה.

 פאנק

נעליים שחורות מעור, לקה בתוספת ניטים, רוכסנים, אבזמים, רשתות ואבנים נוצצות. את טרנד נעלי הפאנק ניתן לשלב עם כמה סגנונות לבוש, לנועזות- עם טוטאל לוק שחור, מכנס או חצאית מעור וחולצה תואמת. ליצירת לוק יותר קלאסי ניתן לשלב את הנעליים עם חצאית עיפרון וחולצה מכופתרת לבנה.

נעלי התעמלות

נעלי התעמלות כבר לא סמל לאופנת רחוב, אלא אביזר אופנתי שמחליף בכבוד כל נעל קלאסית. הגבול בין נעליים אלגנטיות לנעלי ספורט הולך ומיטשטש, והנעל הפשוטה מחדר הכושר הפכה לאביזר אופנה. הטרנד הופיע על המסלולים של כל בתי האופנה הגדולים, החל משאנל ודיור ועוד לבאלנסיאגה ולואי וויטון, והוא נמצא בארון של כל אחת מאתנו, הגיע הזמן להתחיל ליישם את הטרנד.

מגפי בוקרים

אם כבר קאמבק, מגפי הבוקרים הם לגמרי הקאמבק החם של העונה. הטרנד משדר שילוב בין אופנתיות לנוחות. מגפי הבוקרים מגיעים אלינו בסגנונות שונים מבחינת צבעים, רקמות, הדפסים ואבנים.



תגובות