אינסטה פאשן: הלוק של נואל ברקוביץ' עשה את העבודה. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: הלוק של נואל ברקוביץ' עשה את העבודה

הכוכבת מספרת לנו את כל הסודות שעומדים מאחורי חשבון האינסטגרם שלה, וחושפת מה עשתה כדי למשוך את הלקוחות כשעבדה כמוכרת בחנות בגדים ובאיזו סיטואציה המעמד והקהל ריגשו אותה במיוחד

השחקנית נואל ברקוביץ' מכניסה אותנו אל מאחורי הקלעים של חשבון האינסטגרם שלה ומספרת על הלוק שכל בחורה צריכה בארון הבגדים, מדוע היא הקדישה תשומת לב רבה לאאוטפיט שלבשה למסיבת סיום הצילומים של "שוברי גלים" ואיזה טיפ יש לה לתחזוק אינסטוש מושלם?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת? 

"שמלה שחורה ועקב שחור חצי שקוף עם שרוכים. לוק שבעיניי כל בחורה צריכה שיהיה בארון הבגדים שלה, לאירועים שהיא רוצה להרגיש בהם נשית ולא מתאמצת. לבשתי אותה לחתונה של חברים והיה מאוד חשוב לי להיראות טוב מצד אחד אבל לא מתאמצת מידי מצד שני, וזו התוצאה".

מהי התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"זו הייתה ההשקה של 'פלאשבק' וזה בין הלוקים שהכי אהבתי ללבוש. הטוטאלוק היה לא מוגזם ולא פשוט מידי ואני זוכרת שקיבלתי עליו הרבה מחמאות. מלבד זאת גם הסיטואציה שאני נמצאת בה בתמונה מרגשת אותי, התרגשתי מהמעמד ומכל הילדים המקסימים שהיו בקהל".

מהו הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"בתמונה רואים מחזה לא כל כך נעים של שמלת משבצות מכופתרת עם צווארון לבן ומעליה סריג בצבע ורוד בייבי. התמונה צולמה בסט צילומים לסרט שפונה לנשים חרדיות שצילמתי השנה. מאחר וקהל היעד הוא חרדיות, הייתי צריכה להתלבש בבגדים צנועים עד כדי כך שאסור שיראו לי צוואר, וזו התוצאה. באמת לא רואים צוואר, אבל גם אופנה לא כל כך רואים פה. מה שבטוח, הלוק עשה את העבודה ונראיתי כמו ילדה חרדית צעירה ומפוחדת כפי שהייתי צריכה להיראות".

מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"בתמונה אני עם לוק מלא של מעצבים ישראלים מכף רגל ועד ראש, החל מהשמלה ועד הצמיד על היד. באותה תקופה הייתי יועצת סטיילינג ברשת של מעצבים ישראלים ותמיד הייתי צריכה לקבל את הלקוחות שלי בצורה הכי אופנתית שיש כדי למשוך אותם לקנות את הפריטים שעליי. עבדתי בחנות במשך כחמישה חודשים וגיליתי על עצמי שיש לי יותר חוש אופנתי ממה שחשבתי, הייתי מוכרת מאוד חזקה ברשת והרגשתי שהפכתי לנשים רבות את חווית הקניות לחוויה אחרת. בתמונה רואים שילוב של משקפיים אופנתיות, יחד עם השמלה הנשפכת והנעליים ששוברות את השמלה בגסות שלהן. בכללי אני מאוד אוהבת שילובים מנוגדים באאוטפיטים שלי".

באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?

"הלוק הוא סקיני ג'ינס אפור, עקבים שחורים קלסיים וטי-שירט קצרה שחורה. הלוק משמעותי במיוחד בשבילי כי זו הייתה מסיבת סיום לעונה השנייה של 'שוברי גלים'. לשוברי גלים הצטלמתי אחרי שנתיים בערך שלא יצא לי לשחק בשום סדרה (מאז "'ומני החופש הגדול'), ולכן אני זוכרת שהמעמד של סיום סדרה מאוד ריגש אותי והקדשתי תשומת לב רבה למה שאלבש מההתרגשות מהתחלה חדשה ומסדרה חדשה שעומדת לצאת לאוויר".

מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה?

"הלוק צולם בצילומים לחברת הבגדים 'סטודיו פשה', האיפור הוא של המאפרת ההורסת אוריאן והוא יצא מהמם כהרגלה! האיפור היה סופר עדין, מראה כמעט טבעי לגמרי עם איפור עדין בעיניים, אודם שבקושי רואים ומראה קצת שזוף כמו שאני אוהבת".

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"בחרתי בתמונה הזאת כתמונה הכי טרנדית שלי כי היא צולמה בזנזיבר במלון עם נוף מדהים שמחייב לעשות בו תמונה עם לוק מנצח. מעבר לזה שהלוק קיצי ומרענן ומאוד יפה בעיניי, לטעמי זה מאוד טרנדי להצטלם כאשר מאחורה נוף שקשה להישאר אדישים אליו. התמונה משלבת בצורה מושלמת את הלוק הטרנדי של גופיה קצרה לבנה, חצאית ג'ינס ועקבים בצבע ניוד יחד עם נוף ואווירה של אחד מהמקומות היפים בעולם".

ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"אין לי תמונה שבה הושפעתי מהסטייל של מישהו אחר באופן ספציפי, אבל מודה ומתוודה שכמו כולם, גם אני מושפעת מטרנדים ואופנה חולפת אם זה בביגוד, בנעליים או אפילו סתם במשקפי שמש".

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים לנו

"הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם בעיניי הוא לשלב בין לוקים עם סגנונות שונים שיופיעו בחשבון האינסטגרם שלך ולהתאים את עצמך ואת מה שאתם לובשים לכל סיטואציה. שיהיה קיים שוני באואטפיטים שלך בין אם אתם בהשקה, במסיבה או סתם במסעדה עם החברות הטובות, ועם הלוקים האלה להצטלם בשילוב רקעים ייחודיים ולא קונבנציונליים".

 

תגובות