הטופ מודל הבאה: 10 דוגמניות עולות שאתם חייבים להכיר. צילום מסך מאינסטגרם

הטופ מודל הבאה: 10 דוגמניות עולות שאתם חייבים להכיר

קבלו עשר הבנות הכי לוהטות על המסלול בתקופה האחרונה. מדוגמניות למותגי יוקרה ועד לבנות עם סטייל מיוחד ומעורר קנאה, אלו הבנות שאתם חייבים להכיר השנה

בזמן שאנחנו מזהים את קנדל ג‘נר, ג‘יג'י חדיד וקאיה גרבר על המסלול, (לא משנה כמה מוזר הלוק שלהן יכול להיות), יש עוד שורה של בנות נוספות שחורכות את מסלולי הדוגמנות השנה אשר מסקרנות אותנו במיוחד. קבלו אותן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סיסטין סטאלון 

בתור הבת של סילבסטר סטאלון, העלייה של סיסטין לתהילה היא בלתי נמנעת. הנערה בת ה-19, כבר השתתפה בתצוגות אופנה של מותגים נחשקים כמו שאנל ודולצ‘ה גבאנה, ושלא נדבר על כך שגם קטפה מספר שערים במגזינים נחשקים.

אדוט אקאץ'

אקאץ‘ כבר הספיקה להתהלך על המסלולים של ורסאצ‘ה, קלווין קליין , סן לורן, הרמס, ולנטינו, ג‘יבנשי ואף הופיעה על שער המגזין "ווג איטליה". אם זה לא מוכיח לנו שהיא כוכבת, אז העובדה שהיא פתחה את תצוגת האופנה של שאנל כן.

קמילה מורון

מורון השתתפה בקמפיינים לחברות כמו טופשופ, ספורה והמותג הספרדי דזיגואל, ובנוסף היא צעדה על המסלולים בתצוגות של מוסקינו ופיליפ פלין. בנוסף לכל היא כעת מתפקדת כבת זוגו הנוכחית של ליאונרדו דיקפריו. 

אליינה פיטצ‘גראלד 

מאז זכייתה ב”טופ מודל הבאה“ של אוסטרליה ב-2016, הקריירה של פיטצ'גאלד רק מתפתחת. היא הספיקה לדגמן בתצוגות האופנה  של מותגים כמו בלמיין, סן לורן, ולנטינו, דולצ‘ה גבאנה ועוד נוספים. הדוגמנית חיזקה את מעמדה כדוגמנית של הרגע כאשר היא דיגמנה בתצוגת האופנה של שאנל והשתתפה בקמפיין של בלמיין בשנה שעברה.

 דילון 

כמו מדונה, שר ונינט הדוגמנית של הרגע, דילון, אוחזת רק בשם אחד. אם אתם עדיין לא מזהים אותה ,זה הזמן להכיר, לאחר שצעדה על המסלול של ויקטוריה‘ס סיקרט ובלמיין, דילון בהחלט הוכיחה את עצמה כאיט גירל.

סיילור ברינקלי 

בתור הבת של הסופרמודל כריסטי ברינקלי, סיילור פחות או יותר נועדה לדגמן. כרגע, כשהיא בת 19, היא צעדה רק בתצוגה אחת, אבל יש לנו תחושה שזו לא הפעם האחרונה שלה, ועוד נראה אותה הרבה בעתיד הקרוב.

אליסה טרהאורה 

אם זה נדמה לכם טרהאורה נמצאת בכל מקום אז כן, זה נכון! הדוגמנית ההולנדית הופיעה לראשונה ב-2016 בתצוגת האופנה של ז‘קמוס, ומאז היא לא נחה לרגע. מאז היא השתתפה ב-70 תצוגות אופנה מאז וכרגע היא מדגמנת בקמפיינים של קלווין קליין ופראדה.

יסמין ויג'נדלבאום 

עם יותר מ-80 אלף עוקבים, ויג'נדלבאום הבטיחה לאחרונה את מקומה כאיט גירל של תעשיית האופנה. הדוגמנית ההולנדית (כן גם היא הולנדית), היא כבר דוגמנית קבועה בתצוגות האופנה של שאנל וגם הלכה בעברה בתצוגות של פנדי, מוסקינו, מקס מארה ועוד. בנוסף, היא מחשיבה את קאיה גרבר ובלה חדיד כחברות שלה.

ג‘יזל פוקס 

הלוק הייחודי של פוקס, הפך אותה לחביבה ביותר בקרב מלהקי התצוגות כאשר היא כיכבה על המסלולים של דיור, מארני, דולצ‘ה גבאנה ופנדי. אמנם תווי הפנים העדינים שלה מעניקים לה לוק מלאכי, אבל אל תטעו, כי היא יכולה לגנוב כל מבט בתצוגה.

הינדרה מרטינז 

הצמות המפורסמות של הינדרה, גרמו לה להיות מזוהה כל כך מזוהה על המסלול בעונה הנוכחית. הדוגמנית הדומיניקנית דיגמנה בעבור אוף וויט, סטלה מקרטני, שאנל, טומי הילפיגר ועוד. בחמש השנים האחרונות (כן, חמש!) היא משתתפת בקמפיינים של בית האופנה איב סאן לורן.

תגובות