"לא תומכת במכירה ובהצלפה של חיות": הכוכבת שנטשה תצוגת אופנה מדברת. צילום: gettyimages.il/Noam Galai

"לא תומכת במכירה ובהצלפה של חיות": הכוכבת שנטשה תצוגת אופנה מדברת

בתצוגת האופנה של דיור שהתקיימה בסוף השבוע האחרון קרה מקרה מפתיע: השחקנית והפאשניסטה פריס ג'קסון קמה ויצאה מאולם התצוגה. כעת היא הסבירה את הסיבה למעשה, ואנחנו גאים על האומץ

עם המגמה המתמשכת של המאיסה בפגיעה בבעלי חיים בתעשיית האופנה, מפורסמים רבים תומכים ברעיון ואף פועלים למען שיפור המצב הקיים. במהלך סוף השבוע האחרון התקיימה בפריז תצוגת האופנה להשקת קולקציית הקרוז של בית האופנה דיור לשנת 2018, בה אירע אירוע בלתי שגרתי כאשר פריס ג'קסון, השחקנית ובתו של הזמר האגדי מייקל ג'קסון, עזבה את התצוגה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כחלק מן התצוגה נערך מעין מופע של רודיאו סוסים וכשנגמר המופע והתחילה התצוגה, החל לטפטף גם גשם על האורחים. אך בזמן שעלתה הדוגמנית הראשונה אל המסלול, דעתם של הצלמים והאורחים הרבים הוסחה על ידי ג'קסון , אשר על פי הדיווחים ברחבי המדיה "יצאה בזעם מן התצוגה". באתר WWD אף נכתב כי פריס בת ה-20 "יצאה יחפה, באשר שזוג עוזרות סייעו לה לצאת מעקביה הגבוהים. לא ברור אם הבעיה היתה היחס המוצג לסוסים, או פשוט סלידה קיצונית לגשם".

 
© gettyimages.il/Pascal Le Segretain
לאחר תהיות רבות וספק אם היה הדבר כמתואר בדיווחים, תגובתה של ג'קסון לא אירחה לבוא, והשחקנית השמתמשה ברשת טוויטר על מנת לשפוך אור על המקרה: "כדי להיות ברורה, לא "יצאתי בזעם" מהתצוגה. קמתי בשקט ומיהרתי לצאת בניסיון לא לגרום לסצנה, מפני שאני לא תומכת במכירה ובהצלפה של חיות. אני לא מנסה להפוך לאוויבת של מישהו בעולם האופנה, אך תמיד אשאר מי שאני", כתבה פריס והוסיפה בציוץ נלווה: "יתר על כך, לא הרגשתי 'נזעמת' כלל, פשוט מופתעת ומעט שבורת-לב. ואין לי ספק שבקרוב כל בתי האופנה הגבוהה יעברו לייצור נטול פרווה וחסר אכזריות לבעלי חיים... כולנו צריכים להתרגש מזה מאוד!".
 
עוד באותו יום, ג'קסון לא הכחישה את עזיבתה הפתאומית וגם לא העמידה פנים כי לא הרגישה טוב או כי הגשם היווה בעיה בעבורה. למעשה, כשעזבה את התצוגה, פרסמה פריס תמונה שלה באינסטגרם, עומדת יחפה בשלוליות מחוץ לרחבת התצוגה וכתבה: "עזבתי מוקדם ועשיתי את זה".
 
 
תגובות