מלכות הקימורים: דוגמניות הפלאס סייז שאתם חייבים להכיר. צילום מסך מאינסטגרם @anitamarshall_ @ ashleygraham

מלכות הקימורים: דוגמניות הפלאס סייז שאתם חייבים להכיר

קבלו את הדוגמניות למידות גדולות שהפילו את מודל היופי הקבוע שמראות לכולם שהן הדבר הכי חם כרגע. אספנו בשבילכן חמש דוגמניות שיוכיחו שיופי מגיע בכל המידות

במשך שנים עולם האופנה קידש מודל יופי מאוד מסויים, עד שבשנים האחרונות השתנתה התפיסה ועולם האופנה נפתח לשלל סוגי גוף ויופי ומודל היופי החל להיות רחב ומגוון יותר. בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי במודל היופי ויותר ויותר גווני עור, צורות ומידות. עם אאוטפיטים מנצחים ואינסטגרם בועט, קבלו חמש דוגמניות למידות גדולות שלא עושות חשבון.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ג'סיקה וונדר לאהי

וונדר-לאהי היא דוגמנית פלאס סייז מדהימה, שמובילה יחד איתה ועם רבים ורבות אחרים את השינוי במודל היופי. עם רעמת תלתלים אופיינית וחיוך כובש, ג'סיקה דואגת לתחזק חשבון אינסטגרם חסר חוקים ומידות.

אניטה מרשל

לאניטה, כמו לכל שאר הדוגמניות למידות הגדולות, הייתה דרך ארוכה. היא לא נלקחה ברצינות בתור דוגמנית, היא הרגישה שהיא לא במידות המתאימות, אך נלחמה על מקומה עד שהכירו בה וליהקו אותה כדוגמנית.

אשלי גרהאם

גרהאם היא ללא ספק אחת הדוגמניות למידות גדולות המצליחות והמוכרות ביותר בעולם. אשלי הובילה מהפכה בתחום המידות, והוכרזה כדוגמנית השנה למידות גדולות בשבוע האופנה בניו-יורק.

 

קנדיס הופיין

הופמן היא דוגמנית כבר יותר מעשור ובבעלותה חשבון אינסטגרם עמוס במוטיבציה. למה אנחנו מתכוונים? קנדיס דואגת לשתף את העולם בשגרה הספורטיבית שלה ומוכיחה לכולנו שכולן יפות בכל המידות, וזה מדהים.

קלואי מרשאל

קלואי החלה את דרכה לפני עשר שנים, כאשר זכתה בתואר "מיס סארי" והייתה הדוגמנית למידות גדולות הראשונה שהגיעה לגמר של מיס אנגליה. אירועים אלה ואחרים גרמו לה לרצות לשנות את מודל היופי אחת ולתמיד והיא לגמרי לוקחת חלק בתהליך.

 

 

 

 

תגובות