הקיץ בא: 10 משקפי השמש שאתן חייבות העונה. צילום מסך מאינסטגרם

הקיץ בא: 10 משקפי השמש שאתן חייבות העונה

ממשקפיים עגולים עוד לגיאומטרים וחתוליים: משקפי השמש הם הפריט הדומיננטי לקיץ, שגם יהיה שיא הסטייל וגם יגן עליכן מהשמש. הנה כל משקפי המאסט של העונה הנוכחית

הקיץ הגיע ואיתו מספר פריטים שכל אחת חייבת בארון. בעזרת אקססוריז כמו הכובעים ומשקפי השמש, אנחנו גם חכמות בשמש וגם מוכנות לקיץ בסטייל. בשנים האחרונות וגם הקיץ הזה, נכנסו לחיינו (ולמלתחה שלנו) דגמים רבים של משקפי שמש, והם כאן כדי להישאר. הכנו לכן רשימה של עשר הדגמים שיכבשו את העיניים שלכן הקיץ.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי: 

משקפיים עם 'גשר'

טרנד חזק שהיה בתחום משקפי השמש חוזר בגדול והוא משקפי שמש עם גשר מעל האף, בקו הגבות. דגם זה אולי לא מתאים לכולן, אך הוא ללא ספק מחמיא לבנות עם פנים צרות, בכך שיוצר מראה של פנים רחבות יותר ונותן פרופורציה.

משקפיים חתוליים

אחד הדגמים הבולטים שהיו בשנה האחרונה הוא המשקפיים החתוליים. משקפיים עגלגלים בעלי 'שפיצים' בקצוות שיוצרים את המראה החתולי שיכול להחמיא לכל אחת (בשילוב נכון, כמובן).

משקפי ה"מטריקס"

המשקפיים השחורים והמוכרים מהסרט "המטריקס" כבשו את עולם האופנה ואת הפאשיניסטות, ביניהן קנדל ג׳נר ובלה חדיד, ובצדק. המשקפיים הזעירים והמלבניים יוצרים אשליה של רוחב ואפילו מרחק בין העיניים.

משקפיים גאומטריים

זה ידוע שמשקפיים מפסלים את הפנים והטרנד הבא לקח את זה צעד קדימה- משקפיים מפוסלים שמפסלים את הפנים. קשה שלא להיתקל בדגמים גאומטריים שהספיקו לכבוש את כל הפאשיניסטות. המשקפיים המרובעים והמשולשים נותנים מראה מפוסל וחד לפנים.

מסגרת עבה

הטרנד הבא פחות מתעסק במבנה אלא יותר בעובי המסגרת. עובי המסגרת משפיע רבות על דגם המשקפיים. אם העדשה מיוחדת וצבעונית- בחרו מסגרת דקיקה כדי לא לגנוב את ההצגה מהעדשה. אם העדשה שחורה למשל, בחרו במסגרת עבה כדי להוסיף אדג'יות למשקפיים שלכן.

משקפיים עגולים

אם כבר מדברים על מסגרות, הטרנד הבא מגיע גם במסגרת עבה וגם במסגרת דקה. טרנד המשקפיים העגולים בעלי המסגרת הדקה (או משקפי "ג'ון לנון") עשו קאמבק צפוי למדי משנות ה-50 וה-70 והמשקפיים העגולים בעלי המסגרת העבה כיכבו בשנה האחרונה על כל האיט גירלז.

 עדשות צבעוניות

משקפיים בעלי עדשות צבעוניות ללא ספק כבשו את העיניים של כולנו בשנה האחרונה (בעיקר בצהוב) והקיץ הם הולכים להיות בכל מקום ובהמון צבעי קיץ שירעננו לנו את הלוק.

משקפיים בצורות

כדי לרענן את הצורות הרגילות של המשקפיים, נכנס טרנד שובר מוסכמות שיסחף אחריו את כל המבטים. הטרנד מביא אתו צורות מסגרת לא שגרתיות כמו כוכבים או לבבות ולגמרי מקפיץ כל לוק בשנייה וללא מאמץ.

מסגרת שקופה

טרנד המשקפיים הבא מתעסק גם הוא במסגרת. טרנד המסגרת השקופה, שהיה דומיננטי בשנה שעברה, חזר בדגמים חדשים ובהתאם לטרנדים. מסגרת עבה שקופה, משקפיים חתוליים עם מסגרת שקופה ועוד.

משקפיים זעירים

מדובר בטרנד המשקפיים הגדול של 2018, שמסכם בתוכו גם את שאר הטרנדים שמוצגים שהצגנו לכם. משקפיים חתוליים קטנים, מלבנים קטנים, אליפסות קטנות ועוד דגמים רבים שהתכווצו במיוחד לקיץ.



תגיות
תגובות