שקט מצלמים: ירדן הראל חושפת סודות של מלאכית. צילום פרטי

שקט מצלמים: ירדן הראל חושפת סודות של מלאכית

לכבוד צילומי העונה החדשה של "המלאך השומר שלי", ירדן הראל חושפת סודות ופרטים מהצילומים ומאחורי הקלעים - החל מהפאדיחות על הסט, תהליך העבודה על הדמות ועד לאנשים שעובדים איתה

צילומים לסדרה זה משהו שתמיד מרגש אותי. כשעליתי לכיתה י' בדיוק נפתחה בבית הספר שלי מגמת תיאטרון ואנחנו היינו המחזור הראשון שהיה יכול להירשם. המגמה כללה לימודים עיונים ומעשיים ועד היום אני זוכרת את הניתוח שעשינו ל"בית הבובות" ו"בית הזכוכית", את שיעורי האימפרוביזציות, את רחלי המורה האהובה שלנו, את הטיול שעשינו לתל אביב לצפות בהצגה וכמובן את כל הצחוקים והחבר'ה שהיו איתי יחד.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

כל כך נהנתי, שכשהשתחררתי מהצבא והתלבטתי מה ללמוד, בחרתי בסוף בתואר דו חוגי של תקשורת ותיאטרון. הרבה מחברי ללימודים בבית ספר ובאוניברסיטה פחות התחברו ללימודים העיוניים של המקצוע, אבל אני דווקא אהבתי אותם לא פחות מהחלק המעשי.

© צילום פרטי


כיום עיקר הלו"ז שלי כולל הנחייה, צילום וכתיבה (בין היתר לטור שלי לפרוגי! ולאתר הלייף סטייל שלי) אבל פעם בכמה חודשים יוצא לי לקחת חלק ולהשתתף בסדרה- מה שתמיד משמח אותי מאוד. לכל דמות יש את התהליך והעולם שלה ובדרך כלל אני עובדת לפני כן עם המורה הגאון שלי למשחק - ערן פסח. אחרי כמה שיעורים אנחנו מפענחים יחד את הדמות ואני מגיעה לסט מוכנה ומרוגשת.

ב"פולמון", למשל, גילמתי את שי, ששונה ממני בכל כך הרבה מובנים ולכן היה לי מרתק במיוחד. תככים ומזימות הם דבר שבשגרה של שי ומבחינתי כמה שיותר כאלו, כך היה לי יותר כיף להיכנס לדמות. בחודש האחרון צילמנו את העונה השנייה של "המלאך השומר שלי", וגם שם יש לי דמות פשוט מעולה בעיניי: המלאכית מיכאל. כל האסוציאציות שעולות לכם לראש כשאתם חושבים על מלאכית? מיכאל היא בדיוק ההפך מהן. היא פייטרית לא קטנה, חדה, לעיתים חסרת סבלנות וכמובן מצחיקה מאוד. כמה חיכיתי לעונה השנייה כדי לחזור לנעליה (המגושמות במיוחד)!

© צילום פרטי

אני רוצה לגלות לכם כמה פרטים על סט צילום של סדרה: חשוב להגיע סופר מוכנים עם הטקסט ולדעת הכל בעל פה (לעיתים מדובר במאות עמודים) בגלל שכל יום עמוס מאוד ואין זמן להתעכב על טקסט שעדיין לא יושב טוב. כמובן שדווקא הרגעים הכי מצחיקים על הסט הם אלו שמישהו מתבלבל בטקסט שלו או כשמתרחשת פאדיחה. במקרה שלנו היה מגש אוכל ושתייה שהתעופף באוויר.

בנוסף, סט צילום מורכב מצוות מקצועי שהאינטרס של כולו הוא שהסדרה תצא הכי טוב שאפשר. במאי, יוצר וצוות הפקה כשכל אחד מתמקד בתחום שלו על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר - כך שבכל סצינה צופים בך לפחות 10 אנשים. בכל סדרה עובדים מול פרטנרים, אלו שמשחקים את הדמויות שבאינטראקציה עם הדמות שלך. כדי
שיהיה חיבור טוב ואמין, מומלץ לעשות חזרות לפני כן ולהכיר את הפרטנר שלך ושיטת העבודה שלו. בסופו של דבר החיבור יכול להיות כל כך טוב שתישארו חברים גם כשההפקה תסתיים. כמה מהחברים הכי טובים מתחום הבידור הכרתי בימי צילום ובהפקה של "המלאך השומר שלי" התמזל מזלי לשחק עם חברים שלי כמו ישראל אטיאס, ימית סול ובן אדם.


בקרוב על המסך שלכם:)

תגובות