גל גברעם: "אם כולנו היינו אותו הדבר היה משעמם". צילום: שוקה כהן

גל גברעם: "אם כולנו היינו אותו הדבר היה משעמם"

תערוכה חדשה בשם "כולנו מלכות" תנסה להעביר מסר מיוחד וחשוב דרך פרויקט אופנתי מיוחד בהשתתפותן של בר מיניאלי, גל גברעם, אגם בוחבוט ונוספות. צפו

שיתוף הפעולה של מעצב האופנה, יואב מאיר, והמפיקה והסטייליסטית, גילי סיוון-כהן , הוליד רעיון לתערוכת צילומים חדשה ושמלות של מעצבים ישראלים השואפת לנפץ את המושג "מלכת הכיתה" ולגרום לבנות הנוער להבין שכולן מלכות, וכל אחת היא מלכה בדרכה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כתבת: מור שקל | עריכה: שגב גינזבורג | צילום: חגי דקל
 

את השמלות נבחרו בקפידה לדגמן מובילות דעה צעירות שהמשותף להן הוא שהן מעולם לא נכנסו בהגדרה הקלאסית למושג "מלכת הכיתה". הבנות שהתנדבו לפרויקט נמצאות רומי אברג'יל, אגם בוחבוט, בר מיניאלי, אלין כהן, עומרי מזרחי, גל גברעם, נועה כהן, יובל חופש, שקד דוד, מאי צרפתי, ניקיטה סטיוארט וליה נוגה.

יואב מאיר וגילי סיוון- כהן  מסרו: "חשוב לנו באמצעות אופנה ואומנות להעביר מסר לכל הבנות בארץ  – כולכן מלכות! זה לא חשוב מאיפה את, מה צבע העור שלך, מה הגובה או המשקל, איזה סוג שיער יש לך וכדומה. כל אחת מלכה בדרכה – כולנו שונות וכולנו מלכות. הכוכבות של הדור החדש יכולות להגיע מהפריפריה ובאמצעות נחישות וכישרון – לגעת בליבן של ילדות ישראל. חשוב לנו שכל ילדה תמצא את המקום שלה ותרגיש מלכה."

התערוכה תוצג ב- “ארנה הרצליה” החל מה-10 ליולי ולמשך שבועיים, ותהיה פתוחה לקהל הרחב וללא עלות.

 

תגובות