חלוץ הביוטי בויז: הכירו את ג'פרי סטאר. צילום מסך מאינסטגרם @jeffreestar

חלוץ הביוטי בויז: הכירו את ג'פרי סטאר

עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, אישיות פרובוקטיבית וחמישה כלבי מחמד – ג'פרי סטאר, הביוטי בוי הראשון הוא בהחלט דמות מיוחדת במינה

בגיל 32, ג'פרי שטיינינגר, הידוע בתור ג'פרי סטאר, יוצר תוכן בידיעה שהוא התחיל מהפכה של ממש בתחום הביוטי והיה מחלוצי הביוטי ביוז, אותם בנים אשר בלוגרים בנושאי אופנה וטיפוח, שכיום שולטים ביד רמה בעולם סיקור הביוטי.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סטאר נולד בקליפורניה ואביו נפטר כשהיה בן שש. אמו הדוגמנית גידלה אותו ושהותו יחד איתה על סט הצילומים חשפה אותו לעולם האיפור, אשר הלהיב אותו מאז שהיה בן 12 בלבד. אימו זרמה איתו ולחטיבת הביניים כבר היה מגיע באיפור מלא. לאחר שסיים את התיכון, עבר ג'פרי ללוס אנג'לס עם חבריו והתחיל לעבוד כדוגמן ומאפר של מפורסמים רבים. כיום הוא יוטיובר מצליח, מוכר מוצרי ביוטי במיליונים וגר בקלבאסאס יחד עם בן זוגו וחמשת (!) גורי הפומרניין שלהם.

תהילת הרשת הגיעה אליו מוקדם יחסית, כשהוקמה המדיה החברתית "מייספייס" בשנת 2003, סטאר היה מראשוני המשתמשים והיה אחד הראשונים בעולם לפרוץ ככוכב רשת, עם מיליוני עוקבים בפלטפורמה. למעשה, בשנת 2006 היה ג'פרי המשתמש הפופולרי ביותר במייספייס והחליט להפוך את התהילה האינטרנטית לעבודה של ממש. הוא היה מבלה הרבה בחברת להקות, דבר אשר נתן לו השראה לקריירה מוזיקלית ולא עבר זמן רב עד ששירים שלו שותפו בכל רחבי מייספייס. למעשה, סטאר אף הקים חברת הקלטות ושיחרר דרכה אלבום בכורה בשנת 2009. סטאר הוא גם הבעלים של מותג ביוטי מצליח על שמו.

בשנת 2015 החליט ג'פרי לפתוח ערוץ יוטיוב, אשר הגיע למספרים מרשימים מהר מאוד. סטאר מעלה לערוץ מדריכי איפור, גרירות מקניות אופנה במאות אלפי דולרים וביקורות על מוצרי ביוטי שונים. כיום הערוץ עומד על סך מנויים של כ-7.8 מיליון, זאת בנוסף לכ-6.4 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-1.8 מיליון בטוויטר.

במשך שנים סטאר היה ידוע באישיותו האנדרוגינית, החצופה והלא-מתנצלת. הוא היה מעורב בעשרות מקרים שערורייתיים, פליטות פה וביקורות מרושעות ויצא נגד אינספור קולגות מפורסמות שונות בתחום הביוטי. אך הוא לנצח יהיה ידוע כחלוץ הביוטי בויז, אשר נתן השראה לאלפי בנים צעירים להיות מי שהם ולעשות מה שהם אוהבים.

 

תגיות
תגובות