מוגזם, אלגנטי וחושפני: הלוקים הגדולים מטקס ה-VMA .  Jamie McCarthy, Nicholas Hunt/Getty Images_IL

מוגזם, אלגנטי וחושפני: הלוקים הגדולים מטקס ה-VMA

כמידי שנה, כל הכוכבים התייצבו על השטיח האדום בטקס ה-VMA וסיפקו שורת לוקים נועזים במיוחד. מקארדי בי ועד שון מנדס, אלו הלוקים שאסור לפספס מהערב הגדול של עולם המוזיקה

אמש (ב') התקיים בניו-יורק טקס פרסי הוידיאו השנתי של MTV, טקס ה-VMA. גם השנה נהרו אל הטקס מיטב הכוכבים החמים בתעשיית המוזיקה לבושים בשלל לוקים מסקרנים. הנה הגדולים שבהם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קמילה קביו

הזמרת, שהייתה גם המנצחת הגדולה של הערב, בחרה להגיע בלוק קלאסי שלגמרי צועק ”השטיח האדום“. קביו בחרה ללבוש שמלת מקסי כחולה עם שסע ונגיעות לבן בקצוות, נעלי עקב כסופות ואיך לא? ליפסטיק אדום. לגמרי עוצמתית ומנצחת.

© Nicholas Hunt/Getty Images_IL

קיילי ג‘נר

האמא (הכבר לא כל כך) טרייה, הגיעה בלוק פשוט במיוחד שמתאים יותר לארוחת חג מאשר לשטיח האדום. היא בחרה ללבוש שמלת ג'קט פשוטה עם אבזם, נעלי עקב כסופות התואמות לאבזם שעל שמלתה, שיער אסוף ואיפור נקי. הלוק משדר לנו תחושה של אשת עסקים בפגישה ופחות של השטיח האדום. ג'נר נראית נפלא על אף שאנחנו חצויים בדעתנו אם בחירת הבגדים תואמת את המעמד.

© Nicholas Hunt/Getty Images_IL

אריאנה גרנדה ופיט דיווידסון

המאורסים המדוברים של השנה בחרו להגיע בלוק בוגר ומאוזן. אריאנה לבשה שמלה מטאלית ומבריקה במיוחד בתוספת של מגפיים נוצצות שמגיעות לה עד הברכיים, ועל הדרך היא וויתרה על הקוקו הידוע שלה לטובת שיער חלק ופזור. בעוד שגרנדה התלבשה "מוגזם", פיט לבשה סווטשירט לבן, מכנסי טרנינג וסניקרס. הלוק אינו תואם את האירוע אך בשילוב עם הלוק של הכוכבת נוצר איזון בין השניים.

© Nicholas Hunt/Getty Images_IL

 מילי בובי בראון

השחקנית בת ה-14, כבר לגמרי לא רק שחקנית. בראון ממשיכה וכובשת גם את עולם האופנה ולא עוצרת לרגע, כשהפעם היא הגיעה בטוטאלוק שחור שכלל אוברול עם פתח בבטן וכתפיות מיוחדות, כשעם הלוק היא שילבה נעלי עקב שחורות קלאסיות. לגמרי פאשניסטה.

© Nicholas Hun/Getty Images_IL

קארדי בי

הראפרית המפתיעה של השנה בחרה להופיע לטקס עם שמלת קטיפה בצבע סגלגל ונעליים בצבע תואם, אותה היא שילבה עם פאה קצוצה שהעניקה לה מראה שיקי. קארדי נראית בלוק אלגנטית ונשית במיוחד ובחירת הלוק בהחלט מחמיאה לה ומוצלחת. 

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

ריטה אורה

הזמרת הבריטית, כמעט ולא השאירה מקום לדמיון בלוק שלה. היא בחרה ללבוש שמלה שקופה ללא חזייה עם עיטורים שחורים ותחתון שחור בולט. כן, קראתם נכון. אורה הגיעה בלוק חושפני שלא מחמיא לה במיוחד ועל זה נאמר, BIG NO NO.

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

ג'ניפר לופז

הכוכבת שזכתה בפרס מפעל חיים בטקס, פיצחה את הנוסחה לאיך עושים את זה נכון. ג‘יי לו מוכיחה לכולם שעם שמלת מקסי כסופה עם שסע, ונעליים תואמות אפשר להישאר ברשימת המתלבשים הטובים ביותר גם כשאחרייך 27 שנות קריירה. 

© Nicholas Hunt/Getty Images_IL

שון מנדס

הזמר אהוב הבנות לגמרי מוכיח לנו שהוא גם יודע להתלבש. מנדז בחר להגיע בחליפה מחוייטת בצבעי כחול וירוק. החליפה לגמרי מחמיאה למנדס ותואמת את המעמד והאירוע ולכן, גם את האהבה שלנו הוא קיבל.

ניקי מינאז'

ראפרית השנה ממשיכה בשלה וגם הפעם בוחרת להגיע בלוק חושפני, אך שמשאיר מקום לדמיון. מינאז' לבשה בגד גוף בצבע ניוד עם צ‘וקר תואם ושמלת טול מעל. לא ברור לנו אם הלוק מיועד ליציאה לים או לטקס ה-VMA, אך הפעם היא לגמרי הצליחה לשלב אותו בצורה מחמיאה.

© Paul Zimmerman/Getty Images_IL

 

תגובות