מלכה ליום אחד: שמלות יום ההולדת הבלתי נשכחות של הכוכבות. צילום מסך מאינסטגרם

מלכה ליום אחד: שמלות יום ההולדת הבלתי נשכחות של הכוכבות

מורוד מוגזם ועד כסוף מנצנץ, אם יש משהו שצריך ללמוד מהכוכבות הגדולות זה טרנדים ולוקים, ומה יותר חשוב מלוק יום ההולדת? קבלו את שמלות היום ההולדת של הכוכבות שאתן חייבות לקחת השראה מהן

הכוכבות הגדולות מתעסקות באופנה לא מעט, וכמובן עובדות עם אנשים שזהו התחום העיקרי שלהם שיודעים בדיוק מהם הטרנדים מה הכי שיק ומה ללבוש. הכוכבות באות להשקות, גאלות ואירועים חשובים עם בגדים נוצצים שנמצאים בכל מקום ברשתות החברתיות, כך שתהיו בטוחים שעל לוק של יום ההולדת הן לא יוותרו וישקיעו בו הכי הרבה מחשבה. אז מהן השמלות הכי יפות, שיקיות ומקוריות שלבשו הסטאריות לחגיגות שלהן ואתם חייבים להכיר?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

פריס הילטון

בדיוק כשמלות בסגנון מיני עם מחשוף עמוק נכנסו לאופנה, הילטון לבשה שמלה מטאלית קצרצרה בחגיגות יום ההולדת ה-21 של בלונדון. יורשת המיליונים הוסיפה ללוק מזוודה קטנה עם טינקרבל שגם היא נכנסה בדיוק לאופנה, כך שמדובר בשילוב של כל הטרנדים החדשים בתחילת שנות ה-200 בלוק אחד.
 

קנדל ג'נר

הדוגמנית לבשה ליום ההולדת  ה-21 שלה שמלת כסף בהשראת הלוק של פריס הילטון וכמובן שהיא נראתה מדוייקת והוכיחה שלא צריך ללבוש יותר מדי בשביל לקבל לוק מושלם. השמלה קלילה ובהחלט מתאימה ליום הולדת נוצצת, אנחנו אהבנו ולא רק אנחנו, שכן בשנה שחלפה מאז יום ההולדת גזרת השמלה שלבשה ג'נר הפכה לגזרה טרנדית במיוחד ואינספור שמלות וטופים בסגנון שטפו את עולם האופנה.
 
 
 

קיילי ג'נר

אחותה של קנדל שכבר הוכיחה לנו שגם היא מכתיבה טרנדים האופנתיים חגגה יום הולדת 18 בשמלה מאוד נוצצת שאי אפשר היה להתעלם ממנה. ג'נר לבשה שמלה צמודה בצבעי כסף וניוד שהייתה מעט מבולגנת לה היא התאימה פאה בלונדינית.
 
 
עוד שמלת יום הולדת זכורה של קיילי היא מיום הולדת ה-21 שחל בתחילת החודש, כשהפעם היא הראתה כיוון אחר. הכוכבת לבשה שמלה ורודה ובולטת שאי אפשר לפספס, שהייתה עדינה יותר משמלת ה-18 שלה. ג'נר כמובן התאימה את התסרוקת ואת השיער ללוק, כך שאפשר ממש לראות את ההבדל בין שני הלוקים.
 

ג'יג'י חדיד

הסופרמודל הצליחה לגרום לנו להתאהב בשמלה שלבשה ביום ההולדת האחרון שלה, שמלה מיני צמודה בזהב שתופסת את עיין ובהחלט מעניינת ומיוחדת. אין ספק שזו אחת השמלות המקוריות שראינו, עם צבע ייחודי וכמובן סטייל אחר שכובש.
 

ריהאנה

מלכת הלוקים, שתמיד מצליחה לגרום לכולנו להתאהב בלוקים שלה, החליטה ללבוש ליום הולדת ה-30 שלה שמלה ורודה, נפוחה ומבריקה. זהו לוק שתמיד מצליח לבלוט ומתאים לחגיגות יום ההולדת, וודאי שמדובר בכוכבת גדולה ואופנתית כמו רירי.

 

בלה חדיד

הדוגמנית הצליחה להביא משהו חדש הפעם, וליום ההולדת שלה היא לבשה שמלה שחורה צמודה ומתוחכמת עם אלמנט קשירה בצדדים, מה שהוסיף טוויסט ללוק וגרם למראה הכללי להיראות עליה פשוט מעולה.
 
 
 

 

 

תגובות